Facebook data

1
Boende i frankrike/spanien/portugal
#36648 Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

Jag tänkte dra mig ner åt syderligare breddgrader framåt hösten för minst ett par månaders surf och tänbkte bara höra om någon har bra koll på om det går lätt att hitta någon form av civiliserat boende under en längre tid eller om det e hel kört för då får jag väl dra tillbaka till irland istället e ju inte fy skam det heller iof.

Hade gott

Peace

Logga in för att svara
#36651 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

I frankrike är de inga problem att hitta studios för 300-600euro i månaden efter att touren har dragit förbi.har du bil är de bäst att BTZ eftersom hossegor är dött och Anglet ligger helt B! De ligger en hel del lägenheter på nätet så jag nyligen. juni/Aug ochAsp veckan är svi dyra 300-600ei vickan ist för månaden! tänk på att du måste lägga diposit, men de e ju samma som UK osv!

hare/johan

Logga in för att svara
#36655 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

Kom till Fuerteventura och bo i Swingkids, mitt och min polare Lindas superfina hostel som vi kommer ha där då vettja! Du är så välkommen! Då slipper du krångel med deposit och sånt, och vi tycker bara det är kul om folk vill stanna lite längre! Fuerte har mycket bra vågor och där är varmt och gött på hösten...
Hör av dig till nån av oss om du är intresserad,
mig kan du nå på annlinee@hotmail.com och Swingen (som är där nere nu och har bra koll på allt därnere) har surf5_0@hotmail.com

Ha det gött! Vi kanske ses i höst!
Mvh Linn

Logga in för att svara
#36660 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

Fuerte låter ju inte helt fel faktiskt, kanske dit man ska söka sig ändå ,hade planer på det härom året som inte vart av men jag slängde iväg ett mail till dig med

Logga in för att svara
#36698 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

Logga in för att svara
#37183 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Hur vågsäkert är det! Är grymmt sugen på att dra iväg lite innan min långa resa Kanske jobba lite och surfa resten! Hostel är alltid najs!!

/bazmei

Logga in för att svara
#37189 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

Vi kanske skulle slå oss ihop alltid kul me lite resepolare liksom

Logga in för att svara
#37191 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

Värme,vågor och surftjejer?!
Vad är haken?

Logga in för att svara
#37195 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

Haha det finns ingen hake pixie! Det är det som är det fina sörrö!
Och bazmei, Fuerte är väldigt vågsäkert! Är inte många dagar per år som man inte kan surfa om man säger så. Särskilt inte om man hyr bil, men funkar utan oxå.

Logga in för att svara
#37200 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

Jag hade riktigt seriösa tankar om att slita hund resten av sommaren för att kunna vara borta i värmen hela vintern och surfa.
Vi får väl se hur det blir med det..

Men sugen är man ju...

Logga in för att svara
#37224 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Säg inte ordet surftjejer! En kompis höll på att bli bortgifft med en i Ecuador Men riktigt fin var hon !!!
Furte låter ju grymmt kul. Men vill inte bränna allt för mycket pengar eftersom jag sparar så jag kan resa hela vintern!! Så känner jag lite mera för Spanska fastlandet, är ju inte lika gött väder där iof

//bazmei

Logga in för att svara
#37225 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

bazmei skrev:
Säg inte ordet surftjejer! En kompis höll på att bli bortgifft med en i Ecuador Men riktigt fin var hon !!!
Furte låter ju grymmt kul. Men vill inte bränna allt för mycket pengar eftersom jag sparar så jag kan resa hela vintern!! Så känner jag lite mera för Spanska fastlandet, är ju inte lika gött väder där iof

//bazmei

Jag tycker vi bygger ett oldschool grass-shack och blir beachbums hoho.
Det lär ju polisen tycka om.

Logga in för att svara
#37226 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

När drar vi!!! Surf tjejerna på fuerte väntar! Kansäkert fixa bra pris Men annars kör vi på stranden !!

//bazmei

Logga in för att svara
#37227 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

bazmei skrev:
När drar vi!!! Surf tjejerna på fuerte väntar! Kansäkert fixa bra pris Men annars kör vi på stranden !!

//bazmei

Jag tycker vi hoppar in i en bil nu!
Vi kan surfa från fastlandet...

Ahh jag kan se det framför mig.
En fin sunset pipe,en annan fin sunset pipe ,vackra flickor i bikini och en grill.
Jag drar med guran också,sen kan man ju dö lycklig.

Logga in för att svara
#37228 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Jag jobbar augusti ut sedan drar jag! Fuerte ligger högt på listan nu!

//bazmei

Logga in för att svara
#37229 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Hittade precis flyg för 1200 tur/retur till fuerte! Från början sep - slutet nov. Man får dock sova en natt på flygplatsen åt varsitt håll. Men vad fan gör det när du tjänar 6000

/baszmei

Logga in för att svara
#37251 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

vilket bolag?

Logga in för att svara
#37286 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

hman skrev:
vilket bolag?

Komanditbolag

Logga in för att svara
#38238 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 9 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Ryanair tror jag det var. Först till någon utav det flygplatserna i england och sedan därifrån till Fuerte! Tror det var så annars är det bara att kika vilka ställen man flyger hem ifrån fuerte med Ryanair så ser man vart man kan flyga till. Sjukt billigt var det iaf!!

//bazmei

Logga in för att svara
#38314 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 9 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

vi har en lægenhet i Hossegor under tævlingarna. Skicka ivæg et mail så kan vi diskutera møjligeherna...

Logga in för att svara
#38328 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

vilka är "vi" ?

Är ni bara tjejer?

Logga in för att svara
#38331 Svar: Boende i frankrike/spanien/portugal 16 år, 9 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Thats affirmative.

sverre skrev:
vilka är "vi" ?

Är ni bara tjejer?