Facebook data

1
Gazzer=scientologi bannern
#35147 Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Jag tror det ar en konspiration... tydligen kommer scientologi bannern upp nar gazeer ar in pa surfsverige..
Vad kan det betyda?

1. Sceintologerna forosker varva gazzer med riktad internet reklam...
2. Gazzer ar scientolog..och har infiltrerat internet?
3. Gazzer har otur
4. Vilken banner?
5. Andiss borde jobba mer?

www.suburbia.net/~fun/scn/fun/lightbulb.html

Logga in för att svara
#35149 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

svårt val på det.......

Kan flera alternativ vara rätt eller bara ett enda?

Logga in för att svara
#35151 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Flervalsalterniv galler inte ovanstaende fraga, huruvida kan berord part ovan gifva mer an ett svar.

Logga in för att svara
#35152 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Vad jag har förstått så består scientologerna av idioter, alltså borde kanske rätt svar vara alternativ 1! Jag chansar på det!

Logga in för att svara
#35154 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Scietolidioterna betalar Redax varje gång vi trycker på knappen - sedan om man har lust och mycket tid över som Ni andra kan man gå vidare och svara på olika frågor mm på ett ohygligt och vidrig sätt bara för att roa scientolidioterna ... men det är upp till var och en - men som sagt poängen är att det kostar de stålar varje gång du klickar på den --- scietoloidioterna är inga roliga typer i min mening och jag har inget till övers för deras "religon" - så det så ....

Stay Stoked!!! Gaz

Logga in för att svara
#35157 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Alternativ 2 verkar det således det inte vara...

Men det kan fortfarande vara alt 1 kanske..

Logga in för att svara
#35163 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Den bannern ska jag klicka lös på ordentligt så fort jag ser den. Det tar väl 10% av sina medlemmars lön om jag inte misstar mig.

Så klickar man loss kan man se det som att Tom Cruise betalar för underhållet av Surfsverige.

Logga in för att svara
#35164 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="www.youtube.com/v/UFBZ_uAbxS0&hl=en&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="www.youtube.com/v/UFBZ_uAbxS0&hl=en&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Logga in för att svara
#35172 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

adisgladis skrev:
Den bannern ska jag klicka lös på ordentligt så fort jag ser den. Det tar väl 10% av sina medlemmars lön om jag inte misstar mig.

Så klickar man loss kan man se det som att Tom Cruise betalar för underhållet av Surfsverige.
Ha ha Adam! Är det nånslags insider info där eller!?!

Logga in för att svara
#35183 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

adisgladis skrev:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="www.youtube.com/v/UFBZ_uAbxS0&hl=en&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="www.youtube.com/v/UFBZ_uAbxS0&hl=en&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

arrgh hacker!

Logga in för att svara
#35189 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Gazzer skrev:
Scietolidioterna betalar Redax varje gång vi trycker på knappen - sedan om man har lust och mycket tid över som Ni andra kan man gå vidare och svara på olika frågor mm på ett ohygligt och vidrig sätt bara för att roa scientolidioterna ... men det är upp till var och en - men som sagt poängen är att det kostar de stålar varje gång du klickar på den --- scietoloidioterna är inga roliga typer i min mening och jag har inget till övers för deras "religon" - så det så ....

Stay Stoked!!! Gaz

Hehe.. nej det fungerar tyvarr inte sa. Google har nan installning sa att ett klick pa en specifik banner / textlank bara raknas en gang per dag och anvandare. Om folk fortsatter klicka pa den sa kanske Googlemotorn raknar ut att den fungerar bra pa Surfsverige och da lar man val aldrig bli av med skiten.

Men tack for den vänliga avsikten. Vill ni hjalpa till sa ska ni klicka loss pa manga olika Googlebanners och Googles textlankar pa siten.

/ L. Ron Hubbard

Logga in för att svara
#35192 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

OK - I get it. It's like my Mom aslways used to say: "once is enough". I never knew what she ment by that but now I do.

Logga in för att svara
#35193 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Hur mkt får du per klick redax?

Logga in för att svara
#35198 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

$0.01 till $0.1 ungefar. Bra va!

Logga in för att svara
#35199 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Gazzer skrev:
OK - I get it. It's like my Mom aslways used to say: "once is enough". I never knew what she ment by that but now I do.

HAHAHAHHAAA!! Sounds like you were quite a handful, even when young!

Logga in för att svara
#35200 Svar: Gazzer=scientologi bannern 17 år sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Willy skrev:
Gazzer skrev:

HAHAHAHHAAA!! Sounds like you were quite a handful, even when young!
well yeah, guess I'm a natural born pain in the ass ...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!