Facebook data

1
När funkade Torö senast?
#36446 När funkade Torö senast? 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Längesen det blåste SV.....det måste vara nåt typ utav rekord! Sist jag var där och surfade var 6e mars. Nån som vart där sedan dess?

Logga in för att svara
#36447 Svar: När funkade Torö senast? 16 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

korde i tisdags....

Logga in för att svara
#36448 Svar: När funkade Torö senast? 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Idag! men ni snåla j*vlar lyssnade inte på mig...

Logga in för att svara
#36452 Svar: När funkade Torö senast? 16 år, 11 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Det var helt ok och oväntat kul. Slängde bort vinterdräkten och dammade av 3/2an så nu är sommaren officielt här.
Sonny dammade ner från värssan, Schlooken premiärsurfade som FADER, Otto af Lkpg bytteskejtsessionen mot kvällsurf. Sen dök även Arvid Af Saltis upp o jämnade ut oddsen lite för oss med mindre bräda än malibus som var överrepresenterade denna afton.
Tack o bock.
salut!
Sorry för mitt "tilltag" mot dina linser Schlooken;) men så går det när man tjaffsar i lineup....

Logga in för att svara
#36453 Svar: När funkade Torö senast? 16 år, 11 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Oväntat kul och osedvanligt go och glad stämning. Många glada tjut och stora leenden på och vid line-up!!!

Tror inte att jag irriterade någon med min ståuppaddelbräda? Ångrar dock att jag inte tog en "vanlig", ståup i så pass mycket vind är lite småjobbigt.... men kul. MER!!!!!!!!

/JB

Logga in för att svara
#36455 Svar: När funkade Torö senast? 16 år, 11 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Ha ha! Fan Limpan, om du hade slashat så linshelvetet for ur hade jag creddat dig! Nu får du istället jobba på att spraya hårdare... Men det var ett fint ögonblick (obs, ingen ordvits).

Fan vilken fin kväll det var! Det spelade som ingen roll att skengraviditeten hade lagt på mig 6 kilo och armarna var svaga som nudlar. Skön stämning i lineup och många sköna rides kunde beskådas!

Ådén, Jag hade inte glömt dig. Men hela familjen följde med och då blev det inte så myckjet mer plats kvar. Inte ens i Dodgen. Nu mewr skall det med barnstolar, vagnar och actionväskor! Men jag lovar att plocka med dig när det finns plats!

Limpan Lappland skrev:
Det var helt ok och oväntat kul. Slängde bort vinterdräkten och dammade av 3/2an så nu är sommaren officielt här.
Sonny dammade ner från värssan, Schlooken premiärsurfade som FADER, Otto af Lkpg bytteskejtsessionen mot kvällsurf. Sen dök även Arvid Af Saltis upp o jämnade ut oddsen lite för oss med mindre bräda än malibus som var överrepresenterade denna afton.
Tack o bock.
salut!
Sorry för mitt "tilltag" mot dina linser Schlooken;) men så går det när man tjaffsar i lineup....

Logga in för att svara
#36459 Svar: När funkade Torö senast? 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

schlook skrev:
Ha ha! Fan Limpan, om du hade slashat så linshelvetet for ur hade jag creddat dig! Nu får du istället jobba på att spraya hårdare... Men det var ett fint ögonblick (obs, ingen ordvits).

Fan vilken fin kväll det var! Det spelade som ingen roll att skengraviditeten hade lagt på mig 6 kilo och armarna var svaga som nudlar. Skön stämning i lineup och många sköna rides kunde beskådas!

Ådén, Jag hade inte glömt dig. Men hela familjen följde med och då blev det inte så myckjet mer plats kvar. Inte ens i Dodgen. Nu mewr skall det med barnstolar, vagnar och actionväskor! Men jag lovar att plocka med dig när det finns plats!

Limpan Lappland skrev:
Tack o bock.
salut!

Det var inte i dig jag var sur på, det var mina päron som inte insåg det roliga med att spendera kvällen på stranden!
åker dock gärna med^^
PS:har liten bräda så jag kan smygas in i bagaget:silly:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!