Facebook data

12
Någon som läst SURFING!?!?!?
#35101 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ja, lite mer personlig prägel och mer känsla av att det är en "liten läsargrupp vore ju kul"
antar att det första nummret är för att introducera folk som inte är hemma på scenen och att det kommer förändras?
annars en mkt bra och välgjord tidning, även om den var lite för lika transition ibland..

Logga in för att svara
#35103 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: 0

surferboy
graphgraph

ådén skrev:
hahaha, leta på bara! en ledtråd: en till tusen hemligstämplad primadonna, bär namnet av en stad på atlantkusten. leta i ansiktet! i torra fåror!

den som söker skall finna!

letat i alla ansikten men hitta ingen ledtråd:( vad är (rihällens) för ord ??
sökningen fortsätter:whistle:

Logga in för att svara
#35105 "Copy, Improve, Innovate" 17 år sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Bara ös på! Ris o ros, som sagt.

Lite småfel blir det alltid i början, t ex behövs korrektyrläsning... Jag vill inte vara en medarbetarte!
Ganska naturligt och okey, tycker jag, att hämta inspiration från andra magazine bara det blir snyggt. Jag läser inte Transition så ofta och kan inte uttala mig om eventuella likheter.
Alla på redaktionen e utspridda över landet, folk har haft mkt att göra utöver tidningen (förutom möjligtvis Don Sverre... hehe), det har varit (alltför sällan) surf, sista minutenjobb etc etc...

"Långrandig och präktig" e lite väl hård självkritik, Thompa. Ni har gjort ett bra jobb och dessutom från scratch!
Du med Mat! Jag har läst o tittat i NSM. Måste få tummen ur o knalla till prenumerationsdisken...

Logga in för att svara
#35117 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

surferboy skrev:
ådén skrev:
hahaha, leta på bara! en ledtråd: en till tusen hemligstämplad primadonna, bär namnet av en stad på atlantkusten. leta i ansiktet! i torra fåror!

risthäll ska det vara! du måste tänka utanför lådan! klippor klippor och åter klippor vart jag än mig vänder kikar fanskapet fram! dit regnet inte når men växterna frodas! där skall du finna svaret!?

Logga in för att svara
#35120 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

RATMAN skrev:
jag har inte fått den heller:(

Hahaha jag fick min idag..ändå bättre fick jag 2 !!! exemplar..oops..den är skit bra..grattis till er..och där satt jag med min tomteluva på ....mitt i magazinet..hahahahaha:P
GREAT MAG GUYS..GOOD WORK THOMPA!!!! Grattis igen..

Logga in för att svara
#35130 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

RATMAN skrev:
RATMAN skrev:

Hahaha jag fick min idag..ändå bättre fick jag 2 !!! exemplar..oops..den är skit bra..grattis till er..och där satt jag med min tomteluva på ....mitt i magazinet..hahahahaha:P
Grrr, du har säkert fått mitt ,ex oxå då postverker har svårt att skilja på Sollefteå och Skellefteå:pinch: För du bor väl i Östrasundet i Solletfeå RAT eller

Logga in för att svara
#35133 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: 0

surferboy
graphgraph

ådén skrev:
surferboy skrev:
ådén skrev:

risthäll ska det vara! du måste tänka utanför lådan! klippor klippor och åter klippor vart jag än mig vänder kikar fanskapet fram! dit regnet inte når men växterna frodas! där skall du finna svaret!?

Hahaha läst hela tidningen men inget hittat. Men det var ett roligt skämt ådenB) väldigt roligt....

Fan att jag gick på det hahah

Logga in för att svara
#35138 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: 1

Janosch
graphgraph

jag fick den igår!!! Grymt bra! Blev riktigt sugen på att surfa när jag titta på bilderna!
Tack!

Logga in för att svara
#35139 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

jocke skrev:
RATMAN skrev:
RATMAN skrev:

Grrr, du har säkert fått mitt ,ex oxå då postverker har svårt att skilja på Sollefteå och Skellefteå:pinch: För du bor väl i Östrasundet i Solletfeå RAT eller

Nej jag har flyttat in med Sverre i husvagnen!!

Logga in för att svara
#35178 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

JAAA. Min kom idag.Den va bättre än konkurentens tidning:S (nämner inget namn) Jasså Rat du är sambo med Sverre Heheheh är det mycke:kiss: Jag fattar varför du fick två st tidningar då:silly:

Logga in för att svara
#35191 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

idag sa kom min. Den ar lang borta i malmo och jag ar langt borta fran den i CR...

Logga in för att svara
#35195 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: 0

tobias
graphgraph

Kul att så många uppskattar tidningen. Det får en verkligen att vilja fortsätta jobba med den.

Ni som fortfarande inte fått ett ex av tidningen och bor i sthlms-trakten kan få ett ex av mig. Jag kommer att ställa ut med tidningen på Berghs Soc, Sveavägen 34, den 23-25 maj. Där jag kommer att dela ut friex av tidningen.

Logga in för att svara
#35317 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 17 år sen Stoke: 0

luuk_jr
graphgraph

Fixade ett ex.fr SeaFun i Gävle. GRYM tidning! Riktigt nöjd. Kanske lite tunn, men det ordnar sig.

Logga in för att svara
#35653 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 16 år, 12 månader sen Stoke: 0

stalker
graphgraph

Sitter fortfarande och väntar på gratis numret!!

Logga in för att svara
#35724 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

stevekniv
graphgraph

tidningen var grym!!! skönt och avslappnande att läsa på svenska och god sådan dessutom! bra foto också. kör hårt!

Logga in för att svara
#35725 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

stevekniv
graphgraph

tidningen var grym!!! skönt och avslappnande att läsa på svenska och god sådan dessutom! bra foto också. kör hårt!

Logga in för att svara
#35728 Svar: Någon som läst SURFING!?!?!? 16 år, 11 månader sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

På klöckren wärmländska bägge magsen ä svinbra! numera prenumerant av bägge!

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!