Facebook data

1
10 anledningar till att hata detta forum
#35363 10 anledningar till att hata detta forum 16 år, 12 månader sen Stoke: 1

Mirre_Formosa
graphgraph

1. Den handlar om surf.
2. Den livnär sig på folks olyckliga abstinens.

Om man blir strandad i skogen (hur fan nu de två orden skulle kunna gå ihop) så sägs det att ändlösa diskussioner om mat bör undvikas oavsett hur hungrig man är, enbart för att främja den mentala hälsan i den aningen fattiga situationen.

Man hjälper väl inte en heorinist genom att lägga ett skjut framför honom och säga: "Se men inte röra"?

Som vilket annat AA möte som helst: Jag heter Mirre...och jag har inte surfat på en vecka.

Jag föreslår härmed att surfsnacket skall upphöra och att vi istället skall utbyta kladdkake recept samt diskutera vems döda mormor som lagade godast pannbiff.

Hellre lyckligt ovetande än vetande i denna fråga.

Logga in för att svara
#35370 Svar: 10 anledningar till att hata detta foru 16 år, 12 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

haha! du har ordets makt Mirre min van!! Skrattade gott at denna sanning..! Cheers E:laugh:

Logga in för att svara
#35371 Svar: 10 anledningar till att hata detta foru 16 år, 12 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Hej jag heter Qanik, och jag har inte surfat på över en och en halv månad.....
De är så HJÄVLA platt här uppe

Logga in för att svara
#35375 Svar: 10 anledningar till att hata detta forum 16 år, 12 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

jag heter ja.. eh ådén och har inte surfat på 3 månader, glömt bort hur man gör så nu är det spamm som gäller..

Logga in för att svara
#35380 Svar: 10 anledningar till att hata detta forum 16 år, 12 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

ådén skrev:
jag heter ja.. eh ådén och har inte surfat på 3 månader, glömt bort hur man gör så nu är det spamm som gäller..

jo tack vi märker av din spamm

Logga in för att svara
#35384 Svar: 10 anledningar till att hata detta forum 16 år, 12 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Hej jag heter 'fucken tokig'..som qanik sa har vi inte sätt någon form av våg överhuvutaget i 6 fuckin veckor..
det här 'flat spell' är även längre än BEN HUR..fiii faaaaaaaan..ser inte bre ut kommande veckan heller..FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK..

Logga in för att svara
#35391 Svar: 10 anledningar till att hata detta foru 16 år, 12 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

RATMAN skrev:
Hej jag heter 'fucken tokig'..som qanik sa har vi inte sätt någon form av våg överhuvutaget i 6 fuckin veckor..
det här 'flat spell' är även längre än BEN HUR..fiii faaaaaaaan..ser inte bre ut kommande veckan heller..FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK..
but you entertain us in the mean time bro ....

Logga in för att svara
#35392 Svar: 10 anledningar till att hata detta foru 16 år, 12 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

pass på då och ta en "Personlightstest" hos Scientoidioterna - en klick om dan Ni vet ...

Logga in för att svara
#35395 Svar: 10 anledningar till att hata detta foru 16 år, 12 månader sen Stoke: 1

Mirre_Formosa
graphgraph

quote scientiolog mumbo jumbo website: "Your personality has everything to do with your income, your future, your personal relationships, and your life."

...ja jävlar i mig.

Logga in för att svara
#35397 Svar: 10 anledningar till att hata detta forum 16 år, 12 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

ha ha ! ! veckans forum...

Logga in för att svara
#35398 Svar: 10 anledningar till att hata detta forum 16 år, 12 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

och det är bara måndag!!!!!!!

Logga in för att svara
#35401 Svar: 10 anledningar till att hata detta foru 16 år, 12 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Vad snackar ni om? Jag surfade två gånger förra veckan, varav gårdagen bjöd på bästa sverigesurfet någonsin för egen del.

\Evil

Logga in för att svara
#35402 Svar: 10 anledningar till att hata detta foru 16 år, 12 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Vad snackar ni om? Jag surfade två gånger förra veckan, varav gårdagen bjöd på bästa sverigesurfet någonsin för egen del.

\Evil

Logga in för att svara
#35418 Svar: 10 anledningar till att hata detta forum 16 år, 12 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

DU ljuger!!! jag har då inte seet en bild? eller vill ni kanske minska den ökande surf-trenden?
kanske ett bra initiativ?

vart hittar man scientolog -bannern?

Logga in för att svara
#35421 Svar: 10 anledningar till att hata detta foru 16 år, 12 månader sen Stoke: 1

Mirre_Formosa
graphgraph

ådén skrev:

vart hittar man scientolog -bannern?

jag delar med mig av detta...men varnar: ramla inte i gropen så att säga...för den är djuup och innan du vet ordet av så vaknar du upp och är gift med katie holmes.

www.oca.scientology.org/

Logga in för att svara
#35429 Svar: 10 anledningar till att hata detta forum 16 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:

En retorisk fråga bara..

Om man aldrig har vetat hur man gör, hur kan man då ha glömt bort hur man gör??

Logga in för att svara
#35437 Svar: 10 anledningar till att hata detta forum 16 år, 12 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Måste hålla med Rackarn om att det var riktigt bra surf igår....

Logga in för att svara
#35461 Svar: 10 anledningar till att hata detta forum 16 år, 12 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

sverre skrev:
ådén skrev:

En retorisk fråga bara..

Om man aldrig har vetat hur man gör, hur kan man då ha glömt bort hur man gör??

Hur gör du? med ditt inläggsantal måste ditt gummi torkats till något som liknar paprikachips!?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!