Facebook data

1
Svårt att hitta användare
#35202 Svårt att hitta användare 17 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Visst, det finns en sökfunktion men den förutsätter att jag vet hur den jag letar efter har valt att stava sitt nick, och de brukar stavas hejvilt. Nyss var jag tvungen att bläddra genom en jäkla massa sidor i medlemslistan för att komma till den bokstaven som jag visste nicket började på. Jobbigt!

Jag har två förslag till lösningar!

1. Gör det möjligt att klicka på en bokstav istället för sidnummer. Eller gör det möjligt att söka på begynnelsebokstav.

2. Ta bort alla tusentals fejkreggade som bara varit reggade en gång och sedan aldrig loggat in igen. De ligger ju och bara skräpar i lineup! Skulle det vara så att du får spons till sidan av många användare så säg bara till så reggar jag en massa nya personligheter .

Logga in för att svara
#35222 Svar: Svårt att hitta användare 17 år sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Willy skrev:
Visst, det finns en sökfunktion men den förutsätter att jag vet hur den jag letar efter har valt att stava sitt nick, och de brukar stavas hejvilt. Nyss var jag tvungen att bläddra genom en jäkla massa sidor i medlemslistan för att komma till den bokstaven som jag visste nicket började på. Jobbigt!

Jag har två förslag till lösningar!

1. Gör det möjligt att klicka på en bokstav istället för sidnummer. Eller gör det möjligt att söka på begynnelsebokstav.

2. Ta bort alla tusentals fejkreggade som bara varit reggade en gång och sedan aldrig loggat in igen. De ligger ju och bara skräpar i lineup! Skulle det vara så att du får spons till sidan av många användare så säg bara till så reggar jag en massa nya personligheter .

håller med willy har rätt!

Logga in för att svara
#35227 Svar: Svårt att hitta användare 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Pust!

Varför kom ni inte till Gudfadern först!?

Kan det kanske vara så att PUL förbjuder att ha ett register!
Ett register med bara en ordning exempelvis alfabetisk är ok, men tar man in en ytterligare faktor blir det ett personregister.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!