Facebook data

1
AP Inn?
#35781 AP Inn? 17 år sen Stoke: 0

deem
graphgraph

Jag och en polare sticker till Bali och surfar i juli. Vi har aldrig varit där men har hört att AP Inn ska vara ett bra ställe att bo på. Vi får dock inte kontakt med dem när vi mailar adressen som finns angiven på sidan, utan får istället tillbaka ett felmeddelande.

Vet någon här varför detta inte går? Vi tänkte annars ringa och höra så småningom, när tidsskillnaden ger oss chansen.

Logga in för att svara
#35782 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Bekymmra er inte:blink: Flyg dit och ta en bulle till Kuta sedan kan ni leta runt lite på plats utifrån eran budget, bara att fråga runt!

Logga in för att svara
#35783 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Här kommer en länk! Det tog mig 30 sek att hitta den.......apinn-bali.com/

Logga in för att svara
#35786 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Surfer skrev:
Här kommer en länk! Det tog mig 30 sek att hitta den.......apinn-bali.com/

GRATTIS !!!!

Du har vunnit google nördarnas stjärnvinst !!!

Ett kuponghäfte med 10 gratis hemkörning av turkpizza så man slipper lämna datorn för intag av föda.

Logga in för att svara
#35787 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 0

deem
graphgraph

Haha. Tack men jag skrev även att vi kontaktat de via adressen på deras hemsida. Så där har vi redan varit. Grejen är att vi undrar om det finns typ safety box på stället.. tänkte nämligen ta med oss en laptop och en systemkamera.. rätt dyrt om det blir stulet. Någon som har någon erfarenhet av detta?

Logga in för att svara
#35788 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Perfekt! Du har 20 min att servera min kvällsmat sverre innan dina knäskålar krossas:evil: TurkPizza är int e att förakta:laugh:

Logga in för att svara
#35790 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

jag har för mig att Ap har små förvaringsboxar men de går kankse att ordna större?!
jag har bott där en del och haft systemkamera o annat dyrbart på rummet och inget stulet...inte hört om att något blivit stulet ur rummen där. .. men man vet aldrig....de e som dom skrev ovan...åkt dit...fråga dom annars går du till stället brevid o kollar...de ligger ju 1000 hotel i samma klass där i krokarna

Logga in för att svara
#35791 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

deem skrev:
Haha. Tack men jag skrev även att vi kontaktat de via adressen på deras hemsida. Så där har vi redan varit. Grejen är att vi undrar om det finns typ safety box på stället.. tänkte nämligen ta med oss en laptop och en systemkamera.. rätt dyrt om det blir stulet. Någon som har någon erfarenhet av detta?

Finns garanterat ute i receptionen! Själv har jag aldrig haft några problem med detta då jag haft mina prylar inne på rummet helt öppet det enda jag losat på 4 resor dit är en dosa snus som jag brukar ha i hotellets restaurang, kan tänka mig att den snubben mådde skit................

Logga in för att svara
#35792 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

15 minuter en kvart!

Logga in för att svara
#35795 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

deem skrev:

Finns garanterat ute i receptionen! Själv har jag aldrig haft några problem med detta då jag haft mina prylar inne på rummet helt öppet det enda jag losat på 4 resor dit är en dosa snus som jag brukar ha i hotellets restaurang, kan tänka mig att den snubben mådde skit................

Logga in för att svara
#35797 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

deem skrev:

Logga in för att svara
#35798 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Surfer skrev:
deem skrev:

Jaså!

Logga in för att svara
#35846 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

om du gillar att hänga med svennebanan, bo i undermåttiga rum för överpris och dessutom gillar en pool som där inte är ngt vatten i, ta in på AP Inn. hela stället stinker. ta istället in för halva priset på Ayu beach inn. ligger vid "Swell" på poppies 1. halva priset o två pooler.

Logga in för att svara
#35852 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

hmmm svenneBANAN och APin

Jo apor och bananer är en lyckad kombi!

MO

Logga in för att svara
#35864 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

$hades skrev:
om du gillar att hänga med svennebanan, bo i undermåttiga rum för överpris och dessutom gillar en pool som där inte är ngt vatten i, ta in på AP Inn. hela stället stinker. ta istället in för halva priset på Ayu beach inn. ligger vid "Swell" på poppies 1. halva priset o två pooler.

haha....nu får du ju fan ge dig! AP är ju världens ballaste ställe om du e ute efter fest!(som man själv kan kombinera med surfa=P..)
Dom nya rummen, dvs halva stället e hur fräscha som helst o vafan, du betalar 35 kr/pers o natt (i dagens kurs) och får även en liten frukost! klart att de finns lite fräschar alternativ men det finns de ju alltid=P
Om poolen var tom när du va där så e de ju lite surt(kan förstå att du inte va helt nöjd)...och ja vissa avlopp luktar lite de kan jag hålla med om(men hela kuta luktar ju lite skitt för den delen) men fan va ball jag har haft på AP!

om du helt o hållet ska följa hades tips bör du undvik kuta...där finns mkt svenskar (du vet en sån som du själv är) och dom e ju helt dumma i huvet ...... tycker du ska bygga en egen liten hydda vid nått hemligt break du hittat så slipper du alla turister!

Om du vill ha fest o träffa mkt balla människor (bla svenskar) e AP grymt....vill du ha lugnt o folktomt ta nått annat

Logga in för att svara
#35871 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

$hades skrev:

WORD!!!

PS: AP har fixat poolen nu dock...

Logga in för att svara
#35890 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

Andrew skrev:
$hades skrev:

haha....nu får du ju fan ge dig! AP är ju världens ballaste ställe om du e ute efter fest!(som man själv kan kombinera med surfa=P..)
Dom nya rummen, dvs halva stället e hur fräscha som helst o vafan, du betalar 35 kr/pers o natt (i dagens kurs) och får även en liten frukost! klart att de finns lite fräschar alternativ men det finns de ju alltid=P
Om poolen var tom när du va där så e de ju lite surt(kan förstå att du inte va helt nöjd)...och ja vissa avlopp luktar lite de kan jag hålla med om(men hela kuta luktar ju lite skitt för den delen) men fan va ball jag har haft på AP!

om du helt o hållet ska följa hades tips bör du undvik kuta...där finns mkt svenskar (du vet en sån som du själv är) och dom e ju helt dumma i huvet ...... tycker du ska bygga en egen liten hydda vid nått hemligt break du hittat så slipper du alla turister!

Om du vill ha fest o träffa mkt balla människor (bla svenskar) e AP grymt....vill du ha lugnt o folktomt ta nått annat

AP suger, när var du där senast egentligen? Luktar i avloppen, sen i de "fräschare" rummen luktar det mögel. jepp. jag e en svensk, men ingen svennebanan, tror du vet vad jag menar med det, så sluta bobba dig. och ja, kuta suger.

Logga in för att svara
#35891 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

det kostar inte 35 spänn. dubbelrum pungar du ca 60 spänn skallen. overkligt dyrt.

Logga in för att svara
#35892 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Andrew skrev:
$hades skrev:

) men fan va ball jag har haft på AP!

Kombinationen att festa och surfa som du säger är inget som surfare gör. Svennebananer däremot gör det!

En surfare går upp innan solen, då super man sig inte däng kvällen innan.

Logga in för att svara
#35901 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 18

erc
graphgraph

Kan bara instämma med shadez... AP in suger...men vill du hänga med alla brattpackers och svenskar som försöker hitta sig själv genom sydostasien så är det ju stället för dig.

Logga in för att svara
#35908 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Lyssna på Shades och även Sverre i denna tråd haha..

Logga in för att svara
#35918 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

ok verkar som de har förändrats ifall alla har samma uppfattning...min va dock att de va bra fest o balla människor...synd för de va fan ball där!
Aja de finns ju rätt många andra bra alternativ!
O sverre...man kan ju faktist festa när de e flat/kass dagen efter...

Logga in för att svara
#35920 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

o hades....dagens kurs= 100 000 rupiah = 68 kr som /2 =34 kr

Logga in för att svara
#35923 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Andrew skrev:

O sverre...man kan ju faktist festa när de e flat/kass dagen efter...

Jo, men svennebananerna festar ju även när det ska bli bra!

Då vill man ju sova i lugn och ro, men nej då är det högljutt och partaj bland brattpackersen!

Logga in för att svara
#35930 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

ja men vafan sverre.....du lär ju va så trött efter dagens surf så du somnar innan bananerna hunnit dra igång!=P
Vad e definitionen på en svennebanan? (o sverre säg nu inte "en sån som du")
Känns som de finns många självar i surfsverige som tror dom är halvproffs från austalien fast dom precis lär sig en stelbent halvcutback...o sen klankar ner på den blond svenska "hunken" som precis funnit surfstoken på sin resa!...haha...eller?

Logga in för att svara
#35931 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 3

Nille
graphgraph

Bodde där 2005.
Sent en kväll satt vi ute på en av balkongerna och drack en öl och spela lite kort när vi hör ett jäkla liv från receptionen.
Vi springer ner och ser att receptionisten blir tok spöad av ett gäng balineser. När vi börjar skrika o springa dit drar dom fort som attan och vi börjar plåstra om den stackars killen i receptionen.
Det visar sig att gänget trodde att han hade repat en av deras motorcyklar med sin moppe. Han berättade att han inte hade någon moppe och att grabbarna hade tagit fel.
Han klarade sig med några blåtiror och sprucken läpp.

Det är mitt minne från Apinn,
sen att 2/3 är svenskar. frullen är kass och rummen är lite scetchy gjorde inte så mycket.
Hitta grym frulle för 10-15kr runt hörnet, och man ska väll ändå vara på vattnet och inte på hotellet.

Logga in för att svara
#35932 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

-notera att jag inte utger mig för att vara något av d eller en bra surfare för den delen- jag e neutral...

Logga in för att svara
#35933 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 18

erc
graphgraph

dom ville ha 200 000rp för ett rum för några månader sedan... så så billigt är det inte heller...

Logga in för att svara
#35937 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Andrew skrev:

Känns som de finns många självar i surfsverige som tror dom är halvproffs från austalien fast dom precis lär sig en stelbent halvcutback...o sen klankar ner på den blond svenska "hunken" som precis funnit surfstoken på sin resa!...haha...eller?

word!

Logga in för att svara
#35958 Svar: AP Inn? 17 år sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

erc skrev:
dom ville ha 200 000rp för ett rum för några månader sedan... så så billigt är det inte heller...
what he said..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!