Facebook data

1
Junior Depontes är grym!
#37321 Junior Depontes är grym! 16 år, 11 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Vill slå ett slag för Stockholms enda riktiga surfbutik, dom som driver det, och speciellt servicen att reparera brädor. Kort och gott Junior Depontes.

Jo jag erkänner, jag är prylbög. Med andra ord är jag extremt petig med mina brädor. När jag i vintras drog leashen rakt igenom sidan på bräda så fixade Junior det på en vecka trots högar av andra reparationer. Han är snabb.
När jag i söndags skulle fixa en reparation så såg jag att det behövdes göras grejer som jag inte fixade med enbart lite väv och polyester. Till saken hör att jag ska åka utomlands nästa helg... Jag trodde det var kört för min favoritbräda. Och så ringer man Depontes och han säger - ja visst fixar jag det innan du ska åka!... Och det trots att han vet hur petig och kontrollfreakig jag är.

- Junior Depontes, Du är grym!

Logga in för att svara
#37323 Svar: Junior Depontes är grym! 16 år, 11 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

alex el gordo skrev:
Vill slå ett slag för Stockholms enda riktiga surfbutik, dom som driver det, och speciellt servicen att reparera brädor. Kort och gott Junior Depontes.

Jo jag erkänner, jag är prylbög. Med andra ord är jag extremt petig med mina brädor. När jag i vintras drog leashen rakt igenom sidan på bräda så fixade Junior det på en vecka trots högar av andra reparationer. Han är snabb.
När jag i söndags skulle fixa en reparation så såg jag att det behövdes göras grejer som jag inte fixade med enbart lite väv och polyester. Till saken hör att jag ska åka utomlands nästa helg... Jag trodde det var kört för min favoritbräda. Och så ringer man Depontes och han säger - ja visst fixar jag det innan du ska åka!... Och det trots att han vet hur petig och kontrollfreakig jag är.

WORD!

Logga in för att svara
#37340 Svar: Junior Depontes är grym! 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

Tore
graphgraph

Instämmer. Baggagepersonalen hade brutit spetsen rakt av på min favortibräda. Junior fixade den riktigt snyggt. Har haft mycket nöja med brädan sedan dess.

Logga in för att svara
#37346 Svar: Junior Depontes är grym! 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

Broke 1 glassed in Fin on my McCoy nugget and had one that was half hanging out, plus other small dings, Junior did an awesome job and fixed the lot for like 500:- super good job from a super cool human.

Like Alex said "Stockholms enda riktiga surfbutik"

Logga in för att svara
#37348 Svar: Junior Depontes är grym! 16 år, 11 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Ansluter mig till skaran av nöjda kunder!
Junior lyckades rädda CDns totaldingade nos. Väl värt sina pengar.

Logga in för att svara
#37351 Svar: Junior Depontes är grym! 16 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

brutal torödag! det regnade som fan också om jag minns rätt!? har du kvar bilderna? rätt muppad brädskada!
alex el gordo skrev:

Logga in för att svara
#37366 Svar: Junior Depontes är grym! 16 år, 11 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Joinar in i tråden med att Junior också fixat min bräda där fenkassetten var sönder + ett par skavanker till. Tyvärr så knäckte jag samma fenkasset på nästa surf igen Dock inte Juniors fel på något sätt då lagningen var korrekt och mycket snyggt utförd!

Så nu har jag totalt ca 5 brädor som behöver lagas för höstens surf. Ska ta tag i att laga dem när pengar trillar in igen, för det håller inte att vara lat och köpa ny varje gång brädan går sönder

Logga in för att svara
#37370 Svar: Junior Depontes är grym! 16 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ants skrev:

Så nu har jag totalt ca 5 brädor som behöver lagas för höstens surf. Ska ta tag i att laga dem när pengar trillar in igen, för det håller inte att vara lat och köpa ny varje gång brädan går sönder

Eller rik ?

Logga in för att svara
#37714 Svar: Junior Depontes är grym! 16 år, 11 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Han lagade mina fenpluggar över en helg när jag var på genomresa i storstan. Stannade efter stängning så jag skulle hinna lämna in den också.

Drixa 50 pix på priset för de var han värd!

Logga in för att svara
#37749 Svar: Junior Depontes är grym! 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

J.Boy
graphgraph

Jepp, jepp. Gjorde ett skitbra jobb på min bräda efter att BA hade gått lös på den. Kan inte annat än att hålla med.

Logga in för att svara
#37766 Svar: Junior Depontes är grym! 16 år, 11 månader sen Stoke: 0

Thompa
graphgraph

Måste bara stämma in i hyllningskören! Depontes är king! Nästan så man skäms när man ska betala när det inte är dyrare än att laga en bräda i afrika...han är bra alltså!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!