Facebook data

1
Due process ....
#36095 Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

In light of Ratmans last posting in my Guestbook I have asked Petter to remove my profile from Surfsverige. Apperantly we are not civil or mature enough to engage in various discussions on this particular forum. I take fully my responability in many of the instances and admit wholly to my participation in a number of irresponsable interludes. On the other hand Ratmans continuance along the path he has chossen this far down the road makes me feel decidingly uncomfortable and thus - this is good bye,

Whatever happens, just Stay Stoked! Gaz

Logga in för att svara
#36097 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

oh, btw, you ppl who figure I had it comming or anything along those lines - that's fine you're centainly entitled to your opinion - just don't waste your time telling me about.

Logga in för att svara
#36098 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

if and when my profile gets deleted then Ratman's posting will also be deleted and that would be a shame now wouldn't?
Var så god::

"gazz this is my LASTwarning to you...if you can't accept a bit of flack u better learn to !!!! because you seem to be able to dish out alot of shit but don't seem to be able to take a little back without accusing other people of being aggressive.....you see i'm a different person to you ...i hold grudges and i can be malicious if people repeatedly rub me up the wrong way..i don't like what you wrote in sharkboys guestbook..you picked on the wrong guy when you picked on me gazz.....be nice or i will come and visit you..I'm not kidding..be nice "

Logga in för att svara
#36099 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

This is ridiculous. Ratman threatens Gazzer because gazzer told Sharkboy to stop posting Nerd-insults.

You're all taking yourselves way too seriously.

This NERD v BOS is just mind-boggling. ITS JUST FICTIONAL! There is no BOS. NERD actually, physically exists. They've gone on surfcamps and arranged get togethers. BOS hangs here on the net when we're bored. NERD actually contribute and do something positive in the real world. BOS mainly spam and pick on Gazzer. And now you start threating Gazzer when he bites back... wtf. He daily takes on Sverre and the others. Yeah sure you'd think that he could just ignore all the comments about BOS and NERD but Gazzer isn't that kinda guy. He always pushes back after being pushed.

I for one don't want Gazzer to leave this forum.

I'm out of BOS

Logga in för att svara
#36100 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Alla människor älskar att "tillhöra"..... Ibland nåt som inte ens finns.....

Logga in för att svara
#36104 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

It's like this gazz...you bring it all on yourself mate...
I don't reckon you need to bail out..i just reckon you should watch your mouth sometimes...
I don't think that sharkboys (very funny) inlägg about the monkeys waranted you writing to him and telling him to
'Fucking grow up' !!!!
You like to publish and do stuff that makes YOU look like the 'poor picked on gazz' but it's pretty much ALWAYS YOU that starts throwing mud first, then you try to make people feel sorry for you when you get tackled back...
No-one else on this sight writes aggro comments to people but you....i only respond because I don't like it..
You really pissed me off when you continued to write crap to me when I asked you several times politely to stop..since that time you have ALSO written an aggro response just like the one you wrote to sharkboy last night in my guestbook totally unneccessarily as well as I can see..

I just reckon you should be nicer mate that's all...

Logga in för att svara
#36107 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det är väldigt intressant att se idiotins olika ansikten!

Det hela är mycket enkelt.

1 Gazzer skriver ett inlägg som i sig är roligt, och han uppmanar folk att tolka detta inlägg.. Dvs syftet är humor.

2 Sharkboy skriver ett fantastiskt roligt inlägg som svar, han gör det under BOS vs Nerd, vilket åtminstone vi i BOS tycker ger ett klart uttryck av att det inte ska tolkas allvarligt! Om man sen inte tycker att det var roligt fair enough.

3 Gazzer kan inte ta detta skämt, vilket vi vid det här laget kanske borde börja ha förstått. Gazzer har däremot ett sätt som gör att man tror att han går att skämta med! Eftersom han själv ger sig in i leken. Exempelvis har han sagt till mig flera gånger på chatten att växa upp, han har själv kört BOS grejen det sista på chatten om Bullshitters of Sweden etc. Jag tar inte speciellt illa vid mig av detta. Jag kan ta detta som ett skämt och jag tror då att det är ok att skämta likadant tillbaka. Men det har visat sig flera gånger att det inte går. Då finns det två alternativ att tolka Gazzer på. Antingen skämtar han inte när han håller på att säga att folk ska växa upp eller att BOS är bitches etc. Eller så ger han sig in i leken men kan inte leken tåla! Då får han skylla sig själv.

4 Gazzer ser alltså inte själv det roliga i Sharkboys inlägg utan väljer att ta det helt personligt och gå in och dissa honom om att han ska " fucking grow up."

5 Ratman blir förbannad av den anledningen han själv har förklarat och som jag har förklarat under punkt 3. Att Ratman blir arg har ju ingenting med BOS att göra över huvudtaget!

6 Det mest idiotiska av allt är sen Willys inlägg som visar att han inte fattar någonting. Du verkar tro att det är någon BOS grej! Fatta skillnaden på BOS som humor och en verklig konflikt!

Jag fattar nu följande beslut

Som Gudfader för BOS beviljas härmed Willys utträde ur BOS med omedelbar verkan. Du måste lämna in en bräda som utträdesavgift!

Som vikarierande redax fattar jag följande beslut om Gazzers ansökan om utträde ur Surfsverige - AVSLÅS!

Logga in för att svara
#36110 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Som vikarierande redax fattar jag följande beslut om Gazzers ansökan om utträde ur Surfsverige - AVSLÅS!

Rätt beslut sverre....just be nice gazzer ..that's all..

Logga in för att svara
#36112 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

sverre skrev:

6 Det mest idiotiska av allt är sen Willys inlägg som visar att han inte fattar någonting. Du verkar tro att det är någon BOS grej! Fatta skillnaden på BOS som humor och en verklig konflikt!

Som Gudfader för BOS beviljas härmed Willys utträde ur BOS med omedelbar verkan. Du måste lämna in en bräda som utträdesavgift!

1. Det MEST idiotiska kan knappast vara mitt inlägg. Konflikten är direkt knutet till BOS och därför har med det BOS att göra. Om BOS humor leder till konflikt då är det väl ändå en BOS grej. Varför skulle du annars försvara händelserna?

2. Jag är nu ute ur BOS. Men eftersom jag har under min tid här fått två inbjudan kanske jag är lite kvar ändå?

3. Är det okej att jag ställer brädan på husvagnstaket där jag ceremoniellt fick den?

4. Bra att Gazzer inte slängs ut! Men är det inte det han vill? Att bli utslängd alltså.

Logga in för att svara
#36113 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Nej, han ville bara tycker synd om sig själva och försöka göra bort andra för någonting han började med först...... igen...
The reason he got that message from me is that he has done this before and it was him that started it...
nobody wants gazzer out..i just want him to stop being rude to people ..including me..that's all..

Logga in för att svara
#36115 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

Mirre_Formosa
graphgraph

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

I seen you 'round for a long long time
I really 'membered you when you drink my wine

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

I seen you walkin' down in Chinatown
I called you but you could not look around

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

I bring my money to the welfare line
I see you standing in it every time

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

The color of your skin don't matter to me
As long as we can live in harmony

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

I'd kinda like to be the President
so I can show you how your money's spent

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

Sometimes I don't speak too bright
but yet I know what I'm talking about

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

I know you're working for the CIA
they wouldn't have you in the Mafia

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

Why can't we be friends?
Why can't we be friends?
Why can't we be friends?

Logga in för att svara
#36117 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Willy skrev:
sverre skrev:

1. Det MEST idiotiska kan knappast vara mitt inlägg. Konflikten är direkt knutet till BOS och därför har med det BOS att göra. Om BOS humor leder till konflikt då är det väl ändå en BOS grej. Varför skulle du annars försvara händelserna?

2. Jag är nu ute ur BOS. Men eftersom jag har under min tid här fått två inbjudan kanske jag är lite kvar ändå?

3. Är det okej att jag ställer brädan på husvagnstaket där jag ceremoniellt fick den?

4. Bra att Gazzer inte slängs ut! Men är det inte det han vill? Att bli utslängd alltså.

Ha ha ha! Ja du kan ställa brädan på husvagnstaket !

Nja, ok ditt inlägg kanske inte var det mest idiotiska, jag kan acceptera att det kan vara svårt att skilja agnarna från vetet.

Argumentet att jag försvarade händelserna och att konflikten därför skulle ha med BOS att göra håller inte. Jag försvarade BOS utifrån att ha blivit påhoppade på fel grunder. Sen förklarade jag vad den verkliga grunden till konflikten var. Ja, jag skiljde helt enkelt angnarna från vetet.

Logga in för att svara
#36118 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

KayP skrev:
Alla människor älskar att "tillhöra"..... Ibland nåt som inte ens finns.....

Era konspirationsteoretiker!!!

Willy hur kan du vilja lämna ett sällskap som inte finns?
Och KayP!
Vad mer har du för konstiga konspirationsidéer, att inte frimurarna finns, att jorden är platt? Var slutar det?

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=e5ed92655dc4d27f80e17260e22792d4

Logga in för att svara
#36120 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

sverre skrev:

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=e5ed92655dc4d27f80e17260e22792d4

Åååhhhh neeeeejjjj!!

Nu fick jag vara dendär dumma gubben i bombayfilmerna.

Logga in för att svara
#36122 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Mirre_Formosa skrev:

Är det bara jag som tycker att hon Rachel i Friends inte är så snygg?

Logga in för att svara
#36124 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Om hon inte är så snygg.. är hon då snygg men inte så.... eller på gränsen till ful?

Jag hade iallafall...

Logga in för att svara
#36131 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

I've got room for both of you, I'll even come and pick you up:
www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=531&a=774174

Logga in för att svara
#36137 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Fader skrev:
I've got room for both of you, I'll even come and pick you up:
www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=531&a=774174

Hello Fader!

I saw that you are working with schitzofrenia. I wonder if you can help me telling if I should worry or not..

Sometimes I just get the strange thought that, what if I am not the great Godfather, what if BOS was just something made up in a strange fantasyworld somewhere.. I can think that I am just an ordinary guy. I know how stupid those thought are but it is just that it feels so real when I get into that mood.

Do you think I have to worry about this or is it just something to hold back?

Thanks Don Sverre, the great Godfather of BOS

Thanks for listening

Logga in för att svara
#36141 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Geez Sverre! And I thought I was the only one with these thoughts!

I was thinking, maybe I'm not some mexican Luchador who is half shark, half boy?

Maybe I'm just some svenskamerikansk surfer who is living in sweden and sometimes uses Surfsverige as a creative outlet!

But then my girl got hold of me and smacked me and said!

"NO YOU ARE SHARKBOY AND A BOS AT THAT! PEOPLE DEPEND ON BOS DON*T YOU EVER FORGET THAT!!!!!!!"

and then I realize the shear responsibility that comes along with being BOS. We are influential, who else makes old hippies cry in peoples guestbooks?

We've got a JOB to do!!!!!

Logga in för att svara
#36142 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

am i a rat or am i a man..mmmmm

Logga in för att svara
#36148 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

so many people on this forum suffer from delusions of grandeur. I should consider changing the name of my department to Avd. BOS.
sincerely, enhetschef Fader

Logga in för att svara
#36149 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

I have one more thing to add, if you have a little voice in your head that is telling you to quit work, school, dump the family and go surf instead - that's perfectly normal, not at all psychotic

Logga in för att svara
#36161 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Fader skrev:
I have one more thing to add, if you have a little voice in your head that is telling you to quit work, school, dump the family and go surf instead - that's perfectly normal, not at all psychotic
Thanx! Så då e jag trots allt ganska normal...

Logga in för att svara
#36163 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Esta skrev:
Fader skrev:
Thanx! Så då e jag trots allt ganska normal...

HA HA HA HA NEJ !

Det var allt en lite väl långtgående slutsats Esta...

Logga in för att svara
#36165 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Willy skrev:
Mirre_Formosa skrev:

Feeeebbbeee ar inte snygg...

Maste doda 1h innan jag kan ga...harifaran sa...

Logga in för att svara
#36166 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Andiss skrev:
Willy skrev:
Mirre_Formosa skrev:

Feeeebbbeee ar inte snygg...

Maste doda 1h innan jag kan ga...harifaran sa...

Vilken av dom e hon? frågar den som inte hänger med

Logga in för att svara
#36167 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Fader skrev:
so many people on this forum suffer from delusions of grandeur. I should consider changing the name of my department to Avd. BOS.
sincerely, enhetschef Fader

to give a picture of what fader is talking about

Logga in för att svara
#36168 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

den blonda till vanster

Logga in för att svara
#36173 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

popup_pete
graphgraph

nej fan, tror det e hon i mitten (Aniston)

Logga in för att svara
#36178 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

nu fader..nu ha du folk med psychisk problem!!!

Logga in för att svara
#36191 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

Mirre_Formosa
graphgraph

Willy skrev:
Mirre_Formosa skrev:

Rachel är Rachel..men I'd tap Cortney Cox ass anytime, anyday, anywhere.

Logga in för att svara
#36194 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jag gissar på,,,,,eh ,,näe,, jag vet inte

Logga in för att svara
#36195 Svar: Due process .... 16 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Den vänstra,,,, Nej, nej kanske den högra Heheheheeh

Logga in för att svara
1