Facebook data

1
Sa vet man att nagon ar en svennebanan
#34510 Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Om du ser en person som ser mer surf ut en nagon annan, da ar han troligen svennebanan. Ratt klader pa land. Shorts, bar overkropp och langt har i vattnet, satsa dina slantar pa att han ar banan. Ar personen dessutom grymt brun och har stora muskler, da ar det bara att borja prata svenska....

Tacka vet jag skatare... fasten surfing ar javligt roligt...

Logga in för att svara
#34511 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Appropa olika kulturer. Har akt skate i nastan 20 ar och alla man moter, vart man an skatar i varlden, ar hur justa som helst. Surfare tenderar rent generellt att ha mer "I'm so fuckin cool attityd" an nagra andra manniskor. Vart tog humorn vagen...? Fast detta galler givetvis inte alla....

BOS for life...

Logga in för att svara
#34512 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Men det som är humorn i alltsammans är ju när svennebananen tar en våg

Då står han o viftar med armarna med en kropp som en stel pinne med en sammanbiten min, ingen självinsikt om hur dålig surfare han är.
När han tar en midjehög våg pratar han om en overhead på kvällen sen. På ett drygt sätt också!

looooooooooooooooooooooosers

Finns alldeles för många sådana här puckon kiss my dirty ass svennebananas ha ha ha

Logga in för att svara
#34513 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

helt rätt, svennar e sjukt töntiga. tacka vet jag blekfeta halvfinnar, dom rockar!

Logga in för att svara
#34514 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Kman skrev:
helt rätt, svennar e sjukt töntiga. tacka vet jag blekfeta halvfinnar, dom rockar!

Ja absolut! Mycket hellre blekfeta halvfinnar än den där jävla svennebananattityden..

Allvarligt talat, ta å kamma er alla svennebananer som har den där dryga attityden!

Logga in för att svara
#34518 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: 0

rune
graphgraph

word adamski ang. skate people...har drygt 20 år bakom mig på skejten och skejtare som man träffar runt om är inte bara sköna människor de är bara vanliga people. det kan vara vem som helst. man vet aldrig vad som döljer sig bakom attityden och kläderna på en skejtare...skejtare är på nå sätt just vanliga människor...och surfare tenderar att ha lite mer looks...haha men va fan...är man en brädsjäl så är man det....då spelar inte attityden någon roll..alla som äker på nån form av bräda med en sköna attityd till livet är min vän...(utom människor på snakebord då..

Logga in för att svara
#34519 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

brädsjäl, då spelar inte attityden nån roll???

För egen del så anser jag att alla attitydpuckon inte har någon brädsjäl, attityden visar ju just det.

Nä, attityden spelar visst roll! Ett kukhuvud är ett kukhuvud, så enkelt är det.

Logga in för att svara
#34535 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Kom att tånka på ,att Svennebanan blir Olaguleböjj på Norska. Akkurat:laugh: Vad blir det på Finska Pekka,,,,,nånting.Nån som är duktig på Finskurgiska får fylla på här;)

Logga in för att svara
#34536 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: 0

peter!!
graphgraph

"Det heter inte gulebøj det heeeter Bannann"

Logga in för att svara
#34540 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Pekka bananii

Logga in för att svara
#34541 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: 0

rune
graphgraph

haha sen när blev attityd något negativt? attityd kan vara negativt och positivt, det beror vilken beskrivning man lägger till i beskrivningen av en persons attityd, om han/hon har en bra/dålig attityd exempelvis..eller sov du på svenska lektionen sverre?

haha men visst är ett kukhuvud ett kukhuvud, och det faller under kategorin taskig attityd då..men man kan ju även ha en skön attityd..haha shit nu blev de mycket attityd snak här...men men...thats min point of åsikt...

Logga in för att svara
#34542 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

rune skrev:
haha sen när blev attityd något negativt? attityd kan vara negativt och positivt, det beror vilken beskrivning man lägger till i beskrivningen av en persons attityd, om han/hon har en bra/dålig attityd exempelvis..eller sov du på svenska lektionen sverre?

haha men visst är ett kukhuvud ett kukhuvud, och det faller under kategorin taskig attityd då..men man kan ju även ha en skön attityd..haha shit nu blev de mycket attityd snak här...men men...thats min point of åsikt...

Jadu... Du skrev att har man en brädsjäl spelar inte attityden nån roll. Eftersom det under denna tråd är underförstått vilken typ av attityd vi snackar om, nämligen svennebananer, och dessutom i tolkningen av din mening framgår att attityd, vare sig bra eller dålig inte spelar någon roll om man är en brädsjäl, så vände jag mig emot att du alltså verkar tycka att en dålig attityd är ok..

För övrigt beundrar jag dina slutledningsförmåga att du lyckades lista ut att ett kukhuvud faller under kategorin taskig attityd!
Hade det funnits en applåderande smiley skulle jag lagt in den här:

Logga in för att svara
#34548 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

JAG kan va en Svennebanan!

Logga in för att svara
#34551 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

adamski skrev:
JAG kan va en Svennebanan!

Nä, tyvärr, trots att du känner till kriterierna för nämnda företeelse så klarar du det inte hur mycket du än föröker!!!

Logga in för att svara
#34554 Svar: Sa vet man att nagon ar en svennebanan 17 år sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

här får du en applåd smily sverre,

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!