Halla gott folk!
Grejen ar den att jag har varit i australien ett tag nu, blivit ganska hooked pa surfing som ni kan forsta. Surfat innan jag kom hit, men da har det varit i sodra england och pa Jersey. Har aldrig riktigt gjort det hemma i sverige.
sa jag tankte att jag skulle inhandla mig en vatdrakt har innan jag far hem de jag antar att det kanske ar en del billigare. Funderade lite pa hur langt jag kommer med en 4/3 da det kanns som det ar vda jagkommer satsa pa da jag troligtivs kommer andvande den till wakeboard etc under sommaren!
Jag antar att jag borde kunna andvande en 4/3 under var, sommar och host eller? Kanner pa mig att den kan vara lite for tunn under vintern. Men ar den for varm under sommaren?
Vet inte riktigt vart det kommer surfas an men da jag bor uppe i norrland sa blir det nog att dra over till Lofoten osv ngn gang! Sakert ner till Sodra Europa med, men kanns som om en 4/3 ar lite varmt da och att Boardies borde racka om vi snackar sommar. Sen blir val att surfa lite vastkust i sverige under sommaren och sa!
Om nagan har tips pa ngn speciell vatdrakt sa ar jag tacksam for forslag, planerade att forsoka haffa ngn till ett hyffsat pris. om jag inte far tag pa ngn till rea sa har jag kollat lite pa Billabong Foil som inte ar allt for hard pa min budget!
Rock on, Turdan
|