Facebook data

1
Plats i bil till Biarritz
#37985 Plats i bil till Biarritz 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

Maks
graphgraph

Hej, Planerar att åka ons-tors med destination Biarritz. Resan är bäde tråkig och dyr om man gör den ensam. Är du intresserad av att åka med mot att vi splittar resekostnaderna (bensin + vägtullar) så skriv några rader. Finns intresse och vi känner att vi diggar varandra finns även möjlighet till boende i buss/bilen nere i biarritz!

Aloha

Logga in för att svara
#37991 Svar: Plats i bil till Biarritz 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

hur länge har du planerat att vara borta?
//JOHan

Logga in för att svara
#37995 Svar: Plats i bil till Biarritz 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

skulle def kunna bila ner nu ! ! som tidigare frågat, hur länge??

Logga in för att svara
#38021 Svar: Plats i bil till Biarritz 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

Maks
graphgraph

Min plan är åka iväg och sedan vara nere i biarritz till ca september, beroende på hur länge ekonomin räcker, efter det kanske sticka till någon vingård och jobba och sedan se vad som händer. Så som sagt ingen tidsgräns..

Logga in för att svara
#38023 Svar: Plats i bil till Biarritz 16 år, 10 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Du ska inte chilla hem en helg till och dra ner i nästa vecka istället, då e jag nog på isåfall..

Logga in för att svara
#38317 Svar: Plats i bil till Biarritz 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

Maks
graphgraph

Nu är har jag bestämt datum för avresa. Det blir på måndag 21/7 med andra ord direkt efter helgen. Jag kommer avresa från Göteborg under eftermiddagen. Dealen är att vi åker ner och splittar bensin kostnaderna mellan oss. Boende i bussen blir svårare att lösa så om det är någon som behöver plats i bil att åka ner endast och inget boende så går de personerna före. Boende i bussen där nere går att lösa om inga andra möjligheter finnes. Aloha

mejla mig på max(at)macme.se om du är intresserad!

Logga in för att svara
#38437 Svar: Plats i bil till Biarritz 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

Maks
graphgraph

Min startmotor gav upp igår... Så nu är bilen på verkstad. Min nya avresedag är nu på Söndag (27/7)
Dealen är som innan. Åk ner med mig, splitta bensinen, bo med mig en vecka om du vill!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!