Facebook data

1
iOFF TOPIC! Jobbar jag på en kommun?
#36127 iOFF TOPIC! Jobbar jag på en kommun? 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Hittade en instruktion om hur man ska fylla i bilaga till mijlörapport för kommunala avloppsanordningar >2000 pe.
Filen är daterad april 2007

KRAVEN PÅ PC:n och MJUKVARAN
PC :n måste vara en IBM kompatibel 386/486 SX/DX med minst 4 MB minne och så snabb som
möjligt (16 MHz är i slöaste laget vid felsökningen av indata). Excel-versionen måste vara
svensk 4.0 eller senare med s.k. "svensk" inställning av Windows 3.1 (dvs med bl.a. decimalkomma,
kr, semikolon som listseparator och svenskt datumformat av formen ÅÅ-MM-DD) .

NÄR BILAGORNA ÄR IFYLLDA
När blanketterna är ifyllda skickas båda arbetsbokfilerna till tillsynsmyndigheten på en diskett.

Logga in för att svara
#36130 Svar: iOFF TOPIC! Jobbar jag på en kommun? 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Jag fy fan, jag har hatat datorer sedan ABC 80 datorerna de tvingade oss använda i skolan. Men sedan så kom Apple med sin Mac och det blev en klar skillnad.

PC suger bajsballe!

Logga in för att svara
#36134 Svar: iOFF TOPIC! Jobbar jag på en kommun? 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Datorer är jävla idiotjävlar som suger pungsvett !!!

Man borde bajsa en satans stor dynghög över skiten tills dom var helt täckta SEN skulle man ringa det jävla pungsugande datafreaket som proggat skiten och bett honom ta en helvetes noggrann idiot titt.

Far i fittfrid skulle man högljutt deklarera efter det satans pucko aset när han gick..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!