Facebook data

1
Valborg utan surf,,Grrrr
#34379 Valborg utan surf,,Grrrr 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Grrrr,nån ska få betala, att jag inte fick surfa nu i helgen,,,:host ,host, evil: Hehehehehe:blush: Bureå manskör sjung nyss untanför mitt hus,, Jag öste på med scooter på ghetto blastern:P Heheeheh:P Fråga. Vafan. -Om man kastar den vita hatten då man tar studenten, när man är typ tjugo... Hur fandå kan man då springa omkring med den, när man är 55+ med samma djävla vit hatt??????´Nå fan ,nu måste jag ut och spela hardcore för dom djävla..Anglosaxerna-Perituanerna eller vafan vad det är för dårar. Ps Photo kommer om nån dag.Då Photobucket blivit whacko,,

Logga in för att svara
#34381 Svar: Valborg utan surf,,Grrrr 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Hehehe,, Dom flesta har dratt.Nu är det mörkt. Och nu ska jag köra snöskoter på älven:cheer: Hehehhheheh:evil: Fan va kul det är att vara dum,bimbo,fatta la na da,igen;) fast man är 40+ ,,på passporto:silly: Hehehhheheh ,,,

Logga in för att svara
#34382 Svar: Valborg utan surf,,Grrrr 17 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

japp kocke it's flat as a fucken pancake this year...last year, on this exact day,johan and i got epic offshore overhead for 3 hours down our way...this year it's----------------------------------------------------------flat....

Logga in för att svara
#34429 Svar: Valborg utan surf,,Grrrr 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

jocke skrev:
Fråga. Vafan. -Om man kastar den vita hatten då man tar studenten, när man är typ tjugo... Hur fandå kan man då springa omkring med den, när man är 55+ med samma djävla vit hatt?????o,,

Svar: Man kastar ju den rakt upp och fångar den igen....

Ack idag har ungdomen hellre nån jävla baseboll kepa från staterna. Då är fan en bonnkepa coolare med genomskinlig skärm.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!