|
#35689 |
Vinnarbrädan! 16 år, 12 månader sen |
Stoke: 143 |
|
Kan nån snäll människa, hjälpa mig med att frakta en longboard från nordsurf till Scandic väst i gävle?
Eller pappersmassa industrin i skutskär. Har tyvärr åkt med jobbarkompisen hit, och han jobbar ett annat skift. Så de kan kan vara svårt att låna bilen till sthlm . Men de kan nog kankse lösa sig endå..
Ring mig på 070-5221882 Jocke.
Viva la Taigan!! 
|
|
|
|
|
#35702 |
Svar: Vinnarbrädan! 16 år, 12 månader sen |
Stoke: 3 |
|
När då?
ska till stockholm nästa vecka.
|
|
|
|
|
#35703 |
Svar: Vinnarbrädan! 16 år, 12 månader sen |
Stoke: 1 |
nirre
|
Det kanske är någon som har några tips på hur man kan skicka ett paket som är såpass stort. Posten tar inte emot den storleken och bussgods har en gräns på 2 m. Jag antar att det går att skicka med DHL men då blir det svindyrt!
Nille, Du kanske kan plocka brädan och lämna den någonstans i Gävle om inte Jocke är där? Det vore grymt sjyst!
|
|
|
|
|
#35713 |
Svar: Vinnarbrädan! 16 år, 11 månader sen |
Stoke: 0 |
KayP
|
Jag kan ta fram priser hos jetpak, tnt, pex och dhl-express...
Mellan vilka post-nr ska ni skicka brädan (så får ni exakt)
|
|
|
|
|
#35718 |
|
Postnr för Scandic väst är 80628. Jag bor på Hotellet nu och åker hem till Skell på Onsdag morgon, den 28/5.Om det inte går att skicka med typ Jetpak så får jag åka tur o retur för att hämta brädan antar jag,,,
|
|
|
|
|
#35721 |
|
Har för mig att dhl och ups bara skickar brädor om du har företag. Hade samma problem tidigare i år.
Kan hämta brädan på måndag och ta den till Gävle. Det borde inte vara några problem. 
|
|
|
|
|
#35722 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Öh Nille, vi måste ta oss en titt på brädan, testa den osv.
Jocke kan väl få vänta till efter flatswellet innan han får brädan eller hur?... 
|
|
|
|
|
#35723 |
|
haha. Precis!!
Jag har hört att den ska vara lika hållbar som en Bic. något att prova på kapplasse nu när det är lågt vatten 
|
|
|
|
|
#35777 |
|
Esta skrev:
Öh Nille, vi måste ta oss en titt på brädan, testa den osv.
Jocke kan väl få vänta till efter flatswellet innan han får brädan eller hur?...  Öh,,Testa brädan på Kvaddplasse NÄE skulle INTE tro det va,,,,Grrrr.Och nej jag tror inte den är lika tålig som en BIC. Ps. Min bic 10fotare flög av taket i 90 blås.Jag såg i backspegeln att den studsa flera gånger.Endast nosen blev dingad. Inga problem att fixa.
|
|
|
|
|
#35809 |
|
Men ska jag ta en sväng förbi Nord och hämta den? Eller löser du det på annat sätt?
|
|
|
|
|
#35813 |
Remo
|
|
|
|
|
#35841 |
|
Nille skrev:
Men ska jag ta en sväng förbi Nord och hämta den? Eller löser du det på annat sätt? Joo. Varför inte. Har du läst i din gästbok !!! Det är bra om du kunde ringa mig på 070-5221882
|
|
|
|
|
#35844 |
|
Men ring inte i kväll då min mobiltelefon är kvar på jobbet  Den är inlåst sååå,,, Ps skicka SMS så kan jag ringa dig Nille 07.00 i morgon bitte typ:)
|
|
|
|
|
#35848 |
Stoke: -18 |
|
Har en Nord Longboard själv den är riktigt Sweet du kommer få många roliga sessions med den
|
|
|
|
|
#35856 |
Stoke: 28 |
|
och här har vi beviset!!!
|
|
|
|
|
#35857 |
|
hä hä .... 
|
|
|
|
|
#35858 |
Stoke: -234 |
|
mm ... just det.

|
|
|
|
|
#35859 |
|
ahåa, det var hans dingade Performer tror jag - skit samma .... Nord som Nord
|
|
|
|
|
#35941 |
|
Jepp jo jo, nu är goa brädan i mina händer,,,Hehehehhe Vi möttes utanför tåg stationen i Gävle.Det va lite förvirrande med Niklas åh Niklas och Nirre och Mille, men det löste sig.När jag träffa Nille/mille/Niklas så,,,blev det en sån där ,,,,kånstig grejj,,,Vi stod och prata surf (Norrlands surf) i typ 40 min. Och torde fortsatt om inte,,,  Solen gått ned typ bah va,,,
|
|
|
|
|
#35950 |
|
Tre gubbar för att bära en brätte !!! ???
Var det en longboard gun eller!!! Mouha ha ha
typ 24 foot och 20 kilo ! HE HE HE HULK 
|
|
|
|
|
#35952 |
Remo
|
Så här gick det till

|
|
|
|
|
#35964 |
|
|
|
|
|
#35974 |
Stoke: 1 |
nirre
|
Det var en stor dag igår när jag, Niklas Nirre Malmqvist, träffade Niklas Nille Malmqvist! Det kommer nog bli mer förvirrade möten eftersom vi båra surfar, fotar och desutom är snyggast i line-upen 
|
|
|
|
|
#35982 |
|
VA FAAAAAAAAAN var ni bara två alltså!
Detta är en ÄKTA coincidence !!! DROTTENTOTT 
|
|
|
|
|
#35983 |
|
jocke skrev:
Jepp jo jo, nu är goa brädan i mina händer,,,Hehehehhe Vi möttes utanför tåg stationen i Gävle.Det va lite förvirrande med Niklas åh Niklas och Nirre och Mille, men det löste sig.När jag träffa Nille/mille/Niklas så,,,blev det en sån där ,,,,kånstig grejj,,,Vi stod och prata surf (Norrlands surf) i typ 40 min. Och torde fortsatt om inte,,, Solen gått ned typ bah va,,,
VAAA FAAAAAAAAAAN ! HETER DU INTE JOCKE !!! ???

|
|
|
|
|
#36003 |
|
|
|
|
|
#36008 |
Stoke: 29 |
Esta
|
nirre skrev:
Det var en stor dag igår när jag, Niklas Nirre Malmqvist, träffade Niklas Nille Malmqvist! Det kommer nog bli mer förvirrade möten eftersom vi båra surfar, fotar och desutom är snyggast i line-upen 
Blev oxå förvirrad i början. Minns jag skickade mail med bilder från ett nytt supersecret till Niklas Malmqvist och fick kalla kårar när jag insåg att jag kanske skickat till fel Niklas... men det var rätt, haha.
Hur ska en Kines kunna skilja på Nille o Nirre? Där blir det totalförvirring!
Så jag fick inte känna o klämma på superbrädan?! Jag slapp åtminstone träffa dig Jocke... 
|
|
|
|
|
#36010 |
|
haha. Legendariskt möte..
Skulle börja jobba på nord jag också bara för att röra till det lite extra 
|
|
|
|
|
#36019 |
|
sverre skrev:
jocke skrev:
Jepp jo jo, nu är goa brädan i mina händer,,,Hehehehhe Vi möttes utanför tåg stationen i Gävle.Det va lite förvirrande med Niklas åh Niklas och Nirre och Mille, men det löste sig.När jag träffa Nille/mille/Niklas så,,,blev det en sån där ,,,,kånstig grejj,,,Vi stod och prata surf (Norrlands surf) i typ 40 min. Och torde fortsatt om inte,,, Solen gått ned typ bah va,,,
VAAA FAAAAAAAAAAN ! HETER DU INTE JOCKE !!! ???
 Jajjamensan.Jag heter Jocke.Och Nirre heter Niklas Malmkvist och Nille heter oxå Niklas Malmkvist. Vi va 3st involverade i frakten av brädan:) Och inte nog med det så kommer "Klättermusen" Klas Pettersson hjälpa till med frakten av brädan då han ska köra den fastspannd på taket hem till Taigan:woohoo:
|
|
|
|
|