Facebook data

1
Farbro norrsurfar´n "rockar"
#36527 Farbro norrsurfar´n "rockar" 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

norrsurf
graphgraph

Så har det hänt, brädan dök upp med DHL 15.00 ,tryckte i ungarna snabbmiddag.Klockan 17 låg gubben i och paddlade sin första bräda på en alldeles egen ny spot och fångade sin första våg någonsin ,stoooort.
Ett fint litet beachbreak med lite ostliga småvågor mot sandstranden ,perfekt för en klantsurfare. Den får nog heta Grekland efter 2-0 skalpen för Sverige. Snyggt mål av Peter Hansson.
Det var Knappast en vacker syn , väldigt kort och troligen bara tur (som Hanssons mål). Jag ska öva mer imorn. På en annan egen ny spot kanske. "Norrsurfarn "surfar, äntligen ! (töntigt namn föresten ,lite gubbigt grått)
Jag byter nog till nåt annat...

Gonatt och God bless ya all

Logga in för att svara
#36540 Svar: Farbro norrsurfar´n "rockar" 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

Haha grattis mannen! Good for you!!
Stay Stoked!

Logga in för att svara
#36552 Svar: Farbro norrsurfar´n "rockar" 16 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Grattis ,,till att ha kommit ut ur garderoben,,,Hur gammal är "fabbe" ?? Inte färdig för rullator änn vaa,,,

Logga in för att svara
#36560 Svar: Farbro norrsurfar´n "rockar" 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

norrsurf
graphgraph

Man får tacka för uppmuntrandet(heter det så ?), -fast det kanske är bäst att hålla en blygsam attityd med tanke på min "peterhansonmålmot grekland2-0surfprestation" .Resultatet var väl inte direkt bländande.

Farbror norrsurfarn är gammal nog att minnas att det fanns en tid när TV hade 2 kanaler i mest svartvitt.
Att det fanns en glass som hette manolito och sputnik .Man köpte faktiskt lösgodis endast på lördag och då per styck för nån krona.
Pölsa fanns på skolmatsedeln och sockiplast (förvillande lika mina 5 mm våtboots faktiskt) var norm som fotklädnad på gympan.
En lite ledtråd är att Nelly Sachs fick Nobellpriset i litteratur det året.(visste inte alla det?)
Den som gissar rätt vinner så mycket hästgössel som du bara nånsin vill ha,- då blir jag ju av med den samtidigt. Jag mejlar den varsomhelst.

Kånkade bräda i 2x30min ikväll för att hitta visserligen lite vågor som bröt rakt upp på en illa stenig strand. Blev rädd om den och min kropp. -Men... hittade en annan nord/ost spot när jag och min fotbollsjänta delade ut tidningar på et tställe. Avslutade kvällen med att städa en halvmil av E4an ,kul!
-var har jag ställt rollatorn ?

Gonatt och Vaya Con Dios på er alla
från farbro norrsurfarn.

Logga in för att svara
#36571 Svar: Farbro norrsurfar´n "rockar" 16 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jamen då är du yngre änn lilla jag.Jag är nämligen född 63 och Nelly Sachs skaka hand med kungen 66. Sådeså.Hur gör man när man skickar hästskit med E-mail.Måste man inte köra på kärra,,, Ps Manolito är nog den bästa glass som nånnsin funnis. Tråkit att Strand sålde till GB

Logga in för att svara
#36606 Svar: Farbro norrsurfar´n "rockar" 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

norrsurf
graphgraph

Japp året stämmer Jocke och vi har en vinnare, Jag mejlar över ett lass på 10 kubik ,- njäpp det får räcka med äran och den dynga som jag skriver här. Hur är det i AIK land då ? ny värvning idag.
-nä nu hägrar snuttefilten.
eee..Verkar det lite för mycket om äkta halvan får sova på soffan och min nya bräda intar hennes plats ,jag går och frågar...

gonatt från farbro norrsurfarn

...det verkar som det blir jag som får ta soffan..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!