Facebook data

1
Bali i juli/augusti
#34776 Bali i juli/augusti 17 år sen Stoke: 0

Chrickri
graphgraph

Hej ska åka till bali i slutet av juli/början på augusti och undrar lite över hur man bör göra med boendet? Vill helst bo vid nusa dua men kan även tänka mig kuta. Bör man boka boendet innan man åker dit eller går det att ordna lätt på plats? Vilken prisklass ligger det på då (bor gärna så billigt som möjligt men med lätt tillgång till surfen)? Vi är ungefär 4 som åker föresten.
tack på förhand!

Logga in för att svara
#34792 Svar: Bali i juli/augusti 17 år sen Stoke: 2

Sanne
graphgraph

wzup surfdude, boende är nemas problemas att ordna på plats. när jag var där bodde jag på flera olika hostel men fastnade sista månaden på sari jaya efter poppies lane 1 (kuta). där betalade vi 100.000 rupiah = typ 70 svenska (right?) för ett dubbelrum med ac och då hade vi pool och frukost som ingick. det ligger nära stranden och är cleant i relation till priset. är ni 4 stycken som planerar att bo där längre tid så kan ni säkert diskutera fram ett ännu bättre pris. vill ni bo ännu billigare så finns hotell ronta som ligger mellan poppies 1 och poppies 2, där betalar ni 60.000 för ett dubbelrum men då har ni varken aC eller pool och frukosten består av en två brödbitar med banan på. ronta ligger dessutom längre från stranden. annars finns alltid ap in där alla andra svenskar bor. där är det fest! lite taskig koll på pris där men kan tänka mig att det är lite dyrar. annars rekomendrar jag lombok om ni vill ha schysst surf som inte är lika crowded.

Logga in för att svara
#34796 Svar: Bali i juli/augusti 17 år sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ovanstående inlägg innehåller väldigt få skiljetecken för enkelhetens skull klägger jag till några....................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, !

Logga in för att svara
#34797 Svar: Bali i juli/augusti 17 år sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

vid närmare inspektion car det gbar styckesindelning som saknades...

är säker på att sverre skulle gjort det bättre!

Logga in för att svara
#34815 Svar: Bali i juli/augusti 17 år sen Stoke: 2

Sanne
graphgraph

ådén skrev:
vid närmare inspektion car det gbar styckesindelning som saknades...

jag har själv dysälecksiii förresten!

ingen fara, jag förstår ändå vad du menar
peace

Logga in för att svara
#34841 Svar: Bali i juli/augusti 17 år sen Stoke: 0

danbor
graphgraph

Skit i Nusa Dua. Det är bara svindyra hotell och trist där. Bo i Kuta istället. Där finns det gott om hyfsade ställen i prisklassen 70-100:-/rum och natt. Finns billigare också, men då är standarden ganska kass också.

Logga in för att svara
#34842 Svar: Bali i juli/augusti 17 år sen Stoke: 0

danbor
graphgraph

Kommer nog för övrigt säkert att vara där själv vid den tiden.

Logga in för att svara
#34908 Svar: Bali i juli/augusti 17 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Innan du aker maste du lova oss helyllesvennar nagot.

1: Raka skallen innan du aker!
2: Vill du ha kvar haret langt (vet ifs inte hur du ser ut) sa maste du farga det morkt!
3: Du far absolut inte ligga och sola de forsta dagarna for att bli brun:sick:
4: Borja prata goteborska (da kommer man undan med allt och vips ar man cool vad man an gor,
5: Har du ett halsband med en surfbrada sa grav ner den hemma och tand en brasa over platsen

Fasten manga av klonerna ar riktigt trevliga sa ar dessa tips till for att kunna halla isar alla svenskar har pa Bali! Att jag ens bryr mig har nog mest med att gora att jag ar flintskallig och avundsjuk...

BOS for Life

Logga in för att svara
#34909 Svar: Bali i juli/augusti 17 år sen Stoke: 25

lars
graphgraph

skit i boende, vagorna kommer pumpa som fan nar du ar dar, sa du kommer glomma allt vad boende heter..gott va?

Logga in för att svara
#35573 Svar: Bali i juli/augusti 16 år, 12 månader sen Stoke: 0

Chrickri
graphgraph

Tack för hjälpen:) det får bli boende på plats!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!