Facebook data

12
Surftour som kostar cash?
#35415 Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Har hört några lösryckta meningar från surfsvängen som jag ville forska vidare på.

Det ryktas nämligen att man ska BETALA ssa för att få genomföra en surftourtävling. Detta låter ju jävligt illa i mina öron.
Någon som kan komma med lite fakta?

Logga in för att svara
#35416 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Hur menar du? man måste väl vara medlem i ssa för att få tävla och det brukar väl kosta pengar att vara med i tävlingar?
kanske missförstod allt men ändå?

Logga in för att svara
#35422 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

Jag tror Limpan syftar på själva arrangörerna. Altså de som vill styra upp en tävling som ska räknas som en del av surftouren måste betala SSA.

Jag antar att de pengar som ska betalas går till dommare och sånt och inte till själva SSA. Med andra ord tror jag de betalar sig själva?

Logga in för att svara
#35432 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

låter som de stämmer ganska bra limpan
är inte med i SSA och kommer inte säga nåt heller angående detta dock

vill dessutom inte starta pajkastning så därför går ja å handlar mat nu på OJ! i Helsingborg

Logga in för att svara
#35433 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Jag har hort nagot liknande skulle t.ex. Limpans vagsurfar klubb (om den nu fanns) o han ville arra pitea surf sm deltavlingen.. ar han tvungen att casha till SSA.

Sen kan man ju ocksa undra varfor revisorerna inte har gett styrelsen handlingsfihet plus undrar i vilken ficka sponspengarna hamnade i.

I ovrigt sa om SSA ar intresserade satter jag garna upp ett surfkonsult foretag och arrar tavlingar, events och raggar sponsorer men jag vill ha 400 euro per dag.

Logga in för att svara
#35434 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Ojdå? Pajkastning? Då är jag alltså något på spåret?

Det var nämligen ett gäng glada surfare som var sugna att försöka styra upp en surftourtävling, men efter info så skulle det kosta över 10 000:- för att få vara en del av "surftouren".
Jag är inte ute efter någon pajkastning, vill bara höra om det är någon mer som oxå råkat ut för detta "kostnadsförslag"?
Salut!

Logga in för att svara
#35435 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Hahaha har SSA har fått megalomani eller?

Logga in för att svara
#35436 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag fick ett förslag från SSA om att BOS skulle få 10 000 kr för att arrangera beskyddet. Jag tackade givetvis nej till ett så lågt arvode.

Logga in för att svara
#35452 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Hasse
graphgraph

Har oxå hört detta ryktet. Och då var det kring 15000:- för att arrangera. Sjukt dyrt om det stämmer... Men som sagt jag har bara hört ett rykte...

Logga in för att svara
#35456 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Mystiken tätnar... någon som har lust att ta kontakt med ssa?

Logga in för att svara
#35459 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

det inte mer är riktigt att de som vill visa upp sig å var duktigt ska betala dyrt för det - eller?

Logga in för att svara
#35463 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Låter lite konstigt i mina öron. Visst det kostar pengar att fixa tävlingar och SSAs medlemskap täcker knappast de kostnaderna. Men är det inte främst sponsorer som ska täcka upp den övriga delen?

Om nu SSA vill få betalt för att låna ut sin tävlingsutrustning och domare för en tävling utanför Surftouren kan jag tycka det är befogat, men ska tävlingen ingå i Surftouren tycker jag inte att det är rätt att ta betalt.

Logga in för att svara
#35465 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

Jag tror Willy har rätt. Det är nog sponsorer som är tänkta att betala. Men om till exempel skånes vågsurfare vill köra en surftourdeltävling så tror jag att de (tillsammans med SSA) är anvariga för att samla ihop beloppet.

Logga in för att svara
#35467 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

nirre skrev:
Jag tror Willy har rätt. Det är nog sponsorer som är tänkta att betala. Men om till exempel skånes vågsurfare vill köra en surftourdeltävling så tror jag att de (tillsammans med SSA) är anvariga för att samla ihop beloppet. Where's Ants when we need him?

Logga in för att svara
#35470 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ants är väl inte ens ordförande längre va?
SSA har lite dålig representation här...

Logga in för att svara
#35472 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

När vi i salusand anordnade och kommer tävling här uppe så har jag svårt att tro att vi betalar några 10-15 000. för så mycket pengar finns inte i hela klubben. Däremot så vet jag inte vad quicksilver la in, men de fixade ju ssa så vitt jag vet. Tycker de känns konstigt om de vill ha så mycket pengar, om man vill arra en tävling så är de väll bara bra, klubbarna ska ju inte gå back på de, snarare tvärt om för de är en del jobb.

FIxa en egen tävling om de ska vara så. spelar väll ingen större roll om den är med i touren, huvudsaken är väll att de kommer folk och har trevligt.

Peace!

Logga in för att svara
#35473 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Som ansvarig för Swedish Surf Tour svarar jag härmed.

Nej Sverre, jag har aldrig ens varit ordförande i SSA. Jag var kassör under 2007 (faktiskt det första året någonsin då ekonomin och styrelsen beviljades ansvarsfrihet av revisorerna!). Nu är jag precis som under 2007 ansvarig för touren, sponsorerna och mediakontakter. Känns som det räcker då det till allra största delen är ideelt arbete utan ersättning. Jag sitter inte i styrelsen, annat än i valberedningen för nästa årsmöte (någon som vill engagera sig i styrelsen? kontakta mig!). Jag jobbar på att starta upp Svenska Brädsport Förbundet för att serva de brädsportförbund som finns och nå ett par stora mål som gör sporten, branschen och scenen starkare.,

All information om arrangemang av SST har tydligt gått ut till de föreningar som idag finns och är eller är intresserade av att ansluta sig till SSA. Information till potentiella sponsorer har också gått och går ut..

Summan ni diskuterar här på forumet är mycket större precis som missuppfattningarna om varför, vem och hur det ska genomföras.

Det stämmer absolut att det är sponsorer som kommer betala kalaset, precis som förra året. Inga medlemsavgifter går till att bekosta touren. För att det ska bli bra kvalité på tävlingarna så satsar vi i år mer krut på domare samt att bearbeta media med bra foto och filmmaterial från tävlingarna. Därav sanktioneringsavgift. Men som sagt alla pengar ska komma från sponsorer, så det är ingen som blir fattig, inte ens sponsorerna som får mer ut av detta än annonsera ett dubbeluppslag, vilket kan jämföras i pengar för ett av Surf Tour eventen.

All information om Swedish Surf Tour 2007 och 2008 finns och kommer att presenteras på www.surfforbundet.se

Ni som vill veta mer, vill arrangera eller bara hjälpa till på ett eller annat sätt kan ringa mig.

Fuck peace & war!

Logga in för att svara
#35475 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Bra Ants att du klarar ut missforstand.

Det ar en bra losning att lokal froeningtar inte ska betala nagonting

Trevligt att lite pengar kommer in i svensk surfing. Ersattning motiverar hogre niva pa event osv.
Kunde va kul om det kunde aven bli lite prispengar pa tavlingar

Logga in för att svara
#35476 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Nu har Swedish Surt Tour tischor börjat levereras ut, Jag har packat dem ett par mycket sena kvällar. En del kommer få dem på lådan, andra får dem till en återförsäljare nära dem.

Vi saknar dock ett par adresser till några deltagare. Tacksam om ni kan hjälpa mig spåra dem så vi får adress, mobil, email och födelsdatum (ej personnr fyra sista)

Woody Bouma
Johan Bengtson
Jonathan Amxo eller Anxo..
Liza Öberg
Adam Nordström

Logga in för att svara
#35477 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Andiss skrev:
Bra Ants att du klarar ut missforstand.

Det ar en bra losning att lokal froeningtar inte ska betala nagonting

Trevligt att lite pengar kommer in i svensk surfing. Ersattning motiverar hogre niva pa event osv.
Kunde va kul om det kunde aven bli lite prispengar pa tavlingar

Ja det vore skitball att ersätta tävlingspoäng med inkörda pengar istället. Jobbar på det, det kommer kanske nästa år. Vi kikar också på live streaming.

Logga in för att svara
#35478 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Ants skrev:
Nu har Swedish Surt Tour tischor börjat levereras ut, Jag har packat dem ett par mycket sena kvällar. En del kommer få dem på lådan, andra får dem till en återförsäljare nära dem.

Vi saknar dock ett par adresser till några deltagare. Tacksam om ni kan hjälpa mig spåra dem så vi får adress, mobil, email och födelsdatum (ej personnr fyra sista)

Woody Bouma
Johan Bengtson
Jonathan Amxo eller Anxo..
Liza Öberg
Adam Nordström

Ants jag misstänker att Woody åkte till Australien men kommer nog komma tillbaks nån gång, får jag föreslå i brist på annat att du skickar hans t-shirt till Matthew på Red snapper?
Eller kontakta Matthew på 040303606, han kanske vet var han håller hus?

Logga in för att svara
#35483 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 8

Craig
graphgraph

Gazzer skrev:
det inte mer är riktigt att de som vill visa upp sig å var duktigt ska betala dyrt för det - eller? Where are the kooks on the net eller. Gotta be dukigt somewhere, we all have our places.

Logga in för att svara
#35485 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Fan va skönt med ett vettigt forumsnack för en gångsskull:)
Nu har jag plus många andra frågande fått svar.
kanon och salut.

Logga in för att svara
#35486 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Ants, hur mycket tar da du aka sideways sjalv ut som arvode av surftouren?

Logga in för att svara
#35487 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

Woody Bouma bor typ inte i Sverige utan e "backpacker" hans tjej bor dock i Sverige om hon inte e kvar hos swingen på fuerte?
Woody var i Marocko sist jag hörde nåt från han
alt är att skicka ner den hit så kan vi ge den åt hans tjejs föräldrar så kan de lösa sig så. Gson bor dock närmst dock och känner dom lite bättre än mig så han kan ta de ansvaret

Logga in för att svara
#35488 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

hmm ...

freddan till Gson till föräldrar till dotter till woody ...

steg 1. Gsons inställning till ansvaret
steg 2. Gson till föräldrar borde inte innebära nån svårighet, men två föräldrar delat ansvar.. inget händer.
steg 3. Dottern är på Fuerte med andra grabbar.. kan bli problem med både avstånd samt om relationen håller.
steg 4. tjejen ska hitta woody som är Backpacker, fan och hans moster vet var han är..

Nä, behåll t-shirten tills woody backpackar sig hit istället!

Logga in för att svara
#35489 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Personligen får jag precis som de andra involverade i surf touren ersättning i nivå med 1000 kr till huvudomare, 800 kr till domare, 500 kr till funktionär för att jämföra med. Arrangör får 3000 kr, men det delade vi på 5 personer under exempelvis SM 2007. Vi har räknat in reseersättning för den som har bil eller flyt/tåg/buss för domare eller arrangörer som när styrelsen arrangerade Mölle Surf Open 2007. Där hade vi inga sponsorer, men i princip så sponsrade QS denna tävling o vi körde med deras jerseys därför! Tävlingsbudgeten rymmer inga stora ersättningar/löner som det såg ut under 2007 och nu 2008. Det kräver fortfarande stor vilja och samarbete surfare emellan. Men vi försöker stega upp det hela så det blir bättre event för varje år som går.

Om ni visste hur mycket tid jag och de andra i styrelsen lägger ner på att forma SST. Känns inte konstruktivt att behöva ens diskutera ekonomin för tävlingar där det endast kommer kosta 100 kr + medlemskap för att deltaga och man får under 2008 en tee, hood eller både och ju fler tävlingar man ställer upp i. Vem som helst som förstår vad det innebär att göra ett event förstår att det kostar ekonomi i någon form. Och här har vi inte ens snuddat vid ordet vinster för någon part.

Vill fortsätta framhålla att de som gör vinst i detta är företagen som gör en investering i sitt varumärke i och med sponsoringen. Vår surf-scen gör en vinst och de tävlande får sin vinst genom att deltaga eller kanske vinna.

Tick tack!

Logga in för att svara
#35490 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Orkar inte lasa allt du skriver..

Kan inte motes anteckningar o redovising laggas upp pa SSA's hemsida. Det vore val enklast an ha en diskussion har..

Logga in för att svara
#35492 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Eller så kan alla som suttit i SSA styrelse och inte får vara med och leka nu, prata direkt med sittande styrelse och kontrollera fakta, innan vi kastar småsten i vår lilla surfankdamm. Har inte läst tråden, bara inte orkar slösa tid.

Lycka till med touren och hoppas ni får många deltagare, oavsett avroden hitan och ditan!

Fresten finns det inte ett forum på SSA hemsida för medlemmar? Nåväl.

Logga in för att svara
#35494 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Bra Daniel! Du är tillbaka i spelet igen!

Det är bra virke i inläggen nu!

Logga in för att svara
#35495 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

Andiss skrev:
Orkar inte lasa allt du skriver..

Kan inte motes anteckningar o redovising laggas upp pa SSA's hemsida. Det vore val enklast an ha en diskussion har..

Jag tycker du har ett ganska märkligt sätt att resonera. Till att börja med var det du som började, på ett insinuerande sätt, ifrågasätta arvodet. När du sen får ett uttömmande svar är allt du bemödar dig med att svara att "du orkar inte läsa". Är det inte lika bra att hålla tyst i så fall, om du ändå inte är intresserad av det svar du får - istället för att skapa dålig stämning? Och om du (som medlem?), vill se årsredovisning liknande handlingar är det väl bättre att säga det från början, om du ändå inte är intresserad av en diskussion?

Logga in för att svara
#35497 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

he he.. word!

Logga in för att svara
#35507 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Ants skrev:
Personligen får jag precis som de andra involverade i surf touren ersättning i nivå med 1000 kr till huvudomare, 800 kr till domare, 500 kr till funktionär för att jämföra med. Arrangör får 3000 kr, men det delade vi på 5 personer under exempelvis SM 2007. Vi har räknat in reseersättning för den som har bil eller flyt/tåg/buss för domare eller arrangörer som när styrelsen arrangerade Mölle Surf Open 2007. Där hade vi inga sponsorer, men i princip så sponsrade QS denna tävling o vi körde med deras jerseys därför! Tävlingsbudgeten rymmer inga stora ersättningar/löner som det såg ut under 2007 och nu 2008. Det kräver fortfarande stor vilja och samarbete surfare emellan. Men vi försöker stega upp det hela så det blir bättre event för varje år som går.

Om ni visste hur mycket tid jag och de andra i styrelsen lägger ner på att forma SST. Känns inte konstruktivt att behöva ens diskutera ekonomin för tävlingar där det endast kommer kosta 100 kr + medlemskap för att deltaga och man får under 2008 en tee, hood eller både och ju fler tävlingar man ställer upp i. Vem som helst som förstår vad det innebär att göra ett event förstår att det kostar ekonomi i någon form. Och här har vi inte ens snuddat vid ordet vinster för någon part.

Vill fortsätta framhålla att de som gör vinst i detta är företagen som gör en investering i sitt varumärke i och med sponsoringen. Vår surf-scen gör en vinst och de tävlande får sin vinst genom att deltaga eller kanske vinna.

Tick tack!

JEESUS CHRIST GUYS....även jag som är en jävlar utlänning kunde LÄTT...läsa det ants har skrivit...ni är så jääävlar lata om ni inte kan läsa nåt så viktigt som det han skrev!!! (jag menar Daniel förstås)
Efter att jag åkte ner och såg (kl.5 på morgonen) alla som var ut och organiserade hela torö tävlingen så att alla andra kunde ha kul...(utan att de som organiserade fick en krona själv för allt arbete!!! OCH sedan stack allihopa och lämnade allt nedplockning till vi få som satt upp allting!!!) tycker jag at ni skulle stödja de så mycket ni kan och hjälpa till så mycket ni kan när ni kan!!!! WORD FRÅN DA RAT!!

Logga in för att svara
#35518 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

RATMAN skrev:
Ants skrev:

Tick tack!

JEESUS CHRIST GUYS....även jag som är en jävlar utlänning kunde LÄTT...läsa det ants har skrivit...ni är så jääävlar lata om ni inte kan läsa nåt så viktigt som det han skrev!!! (jag menar Daniel förstås)
Efter att jag åkte ner och såg (kl.5 på morgonen) alla som var ut och organiserade hela torö tävlingen så att alla andra kunde ha kul...(utan att de som organiserade fick en krona själv för allt arbete!!! OCH sedan stack allihopa och lämnade allt nedplockning till vi få som satt upp allting!!!) tycker jag at ni skulle stödja de så mycket ni kan och hjälpa till så mycket ni kan när ni kan!!!! WORD FRÅN DA RAT!!
GO RATMAN GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#35519 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
hmm ...

steg 2. Gson till föräldrar borde inte innebära nån svårighet, men två föräldrar delat ansvar.. inget händer.
steg 3. Dottern är på Fuerte med andra grabbar.. kan bli problem med både avstånd samt om relationen håller.
steg 4. tjejen ska hitta woody som är Backpacker, fan och hans moster vet var han är..

Hur blir det med T shirten Ants?

Logga in för att svara
#35524 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

sverre skrev:
sverre skrev:
hmm ...

Hur blir det med T shirten Ants?

Pjiuuut! Jag drar till estland och arrangerar "Estonian Surf Tour" istället

Logga in för att svara
#35537 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Ants skrev:
[quote][

Pjiuuut! Jag drar till estland och arrangerar "Estonian Surf Tour" istället :whistle:[/quote] Inte så dumb idé egentligen ..... Jag har en länk to ett camp där ..... www.paap.ee/eng/suvi/location/

Logga in för att svara
#35538 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Accomidation; "accommodation like: big hammock, little hammock,
under the boat, in the surfboard's bag, in the life raft."

Logga in för att svara
#35545 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Andiss skrev:
[quote]Orkar inte lasa allt du skriver..
quote]

Fan vad alla gnaller som karringar helt plotsligt.

1. Klart jag laste vad Ants skrev.
2. Jag vill bara veta hur mycket Sideways aka Ants tog som arvode vilket han inte svarade pa i hans icke uttommande svar.
3. Vem har inte stallt upp o jobbat gratis for SSA eller nagon annan forening?

Logga in för att svara
#35546 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Fan vad alla gnaller som karringar helt plotsligt.

1. Klart jag laste vad Ants skrev.
2. Jag vill bara veta hur mycket Sideways aka Ants tog som arvode vilket han inte svarade pa i hans icke uttommande svar.
3. Vem har inte stallt upp o jobbat gratis for SSA eller nagon annan forening?

jobbigt med med den dar citat funktionen

Logga in för att svara
#35597 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Andiss skrev:

Blanda inte in Sideways i något arvode till mig personligen. Som jag sa så har alla arvoden varit i nivå med det jag beskrev. Jag vill minnas att jag fått arvode 0 kr av 0 kr för arrangera Rädda Mölle Surf Open (SST1), 1000 kr av 3000 kr för Rip Curl Surf Search Open (SST2), 0 kr av 3000 kr för Quiksilver Salusand Open (SST3) och 800 kr av 4000 kr för Quiksilver Swedish Championships (SST4) = Totalt 1800 kr i arvode till mig. Då har jag också fixat och trixat både före och efter varje tävling med SMS (som Sideways bjuder på), jagat fram posters, fixat SST-tees, fixat tävlingsjerseys både åt Rip Curl och åt SSA, räknat resultat mm mm. Dessutom har jag dragit momsen på utgifter för SST, vilket besparat SSA fler tusen kronor.

Någon som har något emot att vi försöker skapa någonting med SSA och SST?

Logga in för att svara
#35606 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Blanda inte in Sideways i något arvode till mig personligen.

Precis, em vill blanda jobb med hobby..

Har inget emot en fete tour... undrar bara lite vart spons pengarna hamnade..

Va var det nu du sa igen?

Fuck Peace & War!

Logga in för att svara
#35607 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Andiss skrev:
[quote] undrar bara lite vart spons pengarna hamnade..

De hamnade på kostnader för att göra touren, precis om det kommer bli nu 2008, fast lite dyrare för att göra det bättre

Logga in för att svara
#35609 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

[quote
De hamnade på kostnader för att göra touren, precis om det kommer bli nu 2008, fast lite dyrare för att göra det bättre :-)[/quote]

Vad kostade touren?

Na nu kan man inte sitta har o skava mer..dags for lite onshore mayhem.

MAYHEM!! UIIIAAAIIIAIAIAIAIAIAiaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Logga in för att svara
#35638 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Va ska ni insinuera att de är oegentligheter med pengarna för hela tiden, Jag har riktigt svårt att tro att sponsorerna har så dålig koll på var pengarna hamnar, Och skulle de vara så att de tippar över några kronor så lär de ju inte bli mer än en tjuga i timmen för de som engagerar sej i ssa. dessutom lär de ju finnas att stå i årsrapporten för dem som är medlemmar. Läs den först och kom med grundade motiverade frågor.

fixa de själv för faan.

Visst har de varit en jävla cirkus i ssa tidigare, men ge cred till de som lägger ner tid istället, eller gör de bättre själv.

Peace, surf å soul

Logga in för att svara
#35642 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Qanik skrev:
Va ska ni insinuera att de är oegentligheter med pengarna för hela tiden, Jag har riktigt svårt att tro att sponsorerna har så dålig koll på var pengarna hamnar, Och skulle de vara så att de tippar över några kronor så lär de ju inte bli mer än en tjuga i timmen för de som engagerar sej i ssa. dessutom lär de ju finnas att stå i årsrapporten för dem som är medlemmar. Läs den först och kom med grundade motiverade frågor.

fixa de själv för faan.

Visst har de varit en jävla cirkus i ssa tidigare, men ge cred till de som lägger ner tid istället, eller gör de bättre själv.

Peace, surf å soul
Ha ha ha! kunde inte har sagt det bättre själv och knappast sverredessverre heller - -- förhoppningsviss har vi nu med detta inlägg uppnåt önskat resultat - - eller ? Men det vette bara Gudarna (aprapå ett annat inlägg)

Logga in för att svara
#35644 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Nagon som sett eller last arsredovisningen, forutom styrelsen?

Fan va jobbig jag maste va..."bara sitta o gnalla hela tiden"....

Logga in för att svara
#35645 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Andiss skrev:

Ja revisorerna och årsmöte samt extra årsmöte har sett den.

Logga in för att svara
#35655 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Ants skrev:
Andiss skrev:

Ja revisorerna och årsmöte samt extra årsmöte har sett den.
DÅ SÅ!!!! Tack Ants! Sluta nu Andiss!!

Logga in för att svara
#35659 Svar: Surftour som kostar cash? 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

ok...

graver man for djupt kanske man sjalv trillar i.....

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!