Facebook data

1
Baja, cali?
#35058 Baja, cali? 17 år sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Jag har gett upp SD nu, tror jag iaf, ar i OB nu och de ser fan varre ut an en dalig dag i Kasa..

vill dra soderut till varmen, har 2 veckor, mainland kanns for langt borta sa de far val bli Baja. Kan ja dra buss ner fran Tijuana? Hur langt ar de till Cabo? Behover nat schysst stalle med vagor varje dag och dar jag kan bo billigt vid stranden..Baja Malibu? eller vart drar jag? ge mig lite vettig tips den har gangen..

Ha inte surfat bra vagor pa over en vecka nu, abstinensen ar sjuk sa jag vagor inte ens tanka pa hur de kommer vara nar ja kommer hem..

Logga in för att svara
#35060 Svar: Baja, cali? 17 år sen Stoke: 1

Extreme
graphgraph

Din desperation tvingade mig till att skapa ett log-in så jag kan svara....

Det har varit lite klent med bra vågor här i SD senaste tiden. Har själv inte varit ute pa någon vecka eller så... Imorgon tisdag verkar det som att ett endags swell träffar som kan sträcka sig till onsdag men det ser klent och tveksamt ut. Fredag eftermiddag och helgen verkar lite smålovande, förmodligen nästa gång jag hoppar i vattnet. Verkar som att det ska bli varmare då också.

Om du drar ner till Baja kolla in www.bajanomad.com/ för lite info. Tyvärr har jag inte mycket erfarenhet av att surfa Baja, är oftast i Mexico för party...

Ha det gott!
OB Local

Logga in för att svara
#35074 Svar: Baja, cali? 17 år sen Stoke: 1

christianC
graphgraph

Tjena! Låter ju kul med Baha. Var där för några sommar sedan och fick en hel del skön surf. På sommaren är det ju sydsvall så ett hett tips är längst nere på toppen. När jag var där var det 3-4 fot varje dag. Det är ju såklart en bra bit att köra från SD men det är nog därnere det händer. ha det så kul

Logga in för att svara
#35077 Svar: Baja, cali? 17 år sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

Ge upp och kom hem nu boludo, du vet att lillahögern väntar.

Logga in för att svara
#35092 Svar: Baja, cali? 17 år sen Stoke: 0

fundin
graphgraph

Bra att du lämnar lite fina vågor åt mig då i SD, inga sloppy seconds här inte.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!