Facebook data

1
Slutsurfat på västkusten...
#37128 Slutsurfat på västkusten... 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Gimpen
graphgraph

Kommer ihåg den gamla goda tiden då det kunde dimpa in lite bilder från v(b)ästkusten på surfet som precis varit. Var längesen som man fick lite ögongodis från den sidan kusten nu. Vad har hänt? Har ni blivit gamla och göbbstela eller har ni helt enkelt så mycket och bra surf att ingen har tid å fota lite?

Logga in för att svara
#37129 Svar: Slutsurfat på västkusten... 16 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Det är som så att det har varit vääääldigt mycket surf det senaste. Räknade ut att jag själv har fått ca 54 timmar surf på 2,5 vecka. Vem vill vara uppe på land och plåta när det finns tillfällen att vara i vattnet??

Logga in för att svara
#37131 Svar: Slutsurfat på västkusten... 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Gimpen
graphgraph

Misstänkte nästan att det var på det viset men det brukar ju alltid finnas nån tok eller kanske flickvän som står på land och supportar. Sjukt segt att sitta på jobbet i Karlstad å se alla fina väderleksrapporter från båda kusterna:(

Logga in för att svara
#37132 Svar: Slutsurfat på västkusten... 16 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Ja, det brukar väl finnas nån polare som står kvar på land och plåtar lite. Det må hända att det blir jag nästa gång, om det nu vill sig till att det blir surfväder igen inom en snar framtid. Axlarna vevar med vit flagg nu, skavsåren på halsen efter våtdräkten gör att jag ser ut o ha fått värsta sugmärkena.
Blodröda ögon... "Nej!! Jag har inte svetsat utan mask!!" Enallt för sen TakeOff vilket resulterade att jag DINGADE skallen. Skär sår på handen. FENORNA ÄR VASSA, tro mig. Men faaan vad kul jag har haft!!!! Några dagars vila så paddlar jag ut igen.

Logga in för att svara
#37134 Svar: Slutsurfat på västkusten... 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Gimpen
graphgraph

Gött för dig! Hoppas ni får en massa mer bra surf där nere så får jag hålla tummarna för att det kommer upp lite bilder eller ännu hellre att jag lyckas ta mig dit själv:P

Logga in för att svara
#37137 Svar: Slutsurfat på västkusten... 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Kolla "Jakes och Remos midsommar", de bilderna är från västkusten. Men annars håller jag med om att det är på tok för lite bilder men det beror nog på all skit folk får som postar bilder.

Logga in för att svara
#37139 Svar: Slutsurfat på västkusten... 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

you go girl feddan!!

Logga in för att svara
#37146 Svar: Slutsurfat på västkusten... 16 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Obie skrev:
you go girl feddan!!

WHATTA F**K!!??