nej, inget dära dårååå - nej surfsverige ska förhoppningsvis vara ett ställe man kan hänga och hooka upp med andra surfare på - debatt kan iofs vara rätt intresant och t.o.m nödvändigt - jag väljer det linje - andra få spela pucko om de finna det nödvändigt även om många tycker det LITE väl mycket av det varan på forumet (vilket jag tidigare bidragit med förstås) - samt agera efter egen tycke, smak och lynne ..... Ordet är fritt men går att misbruka ........
ådén skrev: HAHA du känner dig bara hotad din grammofon-satanist!
om jag bara kunde finna min magiska kniv så skulle jag..... ja, det skulle göra ont iallafall
Här åker man iväg på jobb i en vecka.Och vad händer,,,, Andiss.Du måste förså att Sverre är en pojkspoling som har tråkit i sin fiber anslutna husvagn:) Ja visst skriver han en massa babbel. Men, man får sig en massa garv också,,, Jag tycker det "oftas" är roligt att läsa hans innlägg. Jo, jag kan själv bli "spyless" ibland:) Men,,,Ett Surfsverige utan Pajka Sverre är ett tråkigare Surfsv.
Innan Sverre kom in så var det fler som skrev och ämnena var betydligt intressantare och hade större variation. Nu saboterar Sverre varje försök till seriösa trådar, eller tar över de som vill vara annorlunda. Faan det finns ju trådar som Sverre startar som han sedan lägger tio svar på själv.
Mindre Sverre = bättre för surfsverige... Men det behöver ju inte betyda att han ska dra jacket ur helt...
Vad ar det Sverre suger Andiss? Har gar man in pa traden i godan tro att det ska komma fram smaskiga detaljer ur karls sexliv. Istallet ser man att det ar en massa lipande till hoger och vanster och "bu hit och bu dit". . Stackars Andiss... Sverre!!!!!!!!!! Du maste borja tanka pa att manniskor har kanslor och att dina klavertramp far episka proportioner i manniskors liv! Titta pa Biggaloppa tex, han gillar inte nar manniskor ar for mycket lustigkurrar for det ar jobbigt for honom, gar honom pa nerverna sa att saga.
Jag låg väldigt lågt ett tag, för cirka 2 - 3 veckor sedan. Vad hände här? Inte ett skit! Ingen skrev.. fråga RATMAN! Han var inne här och inget hände, ingen svarade på chatten.
biggaloppa skrev: För mycket lustigkurre. Ja sverre suger!
Ja, kanske är jag lite för mycket lustigkurre, kurre kurre kurr. Men du måste vara den absolut tråkigaste personen här. BORING !!!
Ja, kanske suger jag... MEN HUR MYCKET?
Alex lyfte blicken från broderiet och tittade på Andiss som var mitt uppe i att lägge en dubbelsöm. Det är inte klokt, den där Sverre tror att han är nån slags Gudfader.
Ja svarade Andiss och tog en klunk ut vinglaset.
Biggaloppa hade klimakteribesvär och ursäktade sig för att gå på badrummet.
Andiss sydde ett keltiskt mönster, benvärmare skulle det bli.
Sverre kan sticka nånstans sa Andiss.
Han kan väl inte ens sticka eller sy eller nått svarade Alex och sen fnittrade alla deltagare i kör.
när man väl loggar in här och ska kolla "nyheter" så möts man av 200 sverre inlägg, 199 är försök i humor. 195 är graphine/bombaytv ( intressant eftersom sverre vart lite putt när jag la ut en youtube som hade vart uppe 2 gånger tidigare och tyckte att det var sjuuuuuuuuukt jobbigt att saker upprepas). om man tycker det är jobbigt att sålla sig igenom skiten så är ett alternativ att sluta hänga här. friheten har ett pris och det priset heter sverre.
Kman skrev: när man väl loggar in här och ska kolla "nyheter" så möts man av 200 sverre inlägg, 199 är försök i humor. 195 är graphine/bombaytv ( intressant eftersom sverre vart lite putt när jag la ut en youtube som hade vart uppe 2 gånger tidigare och tyckte att det var sjuuuuuuuuukt jobbigt att saker upprepas). om man tycker det är jobbigt att sålla sig igenom skiten så är ett alternativ att sluta hänga här. friheten har ett pris och det priset heter sverre.
Nä, jag tyckte inte alls att det var jobbigt att hajen var uppe för tredje gången, men tänkte att det kan vara intressant för dig att få höra varför ingen svarar din tråd. Det var också lite självironi i det att jag kan alla inlägg utantill eftersom jag inte har något liv utan hänger här HELA tiden.
Angående din kommentar av frihetens pris kan jag bara svara : koko !
Kan inte alla ni pojkar lära er att uppskatta varandra istället för att gnälla på varandra?! Gnäll är ju inte trevligt och trevligt vill vi väl alla ha det?
Och för att fortsätta tala om trevligt... så tycker jag att sverres osinande engagemang (för det mesta) bidrar till att göra den här sidan trevligare...
sverre skrev: Kman skrev: när man väl loggar in här och ska kolla "nyheter" så möts man av 200 sverre inlägg, 199 är försök i humor. 195 är graphine/bombaytv ( intressant eftersom sverre vart lite putt när jag la ut en youtube som hade vart uppe 2 gånger tidigare och tyckte att det var sjuuuuuuuuukt jobbigt att saker upprepas). om man tycker det är jobbigt att sålla sig igenom skiten så är ett alternativ att sluta hänga här. friheten har ett pris och det priset heter sverre.
Nä, jag tyckte inte alls att det var jobbigt att hajen var uppe för tredje gången, men tänkte att det kan vara intressant för dig att få höra varför ingen svarar din tråd. Det var också lite självironi i det att jag kan alla inlägg utantill eftersom jag inte har något liv utan hänger här HELA tiden.
tänkte kanske att det är intressant för dig att veta att den enda som svarar på dina trådar e ju du själv....följt av 25 smileygubbar i blandade grimascher.
Frangipani skrev: Kan inte alla ni pojkar lära er att uppskatta varandra istället för att gnälla på varandra?! Gnäll är ju inte trevligt och trevligt vill vi väl alla ha det?
Och för att fortsätta tala om trevligt... så tycker jag att sverres osinande engagemang (för det mesta) bidrar till att göra den här sidan trevligare...
det finns folk som uppskattar sverre och så finns det folk som INTE uppskattar sverre. alla dom som uppskattar sverre vill att alla dom som INTE uppskattar sverre att börja uppskatta sverre. hur vore det om alla dom INTE uppskattar sverre började säga åt dom som uppskattar sverre och INTE börja uppskatta sverre. lite samma sak fast tvärtom!
Kman skrev: Frangipani skrev: Kan inte alla ni pojkar lära er att uppskatta varandra istället för att gnälla på varandra?! Gnäll är ju inte trevligt och trevligt vill vi väl alla ha det?
det finns folk som uppskattar sverre och så finns det folk som INTE uppskattar sverre. alla dom som uppskattar sverre vill att alla dom som INTE uppskattar sverre att börja uppskatta sverre. hur vore det om alla dom INTE uppskattar sverre började säga åt dom som uppskattar sverre och INTE börja uppskatta sverre. lite samma sak fast tvärtom! En tråd med titeln "Gazzer suger" kanske skulle funka så också - eller?
Gazzer skrev: Jake skrev: Låt grabben spama om han tycker det är kul, bläddra förbi isf. spama var ju rätt beskrivning - var det inte mot reglarna förresten?
Bra kvalitet i det inlägget där Gazzer.
Både ur fyndighet, logik och humoristiskt. Skulle kunna ha varit jag själv som skrev så...
Du börjar ta dig!
sverre skrev: Gazzer skrev: Jake skrev: Låt grabben spama om han tycker det är kul, bläddra förbi isf. spama var ju rätt beskrivning - var det inte mot reglarna förresten?
Bra kvalitet i det inlägget där Gazzer.
Både ur fyndighet, logik och humoristiskt. Skulle kunna ha varit jag själv som skrev så...
Du börjar ta dig! Live and learn, dude, live and learn ...
innan sverre svensson i husvagnen kom över sitt loggin var de faaan så mkt mer seriöst.nu är de typ 1/30 inlägg som är seriösa....tyvärr orkar inen svara eftersom bananen redan har skrivir 98meningslösa inläg
Kman skrev: när man väl loggar in här och ska kolla "nyheter" så möts man av 200 sverre inlägg, 199 är försök i humor. 195 är graphine/bombaytv friheten har ett pris och det priset heter sverre.
Kman skrev: sverre skrev: Kman skrev: när man väl loggar in här och ska kolla "nyheter" så möts man av 200 sverre inlägg, 199 är försök i humor. 195 är graphine/bombaytv ( intressant eftersom sverre vart lite putt när jag la ut en youtube som hade vart uppe 2 gånger tidigare och tyckte att det var sjuuuuuuuuukt jobbigt att saker upprepas). om man tycker det är jobbigt att sålla sig igenom skiten så är ett alternativ att sluta hänga här. friheten har ett pris och det priset heter sverre.
tänkte kanske att det är intressant för dig att veta att den enda som svarar på dina trådar e ju du själv....följt av 25 smileygubbar i blandade grimascher.
ja självironi har du gått om och det är kul!!!
Det händer väl att jag petar in en rad eller två vad det lider...