|
#3548 |
Dagens Toröbilder 18 år, 5 månader sen |
Stoke: 11 |
Willy
|
Nån som surfar bättre än mig
|
|
|
|
|
#3549 |
Svar: Dagens Toröbilder 18 år, 5 månader sen |
Willy
|
|
|
|
|
#3550 |
Willy
|
Det var stökigt och inte så stort idag. Det bästa med surfet var alla goat-boaters som samlats. Min favvo var denna utomjording med sin rymdfarkost

|
|
|
|
|
#3557 |
Stoke: 0 |
|
Getbåt!
En gul jättefallos i lineup livar alltid upp - kunde inte riktigt koncentrera mig på surfet ett tag...
Skön och kul dag på det stora hela.
|
|
|
|
|
#3559 |
Stoke: 28 |
|
|
|
|
|
#3562 |
magge
|
äsch, ni skulle vart där imorse, inget folk, mkt cleanare, och en älg som sällskap vid ombytet!
|
|
|
|
|
#3564 |
Willy
|
Vi var där imorse oxå. Mycket bättre då!
|
|
|
|
|
#3565 |
Stoke: 9 |
Jakob
|
Annu en gang var det battre tidigare..... maste vara den mest anvanda surf komentaren, slar aldrig fel... Willy nasta gang far du se till att vara dar forst sa slar du tva flugor i en small, du far de basta vagorna och dar ar ingen som surfar battre an dig (om du aker sjalv de vill saga.)
Fint med lite bilder alltid kul attt bli pamind om vad man missar dar hemma.
ses om ett par manader...
|
|
|
|
|
#3566 |
Max
|
Den översta bilden är på henio - det är bara han som glider runt med de där blå diskhandskarna på. Snubben i rymbdräkten är också henio fast med hela diskutklädseln på. Vänta bara tills han ska tväta kläderna... 
|
|
|
|
|
#3587 |
Stoke: 1 |
|
Men det alla missade , förutom Snaken, Gustav, Porra, Glenn, Jonne Rasta, o några till, var att Udden var plejset för dagen...helt klart!!!
|
|
|
|
|
#3623 |
Stoke: 10 |
|
A de va riktigt bra faktikst.. Tyckte jag såg ditt tryne där ute limpan  va de din polare som spexade tomtemössan?
|
|
|
|
|
#3626 |
|
David
|
Faaaan!
Jag såg er kika ner på första, men aldrig i vattnet så jag misstänkte att ni var på udden!!
Lappjävlar!!! 
|
|
|
|
|
#3646 |
|
Udden ,första ,2.a ,tunnorna ,secret eller bowlen.Allt gick av.Solen sken och det var en uppslupen och glad vibe i vattnet .Lite väntan då seten kom i vågor.Hö HÖ Hö !
På utpaddlingen kunde men njuta av folk som rippade både till hö och vä.Larsa var het ,beached sina twinfin repor gång på gång.
Fanken om inte botten blivit bättre efter allt hög vatten och stora "rollers" som dammat in sista tiden.
Hörru Max come into to the Blue glove pleasure dome= torrt och varmt on da insidaa .
Snackade lite 25 år sen snack med delade bockskägget i Orange stället(från Norge förresten).
Då när man hade en 3 mm long john, raggsockor med plastpåsar över i gympa dojjor,ylletröja under vindjackan,endast diskhandskar(och då menar jag the real stuff inte torrhandskar som jag har nu) allting tätat med ngr. varv brun packeteringstejp kring,anklar,handleder samt halsen och givetvis flygarmössa på.
Summan av kardemumman så som surfing skall vara.
Tack till Huey och alla som var där och bidrog till denna glädjefulla dag,snyft ge mig en cleenex.
¤¤¤ ALOHA ¤¤¤
|
|
|
|
|
#3649 |
Stoke: 1 |
|
Hahahaha!
Henio , du är ju kung!!
Japp, porra...det var en av Glenns personligheter som dök upp som tomten. Var rätt smidigt, bara att paddla fram till honom å önska sig en våg, hehehe!!
|
|
|
|
|