Facebook data

1
Krismöte
#34980 Krismöte 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

BOS förklarar mötet öppet!

Vad är anledningen till att medlemmar som förr skrev ett stort antal inlägg här på forumet numera mest lyser med sin frånvaro?
Exempelvis var Daniel och Erik G högst aktiva här när jag inledde min karriär.

Skulle dessa gentlemen men även kaxiga personer låta sig kuvas av Sverre?

Är inte ett sådant påstående ganska löjligt?

Kan det vara så att Daniel exempelvis har tröttnat på att för 500 : de gången förklara vilken bräda som passar för en nybörjare i allmänhet? Jag vet inte?

Skulle jag skriva lika många trådar om det de facto fanns lite mer debatter, så jag inte själv behövde skapa dom?

Jag anser själv att jag brukar hålla relativt låg profil i viktigare trådar som mer handlar om surfing.

Nu anser jag mig ha skapat en något mer mogen tråd kring frågan varför det för tillfället skrivs ganska lite och från ganska få personer här. En något mer givande debatt förhoppningsvis än att på förhand lägga all skuld på mig som i tråden : " Sverre suger " som jag i för sig tyckte var kul eftersom det gav mig chansen att slänga lite drypande dynga omkring mig. He he he.

För att visa min heder och att jag är en man av ära lovar jag att från och med onsdag inte skriva ett ord här på tre veckor om en majoritet röstar för det!

Logga in för att svara
#34981 Svar: Krismöte 17 år sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Du kan va krismote..

Det heter surfning

Logga in för att svara
#34982 Svar: Krismöte 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

På a svarar jag : den som sa det han kan va det!

och på b svarar jag : word!!!

Logga in för att svara
#34983 Svar: Krismöte 17 år sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

det ingen kris och du har ingen karriär - It's like this dude, the first week you started posting here you were getting messgaes like: "Hey man why not try posting a bit less" .... you didn't get the message then and you're not getting it now. It's a free forum. Forum members including you can post almost anything you want as many times as you like but you might try some personal insights as to what is appreciated and what isn't - I'm quite sure you have enough intellegence and social skills to figure it out for yourself without mine or anyone else's "vote" or view point . As sufrfers I think we should stick together and encourage a sensible and constructive development for the community built in part here at Surfsverige.

Stay Stoked!
//Gaz

Logga in för att svara
#34988 Svar: Krismöte 17 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Gazzer skrev:
det ingen kris och du har ingen karriär - It's like this dude, the first week you started posting here you were getting messgaes like: "Hey man why not try posting a bit less" .... you didn't get the message then and you're not getting it now. It's a free forum. Forum members including you can post almost anything you want as many times as you like but you might try some personal insights as to what is appreciated and what isn't - I'm quite sure you have enough intellegence and social skills to figure it out for yourself without mine or anyone else's "vote" or view point . As sufrfers I think we should stick together and encourage a sensible and constructive development for the community built in part here at Surfsverige.

Stay Stoked!
//Gaz

Actually Gazzer...maybe you should take note of what you wrote up there yourself sometimes as well mate!!!

Logga in för att svara
#34990 Svar: Krismöte 17 år sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

RATMAN skrev:
Gazzer skrev:

Stay Stoked!
//Gaz

Actually Gazzer...maybe you should take note of what you wrote up there yourself sometimes as well mate!!!

I did already but thanks anyway ....

Logga in för att svara
#35001 Svar: Krismöte 17 år sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

sverre skrev:
För att visa min heder och att jag är en man av ära lovar jag att från och med onsdag inte skriva ett ord här på tre veckor om en majoritet röstar för det!

har du ingen heder pojk!

jag rostar min icke galvaniserade cykel

Logga in för att svara
#35007 Svar: Krismöte 17 år sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

sverre skrev:
[/quote]

det luktar semester i tre veckor i ett land utan uppkoppling.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!