Facebook data

1
campingtips Hossegor-San Sebastian
#36367 campingtips Hossegor-San Sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

Eskil
graphgraph

Verkar ju finnas rikligt med campingar har i omradet. Tankte om nan kanske kunde tipsa om nan extra soft, dar man kan hanga lite langre? Promenadavstand till surfet och hyfsat billigt vore bra. Och inget fricamparsnack; det ar krangligt nog att bo i talt som det ar.

Logga in för att svara
#36369 Svar: campingtips Hossegor-San Sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Camping Fontaine Laborde i Anglet (lite norr om Biarritz) är min favorit, har schysst cafe, bar och restaurang. Sista säsongen innan den läggs ner om ryktet stämmer.

Lite söder om Biarritz finns en grym camping med boende rakt ovanför ett av de bästa bryten Lafitenia, fast där är man ganska off om man vill ha lite uteliv mm. Sen funkar Lafitenia inte så ofta mitt på sommaren, hade en schysst dag nu förra veckan. Annars är utsikten är svårslagen.

Åk till Fontaine Laborde, tror inte ni blir besvikna...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#36405 Svar: campingtips Hossegor-San Sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Varför åka o surfa där det är mest crowd?? Test någon annan camping utanför orterna istället.. Skit i San Sebastian o o dra mer västerut!! Mindre crowds, billigare o bättre stämning i vattnet...
I Frankrike kan jag rekomendera Carcans camping och St. Giron..
Och vad är det för fel på tält??
jaja kör hårt o lycka till...

Logga in för att svara
#36416 Svar: campingtips Hossegor-San Sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

åkte me swingen och några polare till lite ställen utanför
följ hans tips!

Logga in för att svara
#36417 Svar: campingtips Hossegor-San Sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

steve
graphgraph

Jag åker söderut i början av veckan och blir borta 3-4 veckor, skall bo i en van och försöka "fricampa" så mycket som möjligt. Förra resan avslutades i santander så tanken är att fortsätta västerut. Är det någon som har tips på ställen man inte borde missa? Och hur är det med parkeringsböter, hittar de hit?

Logga in för att svara
#36419 Svar: campingtips Hossegor-San Sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

Eskil
graphgraph

Tack for tipset Goran, sitter dar just nu och skriver detta. Verkar vara ett schysst stalle.

Och Swing: tanken ar att dra vidare vasterut(sa tips pa skona campingar och bryt pa den strackan vore ocksa uppskattat) men vi tankte halla oss har i krokarna och tajma San Fermin-festivalen. Och vem vet, om inte hela reskassan ryker dar sa kanske jag kommer hela vagen ner till dig och sjunger lite karaoke igen...

Och ja nar jag anda ar i farten; campingtips i eller runt omkring Pamplona nagon?

Logga in för att svara
#36422 Svar: campingtips Hossegor-San Sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

steve. ska du åka västerut... rodiles..........

se till att surfa det på en vardag och du kommer få ditt livs surf, utan crowd dessutom...

Logga in för att svara
#36425 Svar: campingtips Hossegor-San Sebastian 16 år, 11 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Eskil skrev:
Tack for tipset Goran, sitter dar just nu och skriver detta. Verkar vara ett schysst stalle.

Och Swing: tanken ar att dra vidare vasterut(sa tips pa skona campingar och bryt pa den strackan vore ocksa uppskattat) men vi tankte halla oss har i krokarna och tajma San Fermin-festivalen. Och vem vet, om inte hela reskassan ryker dar sa kanske jag kommer hela vagen ner till dig och sjunger lite karaoke igen...

Och ja nar jag anda ar i farten; campingtips i eller runt omkring Pamplona nagon?

Camping kring pamplona - hur menar du nu? Åk bara dit, festa och ha kul dygnet runt och nycktra till i någon park innan du åker upp till surfet igen.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!