Facebook data

1
Party tråden
#37928 Party tråden 16 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Eftersom jag arbetat 28 timmar i sträck (nja, sov 2 timmar) och tog mig en öl det första jag gjorde, skapar jag denna tråd i förebyggande syfte (har gjorts förr). Här får allt förekomma!

Logga in för att svara
#37929 Svar: Party tråden 16 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

och sär skrivningar är att mycket bra

Logga in för att svara
#37932 Svar: Party tråden 16 år, 10 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

vad är bäst att säja till en australiensare för att han ska bli förnedrad? är det "cunt" som gäller kanske?

Logga in för att svara
#37933 Svar: Party tråden 16 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

plåtslagarn skrev:
vad är bäst att säja till en australiensare för att han ska bli förnedrad? är det "cunt" som gäller kanske?

Fortfarande besviken på att du vann fullast tävlingen förra året på Backdoors fest. Ifs var det Daniel som dömde men han är antagligen den mest objektivt rättvisa människan som finns. Till din fråga så... Var svampad som ett as på Gili och lyckades reta upp flera australienare genom att hävda att de alla hade fångblod i sig. När de frågade vad jag menade med fångblod menade jag att det var typiskt fångblodare att fråga en sån fråga. Lyckades reta upp ganska många innan jag blev rädd för mina egna frågor... Cunt tror jag inte fäster, eller vad säger du Ratman?

Logga in för att svara
#37944 Svar: Party tråden 16 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Sicken vibrerande sida det här hade kunnat vara om inte så många var "to cool for school"

Logga in för att svara
#37945 Svar: Party tråden 16 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

"tänk om jag skriver nåt som inte kommer uppfattas som coolt. eller om folk tror jag spenderar tid härnär jag borde koka välling och suga laktrist"

Logga in för att svara
#37974 Svar: Party tråden 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ett bra tips om man ska parta är att införa säckhoppning på dagordningen

tack för ordet..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!