Facebook data

12
sverre suger....
#34856 sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Ar det sverres fel att det inte blir nagra bra inlagg/debatter pa surfsverige langre?

Kollade min hockey trad. De enda inlagg av intresse var adis o kman respons... iovrigt korde sverre o aden par ironi...

Dags for att bomba sverres husvagn kanske och halla bensin pa gudfadern o tutta pa, side kick aden kankse bara behover en lavett....

jag ar inte sur, det ar bara for mycket sverresvettbanan o sidekuk aden...

anytime anyplace...

Logga in för att svara
#34858 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Blanda inte in Ådén i BOS !!!

Angående ditt hockey WM tycker jag att du ska välja en klubba med lämpligT kevlar - blad för införing i lämplig öppning MOUHA HA HA HA HA HA HA HA

Dessutom var jag inte ironisk med idiotin att köra hockey mitt i sommarn och att spela final 7 ggr,

Logga in för att svara
#34863 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Håller med Andiss...

Det är jobbigt när alla trådar innehåller massa "off topic" eller ett försök till att "snitsa till" varenda mening med något fyndigt konstigt svar.

Eller personangrepp

Logga in för att svara
#34867 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

KayP skrev:
Håller med Andiss...

Det är jobbigt när alla trådar innehåller massa "off topic" eller ett försök till att "snitsa till" varenda mening med något fyndigt konstigt svar.

Eller personangrepp

DU kan va off topic och kanske lite konstig...

Logga in för att svara
#34869 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

nej, inget dära dårååå - nej surfsverige ska förhoppningsvis vara ett ställe man kan hänga och hooka upp med andra surfare på - debatt kan iofs vara rätt intresant och t.o.m nödvändigt - jag väljer det linje - andra få spela pucko om de finna det nödvändigt även om många tycker det LITE väl mycket av det varan på forumet (vilket jag tidigare bidragit med förstås) - samt agera efter egen tycke, smak och lynne ..... Ordet är fritt men går att misbruka ........

Stay Stoked!!

Logga in för att svara
#34870 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Sverre lagger ca 5.5 inlagg per dag.. (417 dar a 2314 inlagg)

Sa kan ente ha sa mycket o saga langre.... mohahhahahha

Sverre ge oss mer intressanta inlagg....

Logga in för att svara
#34871 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Glöm inte att det är minst lika många Surfchat-inlägg

Logga in för att svara
#34872 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Andiss skrev:
Sverre lagger ca 5.5 inlagg per dag.. (417 dar a 2314 inlagg)

Sa kan ente ha sa mycket o saga langre.... mohahhahahha

Sverre ge oss mer intressanta inlagg....
He would if he could but he can't so he wouldn't ....

Logga in för att svara
#34873 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Oj shit!!!
Jag tänkte svara något här nu men FAAAAAAAAAAAAN jag är mållös, jag kommer inte på någonting att säga helt enkelt..

Faaaaaaan hoppas bara att det är en tillfällig svacka och att jag inte redan har sagt allt jag har att säga...

kommer fan inte på någonting asså!

Känner mig sån här Helt yyyyyyyyyyr !

Logga in för att svara
#34876 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

I am back!

Jag kom på massa nya namn i en annan tråd, skönt, jag kände mig helt förvirrad !!! Men sen hittade jag rätt igen!

Logga in för att svara
#34877 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

MOU HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Iblant kan jag skratt mycket! Kolla Gazzer som skriker det andra barnet rakt i ansiktet!

Logga in för att svara
#34881 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Du kanske borde lägga av med kolan Sverre!!!!
Sova lite mer o surfa lite mer..

Logga in för att svara
#34883 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Va? Kola? Om jag kolar så sover jag väl eller?

Kola vippen MOU HA HA HA HA HA

Logga in för att svara
#34885 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

NI gnäller bara som ett par påsiga käringar som bara bjuder på mariekex och bridegeblandning!
jag startar en egen förening! rentutav en egen sida!

Logga in för att svara
#34890 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:

jag startar en egen förening! rentutav en egen sida!

Det tackar jag så hemskt mycket för!

Logga in för att svara
#34892 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

HAHA du känner dig bara hotad din grammofon-satanist!
om jag bara kunde finna min magiska kniv så skulle jag..... ja, det skulle göra ont iallafall

Logga in för att svara
#34894 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:
HAHA du känner dig bara hotad din grammofon-satanist!
om jag bara kunde finna min magiska kniv så skulle jag..... ja, det skulle göra ont iallafall

Du kan inte göra så mycket längre..

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=30625176e3db48cb0d80db9237d74cb3

Logga in för att svara
#34895 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ÅH nej! så radikalt att ses sig själv.. dö!
vad skall nu hända...

ärligt talat skall jag sluta spamma ett tag nu... innan ALLA hatar mig:blink:

Logga in för att svara
#34901 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Här åker man iväg på jobb i en vecka.Och vad händer,,,, Andiss.Du måste förså att Sverre är en pojkspoling som har tråkit i sin fiber anslutna husvagn:) Ja visst skriver han en massa babbel. Men, man får sig en massa garv också,,, Jag tycker det "oftas" är roligt att läsa hans innlägg. Jo, jag kan själv bli "spyless" ibland:) Men,,,Ett Surfsverige utan Pajka Sverre är ett tråkigare Surfsv.

Logga in för att svara
#34911 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -8

biggaloppa
graphgraph

För mycket lustigkurre. Ja sverre suger!

Logga in för att svara
#34913 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Innan Sverre kom in så var det fler som skrev och ämnena var betydligt intressantare och hade större variation. Nu saboterar Sverre varje försök till seriösa trådar, eller tar över de som vill vara annorlunda. Faan det finns ju trådar som Sverre startar som han sedan lägger tio svar på själv.

Mindre Sverre = bättre för surfsverige... Men det behöver ju inte betyda att han ska dra jacket ur helt...

Logga in för att svara
#34915 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

sverre borde kanske ga i terapi for sitt surfsverige beroende och schizofrenin i form av pseudo creationen av gudfadern sverre...

Logga in för att svara
#34921 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Vad ar det Sverre suger Andiss? Har gar man in pa traden i godan tro att det ska komma fram smaskiga detaljer ur karls sexliv. Istallet ser man att det ar en massa lipande till hoger och vanster och "bu hit och bu dit". . Stackars Andiss... Sverre!!!!!!!!!! Du maste borja tanka pa att manniskor har kanslor och att dina klavertramp far episka proportioner i manniskors liv! Titta pa Biggaloppa tex, han gillar inte nar manniskor ar for mycket lustigkurrar for det ar jobbigt for honom, gar honom pa nerverna sa att saga.

BOS for LifeB)

Logga in för att svara
#34925 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

BOS supports the Godfather no matter what, without him, no one would write anyways

Logga in för att svara
#34931 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag låg väldigt lågt ett tag, för cirka 2 - 3 veckor sedan. Vad hände här? Inte ett skit! Ingen skrev.. fråga RATMAN! Han var inne här och inget hände, ingen svarade på chatten.

Logga in för att svara
#34932 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

biggaloppa skrev:
För mycket lustigkurre. Ja sverre suger!

Ja, kanske är jag lite för mycket lustigkurre, kurre kurre kurr. Men du måste vara den absolut tråkigaste personen här. BORING !!!
Ja, kanske suger jag... MEN HUR MYCKET?

Jo så här kanske...

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=d597af3ece67931798a9c46eb182bd43

Logga in för att svara
#34933 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

alex el gordo skrev:

Mindre Sverre = bättre för surfsverige... Men det behöver ju inte betyda att han ska dra jacket ur helt...

Nä, precis, just det. Snälla Alex kan inte du bestämma EXAKT hur mycket jag ska skriva..
Vad som är lagom!

DÖ SJÄLVA OCH LÅT ANDRA LEVA LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERS !!!!

mou ha ha ha ha ha

Logga in för att svara
#34940 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

du måste förstå att detta är internet!
här finns ingn chans att man behöver stå tills svars för det man skriver!

Logga in för att svara
#34946 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Freddy81
graphgraph

Tycker ni ska lämna Sverre ifred!
Detta är från mig till dig Sverre!

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=1b07c4d855cccfe89c898e7c41a3c1df

Logga in för att svara
#34947 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Freddy81 skrev:
Tycker ni ska lämna Sverre ifred!
Detta är från mig till dig Sverre!

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=1b07c4d855cccfe89c898e7c41a3c1df

HA HA HA HA HA HA

Förresten.... har du funderat något på BOS medlemsskap?

Logga in för att svara
#34950 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#34953 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -3

latte
graphgraph

Detta är roligt Ni är som tanter, som sitter och dricker vin och dillar om problem i livet.....
AVBRYT

Logga in för att svara
#34967 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

På symötet:

Alex lyfte blicken från broderiet och tittade på Andiss som var mitt uppe i att lägge en dubbelsöm. Det är inte klokt, den där Sverre tror att han är nån slags Gudfader.

Ja svarade Andiss och tog en klunk ut vinglaset.

Biggaloppa hade klimakteribesvär och ursäktade sig för att gå på badrummet.

Andiss sydde ett keltiskt mönster, benvärmare skulle det bli.

Sverre kan sticka nånstans sa Andiss.
Han kan väl inte ens sticka eller sy eller nått svarade Alex och sen fnittrade alla deltagare i kör.

Logga in för att svara
#34977 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

när man väl loggar in här och ska kolla "nyheter" så möts man av 200 sverre inlägg, 199 är försök i humor. 195 är graphine/bombaytv ( intressant eftersom sverre vart lite putt när jag la ut en youtube som hade vart uppe 2 gånger tidigare och tyckte att det var sjuuuuuuuuukt jobbigt att saker upprepas). om man tycker det är jobbigt att sålla sig igenom skiten så är ett alternativ att sluta hänga här. friheten har ett pris och det priset heter sverre.

Logga in för att svara
#34978 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Kman skrev:
när man väl loggar in här och ska kolla "nyheter" så möts man av 200 sverre inlägg, 199 är försök i humor. 195 är graphine/bombaytv ( intressant eftersom sverre vart lite putt när jag la ut en youtube som hade vart uppe 2 gånger tidigare och tyckte att det var sjuuuuuuuuukt jobbigt att saker upprepas). om man tycker det är jobbigt att sålla sig igenom skiten så är ett alternativ att sluta hänga här. friheten har ett pris och det priset heter sverre.

Nä, jag tyckte inte alls att det var jobbigt att hajen var uppe för tredje gången, men tänkte att det kan vara intressant för dig att få höra varför ingen svarar din tråd. Det var också lite självironi i det att jag kan alla inlägg utantill eftersom jag inte har något liv utan hänger här HELA tiden.

Angående din kommentar av frihetens pris kan jag bara svara : koko !

Logga in för att svara
#34999 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

Frangipani
graphgraph

Kan inte alla ni pojkar lära er att uppskatta varandra istället för att gnälla på varandra?! Gnäll är ju inte trevligt och trevligt vill vi väl alla ha det?

Och för att fortsätta tala om trevligt... så tycker jag att sverres osinande engagemang (för det mesta) bidrar till att göra den här sidan trevligare...

Logga in för att svara
#35002 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

hear hear!

Logga in för att svara
#35004 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

sverre skrev:
Kman skrev:

Nä, jag tyckte inte alls att det var jobbigt att hajen var uppe för tredje gången, men tänkte att det kan vara intressant för dig att få höra varför ingen svarar din tråd. Det var också lite självironi i det att jag kan alla inlägg utantill eftersom jag inte har något liv utan hänger här HELA tiden.

tänkte kanske att det är intressant för dig att veta att den enda som svarar på dina trådar e ju du själv....följt av 25 smileygubbar i blandade grimascher.

ja självironi har du gått om och det är kul!!!

Logga in för att svara
#35005 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Frangipani skrev:
Kan inte alla ni pojkar lära er att uppskatta varandra istället för att gnälla på varandra?! Gnäll är ju inte trevligt och trevligt vill vi väl alla ha det?

Och för att fortsätta tala om trevligt... så tycker jag att sverres osinande engagemang (för det mesta) bidrar till att göra den här sidan trevligare...

det finns folk som uppskattar sverre och så finns det folk som INTE uppskattar sverre. alla dom som uppskattar sverre vill att alla dom som INTE uppskattar sverre att börja uppskatta sverre. hur vore det om alla dom INTE uppskattar sverre började säga åt dom som uppskattar sverre och INTE börja uppskatta sverre. lite samma sak fast tvärtom!

Logga in för att svara
#35008 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Kman skrev:
Frangipani skrev:

det finns folk som uppskattar sverre och så finns det folk som INTE uppskattar sverre. alla dom som uppskattar sverre vill att alla dom som INTE uppskattar sverre att börja uppskatta sverre. hur vore det om alla dom INTE uppskattar sverre började säga åt dom som uppskattar sverre och INTE börja uppskatta sverre. lite samma sak fast tvärtom!
En tråd med titeln "Gazzer suger" kanske skulle funka så också - eller?

Logga in för att svara
#35009 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Låt grabben spama om han tycker det är kul, bläddra förbi isf.

Logga in för att svara
#35011 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Jake skrev:
Låt grabben spama om han tycker det är kul, bläddra förbi isf. spama var ju rätt beskrivning - var det inte mot reglarna förresten?

Logga in för att svara
#35014 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
Jake skrev:
Låt grabben spama om han tycker det är kul, bläddra förbi isf. spama var ju rätt beskrivning - var det inte mot reglarna förresten?

Bra kvalitet i det inlägget där Gazzer.
Både ur fyndighet, logik och humoristiskt. Skulle kunna ha varit jag själv som skrev så...
Du börjar ta dig!

Logga in för att svara
#35030 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Måste säga att Sverre håller fortet !! !!

Logga in för att svara
#35036 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

sverre skrev:
Gazzer skrev:
Jake skrev:

Bra kvalitet i det inlägget där Gazzer.
Både ur fyndighet, logik och humoristiskt. Skulle kunna ha varit jag själv som skrev så...
Du börjar ta dig!
Live and learn, dude, live and learn ...

Logga in för att svara
#35042 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

kom igen!!!!!!!!

innan sverre svensson i husvagnen kom över sitt loggin var de faaan så mkt mer seriöst.nu är de typ 1/30 inlägg som är seriösa....tyvärr orkar inen svara eftersom bananen redan har skrivir 98meningslösa inläg

Logga in för att svara
#35043 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Kman skrev:
när man väl loggar in här och ska kolla "nyheter" så möts man av 200 sverre inlägg, 199 är försök i humor. 195 är graphine/bombaytv friheten har ett pris och det priset heter sverre.

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=1cab77ab668e3d7a16a82d1fc20a65ce

Logga in för att svara
#35056 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Kman skrev:
sverre skrev:
Kman skrev:

tänkte kanske att det är intressant för dig att veta att den enda som svarar på dina trådar e ju du själv....följt av 25 smileygubbar i blandade grimascher.

ja självironi har du gått om och det är kul!!!

Det händer väl att jag petar in en rad eller två vad det lider...

Logga in för att svara
#35061 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Just den här tråden har i mitt tycke ett klockrent och saklig titel ...

Logga in för att svara
#35064 Svar: sverre suger.... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
Just den här tråden har i mitt tycke ett klockrent och saklig titel ...

trodde ALDRIG jag skulle få säga det till Gazzer :

WORD !!!

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!