Facebook data

1
Så där ja ny är resan bokad what to do in Hik
#3469 Så där ja ny är resan bokad what to do in Hik 18 år, 6 månader sen  

Mikey Mike

Är det någon som skall till Hickaduwa i Jul.
fan va gott höst mörkret bekommer mig inte längre.
Ha det Mike

Logga in för att svara
#3499 Svar: Så där ja ny är resan bokad what to do 18 år, 6 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Lite tips....:
* Dra ut i djunglen där o lira lite mini golf.. skitkul o vackert!!!
* Lite söderut ligger det en fet sjö med små kanaler... Fråga efter båt så får du 1 privat kajak driver o 2 sköna timmar av ditt liv i ett vackert landskap
* Chilla på Mambos ställe o lira lite ping pong
* Sätt dig på surfing beach guesthouse o ta en kall öl i solnedgången..
* Ta en tuk tuk till Merissa för lite morgon surf..
Ha det fett!!!!

Logga in för att svara
#3500 Svar: Så där ja ny är resan bokad what to do in Hik 18 år, 6 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

För en go soluppgång bestig Adams Peak..

För barrel åk till Midigama..

För go Frulle och åka till norrmannen i Ahangama..

De var en rålång tråd här om Sri Lanka för nån vecka sen, sök..

/Lars

Logga in för att svara
#3507 Svar: Så där ja ny är resan bokad what to do in Hik 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Mikey Mike
graphgraph

Tack för svaren.
fetto gott skall det bli.

Mike

Logga in för att svara
#3617 Svar: Så där ja ny är resan bokad what to do 18 år, 5 månader sen  

Tom

Tja, kul att du kommer ner till mitt nya hemland, Bor sjalv i arugam bay och i Colombo. Kommer troligtvis att vara nere i HIK eller Merissa over julen sda hor av dig sa far vi surfa lite och ta en kall öl eller 2.
onyatom@hotmail.com eller +94776065765( mobil)
Seeya
Tom

Logga in för att svara
#3863 Svar: Så där ja ny är resan bokad what to do 18 år, 5 månader sen Stoke: 0

Stone
graphgraph

Tjena Tom!
Efter mycket om och men så var det bokat och klart för en resa den 24 dec-2 feb. Kriget var väl det som fick oss att tveka men samtidigt så har jag läst en del och lyckades övertyga tjejen att det kan vara säkert i den sydvästra delen. Du verkar inte heller avråda oss från att komma ner.

Får jag ta mig friheten att slå en pling när vi kommer ner? Vi kommer kretsa runt Galle.

Ska läsa lite mer om boende a,ternativ eller om du har några rekomendationer hur man sover enkelt och nära stränderna så mottages det tacksamt.

Vi hade som alternativ att dra till Point Immasouane i Marocko och bo där med Merca bussen men värmen i Sri Lanka och alla positiva rese berättelserna frånSri Lanka fick oss att ta risken. Hoppas inte kriget eskalerar ytterliggare bara.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!