Facebook data

1
samåk till surfet!
#37073 samåk till surfet! 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

elin.T.
graphgraph

Tja

Finns det ngn som har bil och har lusten att dela med sig av platserna i bilen?
Jag bor vi nynäsvägen och är attans sugen på att få surfa lite:)

Logga in för att svara
#37085 Svar: samåk till surfet! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

det tycker jag me! en annan har inte uppnått vuxet tillstånd ännu och åker gärna med från gullmars eller liknande!
jag betalar givetvis för bensin och kan ta med mej bullar eller pilla upp mynt ur baksätet som tack.

Logga in för att svara
#37097 Svar: samåk till surfet! 16 år, 10 månader sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

Ok, har hyffsat med plats i bilen o e ibland flexibel med tider även på vardagar, men jag har noll koll på prognoser o ingen aning när det "går av". Får jag lite förvarning kan jag nog plocka upp en passagerare eller två nästa gång när det blir läge.

Vad behöver man ha på kroppen nu för att inte frysa ihjäl där ute?

Logga in för att svara
#37098 Svar: samåk till surfet! 16 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Rig skrev:
Ok, har hyffsat med plats i bilen o e ibland flexibel med tider även på vardagar, men jag har noll koll på prognoser o ingen aning när det "går av". Får jag lite förvarning kan jag nog plocka upp en passagerare eller två nästa gång när det blir läge.

Kläder går bra. Men om man vill surfa föreslår jag en våtdräkt.

Logga in för att svara
#37110 Svar: samåk till surfet! 16 år, 10 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

Rig skrev:

4/3

Logga in för att svara
#37125 Svar: samåk till surfet! 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

elin.T.
graphgraph

Rig skrev:

hallojje
jag har tyvärr ingen koll på väder men jag tror att det skall vara bra på Torö när det blåser sydliga vindar minst 7m/s har bara varit där några gångerö.... jag har en våt dräkt på 4.2 sedan en x.tra tröjja under som jag tror e 1.2 och det räkte förra året vid denna tiden
men slå en plinge på 0765550138

//elin

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!