Facebook data

1
Akut hjälp!
#34389 Akut hjälp! 17 år sen Stoke: 0

Linda
graphgraph

Så jag har ett brädproblem. Drar till New York väldigt snart och kan inte ta med min bräda men tänkte ta med våtdräkt. Kan man hyra brädor någonstans i NY-surfkrokarna och i så fall VAR? Eller finns det någon som känner någon där borta som kanske skulle kunna tänka sig att låna ut en bräda, funboard-longboard-världens shittbräda, spelar ingen roll... allt jag kan komma över för att få prova New York-vågorna!
Love, Linda

Logga in för att svara
#34395 Svar: Akut hjälp! 17 år sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ute i the Hamptons finns det manga surfshopar dar du kan hyra brador.
Kanske vid Rockaway Beach ocksa.

Logga in för att svara
#34401 Svar: Akut hjälp! 17 år sen Stoke: 0

Linda
graphgraph

Tackar ödmjukast för hjälpen!

Logga in för att svara
#34402 Svar: Akut hjälp! 17 år sen Stoke: 0

Gimpen
graphgraph

Vad jag vet så är det lite dåligt med butiker inne på själva manhattan. Hittade en sist jag var där på upper east side, dom sa att dom hade en del grejer men tydligen så brukar bräderna säljas i stort sett samma dag som dom får in dom. Ska ligga en surfbutik ute på Rockaway Beach, har själv aldrig varit där men blev rekommenderad den av några dudes jag träffade där. Skulle tro att det är det säkraste kortet, dom ska ha ett rätt bra utbud av brädor. Kanske finns nån annan här som kan ge lite mer säkra tips...
Lycka till:)

Logga in för att svara
#34410 Svar: Akut hjälp! 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Varför har du skrivit två trådar i samma ämne!??

Tror du att det blir dubbelt så bra eller?

ja herregud ha ha ha

Mvh Sverre

Logga in för att svara
#34484 Svar: Akut hjälp! 17 år sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

dubbelt så bra-eller hälften så dåligt ,det är frågan!

Logga in för att svara
#34490 Svar: Akut hjälp! 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Hur akut är det?

Logga in för att svara
#34499 Svar: Akut hjälp! 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Linda skrev:
Så jag har ett brädproblem. Drar till New York väldigt snart och kan inte ta med min bräda men tänkte ta med våtdräkt. Kan man hyra brädor någonstans i NY-surfkrokarna och i så fall VAR? Eller finns det någon som känner någon där borta som kanske skulle kunna tänka sig att låna ut en bräda, funboard-longboard-världens shittbräda, spelar ingen roll... allt jag kan komma över för att få prova New York-vågorna!
Love, Linda
Perskans,, Fjölav;) Du hitt de du hit. Oh, de du int hitt , de du vill hitt .Så hitt du det int. Det är således ingen ide att hitta sånt ,som man inte hittar:) För, om man hitta sånt som icke finnes. Vafan ska man då hitta näste ganga:dry:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!