Facebook data

1
någon som ska med surfakademin till biarritz
#36094 någon som ska med surfakademin till biarritz 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

miguel angel
graphgraph

e det någon som ska med till biarritz med surfakademin v29....?

Logga in för att svara
#36121 Svar: någon som ska med surfakademin till biarritz 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

ska typ dit v. 25

Logga in för att svara
#36125 Svar: någon som ska med surfakademin till biarritz 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

viktor m skrev:
ska typ dit v. 25

HA HA HA HA HA HA HA HA

Logga in för att svara
#36133 Svar: någon som ska med surfakademin till biarritz 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Kanske ska förklara det roliga ifall bara jag tyckte det var roligt...

Inte nog med att Ville kände det nödvändigt att fylla ut denna korta mening med ett " utfyllnadsord "

Han valde just ordet " typ "

inte nog med det, han valde dessutom inte att sätta det framför v. 25 vilket skulle kunna vara ett tecken på att han inte var riktigt säker på vilken vecka... Ville satte istället " typet " framför ordet " dit " vilket möjligen betyder att han inte är säker på att han ska dit alls, eller att han inte är säker på hur hans närvaro där kommer te sig, eller att han inte vet hur han kommer dit eller att han inte vet riktigt vart han ska?

Fader! Jag skrattade direkt åt meningen. Jag såg dessa mönster liksom direkt. Analysen ovan är en efterkonstruktion för att tydliggöra dessa mönster.

Är jag normal eller behöver du eventuellt komma o hämta mig?

Logga in för att svara
#36152 Svar: någon som ska med surfakademin till biarritz 16 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Har ju kant dig ett antal ar nu Sverre. Du som faktiskt har en stor portion sjalvinsikt borde forsta att du borde soka hjalp och det ganska snart. For det forsta ar det sa dar normalt att bo i en husvagn och lagga fallor overallt nar allt du nagonsin fatt ar ett par gravlingar och en och annan rav. DU ATER DE JU INTE ENS (forutom den forsta gravlingen som smakade illa som satan)! Jag tror ifs mer pa att du ar fullstandigt frisk och att det ar samhallet som ar sjukt. Just det, skit i att soka hjalp, det ar "samhallet" som ska soka hjalp hos dig!

BOS for Life!

Sa dar, nu handlar den har traden om ifall folk ska till biarritz. Det kommer sakert vara fler folk som ska dit. Antar att Goran kommer att vara dar och leda det hela och han ar en hyvens kille. Det ar bara att aka dit...

Logga in för att svara
#36155 Svar: någon som ska med surfakademin till biarritz 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

sverre skrev:

Inte nog med att Ville kände det nödvändigt att fylla ut denna korta mening med ett " utfyllnadsord "

inte nog med det, han valde dessutom inte att sätta det framför v. 25 vilket skulle kunna vara ett tecken på att han inte var riktigt säker på vilken vecka... Ville satte istället " typet " framför ordet " dit " vilket möjligen betyder att han inte är säker på att han ska dit alls, eller att han inte är säker på hur hans närvaro där kommer te sig, eller att han inte vet hur han kommer dit eller att han inte vet riktigt vart han ska?

hahaha

Fader! Jag skrattade direkt åt meningen. Jag såg dessa mönster liksom direkt. Analysen ovan är en efterkonstruktion för att tydliggöra dessa mönster.

Logga in för att svara
#36162 Svar: någon som ska med surfakademin till biarritz 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Viktor M !

Kan du inte förklara vilket det var?

Är det att du inte är säker på veckan eller är du kanske helt säker men bara fyllde ut meningen för mer flyt i den?

Är seriöst nyfiken på riktigt.

Logga in för att svara
#36186 Svar: någon som ska med surfakademin till biarritz 16 år, 11 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

sverre skrev:

Har sagt det tidigare: Fantastiskt!

Logga in för att svara
#36196 Svar: någon som ska med surfakademin till bia 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

flips
graphgraph

Jag ska till Biarritz v29!
om det blir med surfakademin eller friendsofaloha beror på, jag letar reskamrat! och om jag inte hittar blir det lättare med surfakademin. !

Logga in för att svara
#36197 Svar: någon som ska med surfakademin till bia 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Tyvärr kommer jag inte var där i sommar, men ni som åker kommer få sjukt kul!

(Jag skrattade också högt åt typ-tråden. Sverre du gav en bra analys av Viktors svar. Dock anser jag att du missat påpeka en detalj. Tungsmajlin. Den förstärker ovissheten i meningen. Det blir lite, "Typ vet inte" en liten axelrykning å sen en gullig min (tungsmajlin) som han brukar använda hemma för att antingen få sin vilja fram hos sina föräldrar eller när han gjort nåt jävulskt klantigt. Minen får de att minnas tillbaka till den svunna tid då lilla viktor m (han kallas väl så hemma oxå?!?!) var så oskuldsfull och helt beroende av sin mamma och pappa.)

Logga in för att svara
#36207 Svar: någon som ska med surfakademin till bia 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Willy skrev:
Tyvärr kommer jag inte var där i sommar, men ni som åker kommer få sjukt kul!

(Jag skrattade också högt åt typ-tråden. Sverre du gav en bra analys av Viktors svar. Dock anser jag att du missat påpeka en detalj. Tungsmajlin. Den förstärker ovissheten i meningen. Det blir lite, "Typ vet inte" en liten axelrykning å sen en gullig min (tungsmajlin) som han brukar använda hemma för att antingen få sin vilja fram hos sina föräldrar eller när han gjort nåt jävulskt klantigt. Minen får de att minnas tillbaka till den svunna tid då lilla viktor m (han kallas väl så hemma oxå?!?!) var så oskuldsfull och helt beroende av sin mamma och pappa.)

men jag menade att jag ska dit men var inte säker på vilken vecka! fan vilken grej ni gör av det!

Logga in för att svara
#36220 Svar: någon som ska med surfakademin till biarritz 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja Willy, eller så kan tungsmajlyn ses som att han visst visste vilken vecka det var men att han retades och inte tänkte säga det...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!