Facebook data

1
Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve
#34651 Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Är det någon som vet om man kan få tag på Hurleys elastiska boardshorts i Sverige?

Är jäkligt trött på att min redan oviga kropp blir ännu ovigare pga att shortsen fastnar på ovansidan låren mm. Ingen annan som råkar ut för samma grejer? I Dominikanska där jag surfar mest så har dom faan nästan inga surfprylar att köpa. Måste ha med mig grejer.

Logga in för att svara
#34653 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Y-front ftw!

Logga in för att svara
#34657 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Har inte sett dom i Sverige....

Men dom e sjukt nice:a...

Dom gör ju även en variant i typ lite "strävare" speedos material...

Dom e nog det skönaste man kan ha i vattnet... Men smakar det så kostar det

Tror dom gick loss på typ 700 (På Bali)

Logga in för att svara
#34658 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Varför inte bara köra speedos helt enkelt, allt ligger på plats och ingen risk att något fastnar. Värsta grejen!

Logga in för att svara
#34659 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

För övrigt så är det "kläm in ett dom i varje mening" dagen..

Logga in för att svara
#34662 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

hög gren, mjuka och gott om plats för utrusningen... finns kanske i annan fin färg.

Logga in för att svara
#34664 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

I Brasilien kör många med såna här fast mer breda på sidan. Ungefär som moderna kallingar fast i badmaterial.
Kan du paddla på en surfbräda i plattvatten i Stockholm i en svart våtdräkt så du ser ut som ett sjölejon insvept i en jätte Black Jack kondom kan du väl surfa i Brassarnas strand mode?

Logga in för att svara
#34665 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Tyvärr. Alldeles för välutrustad. Måste ha slappa brallor med rejäl benlängd...

Logga in för att svara
#34672 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

alex el gordo skrev:
Tyvärr. Alldeles för välutrustad. Måste ha slappa brallor med rejäl benlängd...

Jaså, har du sån jävla hängröv?

Logga in för att svara
#34675 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Nej men kuddstjärt

Logga in för att svara
#34679 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Jag körde med kortare badbyxor i Costa men gav upp när innanlåren blev skinnflådda pga direktkontakten med brädan.

Logga in för att svara
#34680 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

haha nu fick jag en snilleblixt!

måste vara därför alla gamla gubbar med långbård sitter på knäna å paddlar. för att inte få svid på låren!

Logga in för att svara
#34682 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Remo skrev:

måste vara därför alla gamla gubbar med långbård sitter på knäna å paddlar. för att inte få svid på låren!

Det stämmer mycket bra det.

Det var dessutom på så sätt dessa gubbar upptäckte Kneeboarding, de orkade inte lägga sig ner när de skulle till att paddla in på vågen och det var svårt att göra pop up från knästående.

Kneeboarding kan vi alltså tacka vax skavet på gubbars lår för!

Logga in för att svara
#34685 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

är det kanske ni kuddrövar som smutsar ner sätena i bussen:dry:

Logga in för att svara
#34696 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Remo skrev:

Men om jag e en av dessa gamla gubbar, så måste jag säga att jag inte körde longboard i CR. Och jag paddlar inte sittandes.
Apropå paddla på knäna... Man får mer kraft i armarna, säger dom som vet...

Logga in för att svara
#34707 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Dalle
graphgraph

Boardies for the people!

www.junkyard.se/mega/overview.aspx?sid=0&cid=8|234&bid=426&m=b&g=a

Logga in för att svara
#34730 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

med atnke på hur många icke-surfare som har boardies . skall vi börja med något annat?
typ... jockstrap eller nått

Logga in för att svara
#34732 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom 17 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Dalle skrev:
Boardies for the people!

www.junkyard.se/mega/overview.aspx?sid=0&cid=8|234&bid=426&m=b&g=a

Kanon... synd bara att det inte är de nya Phantom de har, de som är gjorda helt i strechmaterial, utan enbart har några våder i grenen typ. Får leta vidare.

Logga in för att svara
#34733 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom 17 år, 1 månad sen Stoke: 4

Hasse
graphgraph

Hurley?? Varför köpa Salomon grejor för

Logga in för att svara
#34734 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom 17 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Cykelbyxor?...
Eller wrestling?
Här en bild på Schlook som lyfter upp mig...

Logga in för att svara
#34768 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Helt näck? vilket glidigt skrev man skulle få av vaxet!? bikinivaxning fick just en ny innebörd!

Logga in för att svara
#34783 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:
Helt näck? vilket glidigt skrev man skulle få av vaxet!? bikinivaxning fick just en ny innebörd!

Jaså, du har hår ???

Logga in för att svara
#34791 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom 17 år, 1 månad sen Stoke: 1

Mirre_Formosa
graphgraph

Jag föredrar riktigt korta badshorts framför allt annat...och det att de skulle skava mot låren har jag inte upplevt...och ifall jag gjorde det så var det bara under någon millisekund då något hår (eller några hundra) hårstrån drogs av.

Björn Borg var påväg åt rätt håll med de två oldschool badshortsen (därbland jag brinner för de korta avlångrandiga) som lanserades till sommaren 2007, men efter ett år utanför svea rikes gränser uppdaterar jag mig och finner till min förfasan att de gjort helt om och gått ned sig i det redan exploaterade boardshorts träsket.

Förutom att han var en jävel på att dra meningsfulla linor med heroin så hade han även grym style...

Logga in för att svara
#34799 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

sverre skrev:
ådén skrev:

Jaså, du har hår ???

Njaa, det börjar fjuna tills sig då det var ett tag sen förra boardshorts-surfet...

Logga in för att svara
#34800 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

För artt kompenser för anti-nord propagandan jag spridit hittils vill jag dra mig till minnes att adam med kompanjoner konstruerad ett par shorts av kort modell?

Logga in för att svara
#34801 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

sverre skrev:
ådén skrev:

Jaså, du har hår ???

jasså du har Bikini:evil:

Logga in för att svara
#34812 Svar: Hurley Phantom boardshorts... finns dom i Sve 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

kan man dra linor med heroin? Det är väl ingen jetset party drog direkt, känns inte så Björn Borg... Skulle tippa du tänker på nån annan drog, mirre...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!