|
#35977 |
Svar: Surfig tatuering 16 år, 11 månader sen |
Stoke: -234 |
|
sverre skrev:
Dankerz!
Först vill du måla köket med en dadelpalm och lite surfigt, sen åker du till Thailand, sen vill du tatta in en soulsurfnings tattoo ! Grymt!
Men har du lyckats kirra rätt kläder?
Ett råd från Gudfadern är att som soulsurfare ska du inte ha liksom piké och stiliga skjortor etc.
Det ska vara lite mer loosa kläder, lite mer åt hippie hållet om du förstår mig. Lite mönster, etc.
Tänkte illustrera vad jag menar, här kommer först en hoodie som du INTE ska ha! Sen kommer två bilder på typer du SKA ha!
BOS into the fashion

|
|
|
|
|
#35978 |
|
Den HÄR kan bli BRA!

|
|
|
|
|
#35979 |
|
Och denna :

|
|
|
|
|
#35993 |
Stoke: 0 |
|
Det är ju ofta så att de bläckttäckta hårdrockarsnubbarna med piercingar och skägg faktiskt är bra tatuerare. Tänk inte så mycket på vilken typ av snubbe tatueraren är utan på hans rykte och meriter. Man behöver inte vara surfare för att kunna förmedla ett budskap i en surftatuering.
Har en polare som har ett snyggt point break inbakat i en cirkel på ett lite speciellt sätt på benet, den tycker jag är nice. Den smarta fan gjorde den dock när vi var i Australien och han var ute på en surfresa... Det där med en månad utan att bada sket han iofs rätt fullständigt i...
|
|
|
|
|
#35994 |
|
Jo...
INTE faaaaaaaaaaaaaaaaaaan måste tattaren vara sjöman för att tatta en sailors grave eller indian för att tatta fjädrar eller florist för att tatta blommor!!! ÖL 
|
|
|
|
|
#36002 |
Stoke: 1 |
|
rackarn skrev:
Skaffar du en tribal, glöm då inte att komplettera med Björn Borg-boxers under säsongens boardies från HM. Ballt halsband och biffig överkropp på det så är du kung i Visby i sommar!
...mr magaluf 
|
|
|
|
|
#36024 |
|
mm jo..de va mest att man ville att surfet skulle sitta i bläcket liksom....
men de e klart...det gäller ju att han (eller hon för att vara politiskt korrekt) kan måla oxå.... annars blire ju blaj!
Jag vill inte bevisa nått med en tatuering...den är egentligen lite egoistisk å bara för min egen skull....
Landyachtz, tror du du kan fiska fram en bild på din polare tattoo så man får se..den låter najs!
|
|
|
|
|
#36040 |
|
Dankerz skrev:
mm jo..de va mest att man ville att surfet skulle sitta i bläcket liksom....
Jag vill inte bevisa nått med en tatuering...den är egentligen lite egoistisk å bara för min egen skull....
Landyachtz, tror du du kan fiska fram en bild på din polare tattoo så man får se..den låter najs!
Varsågod !
Ett pointbreak i en cirkel
|
|
|
|
|
#36041 |
|
Varsågod ett pointbreak i en cirkel!

|
|
|
|
|
#36042 |
|
Landyachtz skrev:
Har en polare som har ett snyggt point break inbakat i en cirkel på ett lite speciellt sätt på benet,.
se ovan..
|
|
|
|
|
#36047 |
Stoke: 20 |
|
sverre skrev:
[quote]Varsågod ett pointbreak i en cirkel!
 [/quote
Mycket surfigt Sverre! Valdigt Soul! MER MER MER MER!!!!
|
|
|
|
|
#36081 |
Stoke: 143 |
|
Jag har av nån djävla annledning gått och blivit tänd på brudar med tattuerade armar:silly: Antar att man förmodligen, måste tattuera sig själv då för att han nån chans,,,  Mam kanske ska söka till LA ink. Kat von D kan få sticka mig med nålar hur mycke hon vill:evil: tlc.discovery.com/tv/la-ink/bios/kat.html
|
|
|
|
|
#36083 |
|
|
|
|
|
#36138 |
|
|
|
|
|
#36158 |
Stoke: 2 |
|
Jag kan rekommendera Fredrik på Evil Eye Tattoo. Han fixade min surftatuering med bravur.
|
|
|
|
|
#36160 |
|
|
|
|
|
#36170 |
Stoke: 9 |
perry
|
sverre skrev:
Och denna :
Den där är ju klockers Sverre, var hittar man den? 
|
|
|
|
|
#36172 |
Stoke: 9 |
perry
|
Ska bli spännande att se om det blir någon taturering.
Härnäst gissar jag att Surfsverige guidar a'la Saida när det gäller vad våra kidz ska heta. Donavon kanske? Taj låter rätt schysst på svenska. Kelly kan faktiskt funka. Eller så kör man en riktig soulsurfning och drar till med Eddie. Om krabaten heter Jonsson i efternamn passar ju Jack utmärkt. 
|
|
|
|
|
#36179 |
|
sverre skrev:
jocke skrev:
Jag har av nån djävla annledning gått och blivit tänd på brudar med tattuerade armar:silly: Antar att man förmodligen, måste tattuera sig själv då för att han nån chans,,, Mam kanske ska söka till LA ink. Kat von D kan få sticka mig med nålar hur mycke hon vill:evil: tlc.discovery.com/tv/la-ink/bios/kat.html
Ett tips Jocke om du bara vill, ja du vet,
Tatta på massa Henna tattooes! Sen får du se efter ett tag om det bara var en grej eller att du fortsatt kommer va tänd på tjejer med tattoes. Om så är fallet så tatta dig själv på riktigt!
Nått soulsurfningsaktigt kanske... Henna tatto ??Näe. Jag är alergisk mot henna så,,,allt eller inget.  Sen tror jag sverre inte du fattat grejjen med att blivit stungen av Kat von D,,Typ bah va bah,,, 
|
|
|
|
|
#36209 |
|
 C:\Users\Olle\Pictures\AR560x560,Resize.jpg 
|
|