Lägeheten vi har haft vårat hostel Villiavillekulla har gått mot sitt slut... Ett fantastiskt år med sköna dudes o surfdamer som sett till att vi nästan alltid varit fullbokade. Vi har haft en grymt kul säsong med bra väder, bra surf och grymma roadtrips och det känns tungt att lämna min favvolägenhet i hela världen.
Nu flyttar jag o Pelle ut ur Villavillekulla om en vecka men jag har ngt mkt större i tankarna....
Namnet kommer ändras och en större lägenhet är förhoppningsvis på G så ni som redan bokat sommar o höst här nere kan vara lugna.......
Nu behövs det ngt här som jag inte har, nämligen pengar. Ett så kallat start kapital. Deposition till hyan m.m. Hade jag bara haft 20 000kr på mitt konto hade detta inte behövs och då hade jag kunnat köra hela grejen själv. Men nu ger jag chansen till dem som känner för det.
Min fråga är om det finns någon därute som är sugen på att flytta ner och hjälpa till med hostellet. Eller ngn som vill investera lite i den här idén... Företag som privat person.
Med ytterst lite reklam var vi mer eller mindre fullbokade hela året och nu vill jag ta steget längre och satsa på hemsida, banners på olika europeiska surfsidor ( även kite o vindsurf denna gång ) m.m.
Kommer även kontakta lokala surfskolor och arrangera trips m.m.
Såvida det inte finns ngn svensk utbildad surfinstruktör med körkort som är sugen på ett jobb här nere.
Ett år med näst intill gratis boende o massa surf, sol m.m..........
Tack vare hostellet jobbade jag bara 7 månader förra året med ett snitt på 15 timmar i veckan och hade en månads res semester medan jag spenderade resten av tiden bland vågorna här på Fuerte..
Så finns det någon som inte vill jobba mkt o surfa ännu mer och dessutom få in en del pengar så går det bra att kontakta mig på:
surf5_0@hotmail.com
tribesession@hotmail.com
eller Johan Otterdahl på Facebook
MVH: Johan Swingkid Otterdahl