Facebook data

1
Basta surf dagen i mitt liv!!! lite bilder...
#3480 Basta surf dagen i mitt liv!!! lite bilder... 18 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Surfade Aussie pipe idag....och maste saga att det var den basta dagen av surf jag nagonsin haft. 3-4ft ingen vind och 4 pers i vattnet. Lag i vattnet totalt 7 timmar sa man e helt javla slut nu, men var det vart det??? Jo tack!!!!, fick hur manga vagor man ville, tub pa tub pa tub rullade in om man kunde nasten skippa sol kramen, bjods pa mycket skugga i skotet av pipen..hehehe. vad ska man saga, efter en dag som denna ar man vard en bira, daggs att ta ett pa kalla, luta sig tillbaka och reflektera.....
Bilder finns i mitt bild galleri....
Over and out.

Logga in för att svara
#3482 Svar: Basta surf dagen i mitt liv!!! lite bilder... 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

äh jakob kom hem nu så du får lite riktig surf här i uppland! såg ju slött och jävligt ut

Logga in för att svara
#3484 Svar: Basta surf dagen i mitt liv!!! lite bil 18 år, 6 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ämen för i Helvete Jakob!!!
Bästa surfet i ditt liv... men vafan borde man vart där eller? Ja, det ser onekligen bra ut!
Hoppas vi bidrog till att du stack ner igen. Visst är det värt att dra ner när inte prognosen är så epic!
Du såg inte Reggies dräkt ligga och skräpa nånstans va? Han glömde den senast.

Logga in för att svara
#3497 Svar: Basta surf dagen i mitt liv!!! lite bil 18 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Redax skrev:
Ämen för i Helvete Jakob!!!
Bästa surfet i ditt liv... men vafan borde man vart där eller? Ja, det ser onekligen bra ut!
Hoppas vi bidrog till att du stack ner igen. Visst är det värt att dra ner när inte prognosen är så epic!
Du såg inte Reggies dräkt ligga och skräpa nånstans va? Han glömde den senast.
Kan nog vara sa att ni fick mig att inse att det inte alltid ar crowded pa pipen och de tackar jag for!!! Kan saga att jag kommer att dra ner snart igen, kar i den vagen nu. Reggies drakt lag inte och skrapade, trist som fan att glomma den. Kanns nog som att blackrock inte ar stallet dar kvarglomda saker aterfas, inte riktigt de det ar kant for... men men. Ha de bra och hor av er om ni ar sugna pa mer surf, mandag kan bli pipen igen for mig....lite halv bra prognos nu, vet inte om vinden kommer att gor a sitt men om det funkar kan det bli en magisk dag till...

Logga in för att svara
#3498 Svar: Basta surf dagen i mitt liv!!! lite bilder... 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Auer
graphgraph

Faan va fint det såg ut! Förstår att du är stokad! Det kanske snart är dags att göra debut på pipen ändå. Petter har ju alltid snackat så mycket om det där jävla stället men honom kan man ju aldrig lita på, han har ju, som alla vet, en något förvrängd världsbild eller vågbild, om man säger så he he! jag får väl trösta mig med att jag i alla fall hade ett skönt litet uncrowded surf på Wairo i morse. //Auer

Logga in för att svara
#3501 Svar: Basta surf dagen i mitt liv!!! lite bil 18 år, 6 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Auer skrev:
Faan va fint det såg ut! Förstår att du är stokad! Det kanske snart är dags att göra debut på pipen ändå. Petter har ju alltid snackat så mycket om det där jävla stället men honom kan man ju aldrig lita på, han har ju, som alla vet, en något förvrängd världsbild eller vågbild, om man säger så he he! jag får väl trösta mig med att jag i alla fall hade ett skönt litet uncrowded surf på Wairo i morse. //Auer

Vilket påhopp! hahaha

Logga in för att svara
#3504 Svar: Basta surf dagen i mitt liv!!! lite bil 18 år, 6 månader sen Stoke: 3

okar
graphgraph

Whoooa... jag kan haja att du e stokad man... shit va jag hade velat vart nere jag med... kanske borde ta o styra min kos ned i början av nästa vecka så man inte missar ytterligare en klassisk dag.

Logga in för att svara
#3505 Svar: Basta surf dagen i mitt liv!!! lite bil 18 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

okar skrev:
Whoooa... jag kan haja att du e stokad man... shit va jag hade velat vart nere jag med... kanske borde ta o styra min kos ned i början av nästa vecka så man inte missar ytterligare en klassisk dag. Jag e sjukt sugen pa att dra ner mandag!!! prognosen ser bra ut mandag och fredag, kanske lite for bra fredag dock, crowd risk, vi hores pa telefon.

Logga in för att svara
#3514 Svar: Basta surf dagen i mitt liv!!! lite bilder... 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

jag vill inte höra mer nu!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!