|
#37985 |
Plats i bil till Biarritz 16 år, 10 månader sen |
Stoke: 1 |
Maks
|
Hej, Planerar att åka ons-tors med destination Biarritz. Resan är bäde tråkig och dyr om man gör den ensam. Är du intresserad av att åka med mot att vi splittar resekostnaderna (bensin + vägtullar) så skriv några rader. Finns intresse och vi känner att vi diggar varandra finns även möjlighet till boende i buss/bilen nere i biarritz!
Aloha
|
|
|
|
|
#37991 |
Svar: Plats i bil till Biarritz 16 år, 10 månader sen |
Stoke: 0 |
|
hur länge har du planerat att vara borta?
//JOHan
|
|
|
|
|
#37995 |
Stoke: 0 |
Obie
|
skulle def kunna bila ner nu ! ! som tidigare frågat, hur länge??
|
|
|
|
|
#38021 |
Maks
|
Min plan är åka iväg och sedan vara nere i biarritz till ca september, beroende på hur länge ekonomin räcker, efter det kanske sticka till någon vingård och jobba och sedan se vad som händer. Så som sagt ingen tidsgräns..
|
|
|
|
|
#38023 |
Stoke: 25 |
lars
|
Du ska inte chilla hem en helg till och dra ner i nästa vecka istället, då e jag nog på isåfall..
|
|
|
|
|
#38317 |
Maks
|
Nu är har jag bestämt datum för avresa. Det blir på måndag 21/7 med andra ord direkt efter helgen. Jag kommer avresa från Göteborg under eftermiddagen. Dealen är att vi åker ner och splittar bensin kostnaderna mellan oss. Boende i bussen blir svårare att lösa så om det är någon som behöver plats i bil att åka ner endast och inget boende så går de personerna före. Boende i bussen där nere går att lösa om inga andra möjligheter finnes. Aloha
mejla mig på max(at)macme.se om du är intresserad!
|
|
|
|
|
#38437 |
Maks
|
Min startmotor gav upp igår... Så nu är bilen på verkstad. Min nya avresedag är nu på Söndag (27/7)
Dealen är som innan. Åk ner med mig, splitta bensinen, bo med mig en vecka om du vill!
|
|
|
|
|