Facebook data

1
Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!!
#38091 Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Är du rätt person??

Kolla in surfing.se

Logga in för att svara
#38092 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Karolina
graphgraph

Hur lång skägg måste man ha?

Logga in för att svara
#38093 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker perso 16 år, 10 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

What job is it for? What is needed?

Logga in för att svara
#38094 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker perso 16 år, 10 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Vi söker dig, sköna surfare boendes i Sverige. Du ska vara glad i sprit och unga svenska surfcampsdeltagare. Du får gärna ha en längre tid med akademiska studier bakom dig och ett starkt självbekräftelsebehov.

Eftersom vi vill ge våra kunder den rätta känslan av "aloha-spirit" är det viktigt att du alltid är solbränd, lite skäggig, använder flip-flops och transporterar dig med longboard alt. beachcruiser-cykel.

I din lägenhet som är lagom bohemisk och späckad med hampamöbler finner vi gärna en gitarr slarvigt uppställd på väl synligt ställe, en låda rödvin på lut och hela din brädarsenal strategiskt utplacerad med "Hawaii-kransar" hängandes på nosarna.

Som vår medarbetare vill vi dessutom att du behärskar minst hälften av Jack Johnsons hitsinglar (sjunga och spela gitarr alt. munspel).

Framförallt ska du vara sådär skönt avslappnad som alla surfare är...

Då har jag en kille till er med rätt signalement, men tyvärr bor han på Fuerteventura sen många år tillbaka... hehehe!

Logga in för att svara
#38103 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

Jag får väl räcka upp handen då
Dessutom behöver jag ett extrajobb så det är värt att kolla upp.

Logga in för att svara
#38105 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker perso 16 år, 10 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

I look like this if it helps

Logga in för att svara
#38106 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker perso 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

SharkBoy skrev: [/quote]

"WE can't stop here,this is Bat country!"

Logga in för att svara
#38108 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

pixie skrev:
Jag får väl räcka upp handen då
Dessutom behöver jag ett extrajobb så det är värt att kolla upp.

ok, tack, det är bra, du kan ta ner handen igen!

Ha ha ha !

Logga in för att svara
#38111 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker perso 16 år, 10 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

pixie skrev:
SharkBoy skrev:

"WE can't stop here,this is Bat country!"[/quote]

exactly, I was right around Barstow when the drugs began to take hold...

Logga in för att svara
#38116 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker perso 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Thompa
graphgraph

Till att börja med, tack för det stora intresset!
Tyvärr kan vi inte anställa er alla även om vi gärna skulle vilja...

Nu är platsannonsen uppdaterad med ett par viktiga kriterier som jag glömde bort tidigare...

Logga in för att svara
#38117 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

well,jag fortsätter anse mig som rätt kille.
Jag langar ett mail till er istället.

Logga in för att svara
#38121 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

hade det istället stått: koskensörplande opelförare med ett genuint intresse för mcdonalds och en alldeles för bred quiver sökes, du skall kunna alla guns n roses låtar eller annan valfri tjejrock.

i din lägenhet hoppas vi finna en halvfet fru som inte kan laga kallops eller acceptera att surfvax hamnar i soffan.

då hade 90 % av surfsverige sprejjat er med mejl!

Logga in för att svara
#38134 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

pixie skrev:
well,jag fortsätter anse mig som rätt kille.
Jag langar ett mail till er istället.

Snälla! Kan du inte berätta mer här vad som gör dig till rätt kille!

Logga in för att svara
#38137 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

för att jag istället för Ådéns lista faktiskt passar in på den som finns på surfing.se
that simple.

Logga in för att svara
#38139 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker perso 16 år, 10 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

pixie skrev:
SharkBoy skrev:

"WE can't stop here,this is Bat country!"[/quote]

looks more like RAT COUNTRY to me..
RATSAFARII...EVERLIVING. EVERCHEERFUL, EVERSURFVIVING..

Logga in för att svara
#38140 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

Surfsa-farai?
Har hört att dreads är bästa frillan för surfing,skönt med blött tungt hår ;P

Logga in för att svara
#38148 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

pixie skrev:
för att jag istället för Ådéns lista faktiskt passar in på den som finns på surfing.se
that simple.

Ok, cred för det faktiskt. Respect!

Ride on

Don Sverre

Logga in för att svara
#38149 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Du har rätt Pixie...

Det står faktiskt inte någonting om att man måste vara lite kunnig om surf!

Logga in för att svara
#38159 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

ååhh nej,nu blev jag ledsen.

Logga in för att svara
#38160 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

Vad fan är dealen med att alla hoppar på EN?
Har ni inget bättre för er?
Kanske sitta och bevaka så att folk inte outar spots?

Jävla stil...
Som SharkBoy påpekade för mig och i vilket jag erkänner mitt misstag: Don't think you know me.

Logga in för att svara
#38162 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

pixie skrev:
Vad fan är dealen med att alla hoppar på EN?
Har ni inget bättre för er?
Kanske sitta och bevaka så att folk inte outar spots?

Jävla stil...
Som SharkBoy påpekade för mig och i vilket jag erkänner mitt misstag: Don't think you know me.

Nu tycker jag inte att du ska dra alla över en kam. Jag gav dig nyss cred för din välöverensstämmelse med listan ju!

Logga in för att svara
#38170 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker perso 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

popup_pete
graphgraph

Härligt!!

Äntligen har vi en vinnare!!!
Vinnare av mest pinsamma tråden under Juli månad går till "Drömjobb! Tidningen surfing söker personal"

Med motiveringen att den innehåller inslag av mindervärdeskomplex, bekräftelsebehov och snittsiga verbala angrepp.

Får rysningar av obehag när jag läser vissa svar.... men surfsverige på senare tid är som en bilolycka eller uringning, man vet att man inte borde kolla in men kan inte låta bli (delvis citerat av Seinfeld, c:a 1995)

Grattis än en gång!!!

Logga in för att svara
#38182 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Pixie jag var bara tvungen att påpeka något...

Du kanske borde tona ner din "jag är surfare och vill verkligen visa det för alla" attityd.

Ingen gillar folk som är mer surf än vad dom klarar av!.

Som sagt jag känner inte dig men man måste kunna ha lite personangrepp utan att folk börjar gråta.

Logga in för att svara
#38188 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

he he, uppfyllde inte kraven sa kunde inte soka...

Logga in för att svara
#38191 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Andiss skrev:
he he, uppfyllde inte kraven sa kunde inte soka...

Vilket kriterie var det du föll på då?

Även om det bara är något som inte stämmer kan du ju söka ändå!

Lycka till!

Logga in för att svara
#38193 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker perso 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Redax skrev:
[quote]

[quote]

Detta foll jag pa...

Logga in för att svara
#38202 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jaha, det är klart en sån kan man ju inte ha.

Tänk själva en surfcampslärare som med stirrig blick, tuggande käkar, stampande fötter och skrikig stressig röst be camparna att för fan slänga upp brädjävlarna på taket så dom kommer iväg fort som fan.

Logga in för att svara
#38213 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Precis!!...

Vem vill kajka runt pa 10 pers o lara dem surfa nat halvslappt beachie nar man kan roja pa ett bra rev sjalv.....

Logga in för att svara
#38214 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#38241 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Fick Pixie jobbet eller?

Logga in för att svara
#38242 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

sverre skrev:
Fick Pixie jobbet eller?

Kan du fethaja.

Logga in för att svara
#38244 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

WoW ! Grattis mannen !!!

Ska vi dra å surfa nångång?

Logga in för att svara
#38245 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

nej jag vill inte outa mina spots XD

Logga in för att svara
#38248 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Vi skiter i vågorna..

Vi klär upp oss i riktiga surfkläder, massa brädor på taket också tar vi med ett tält ( jag har förhuden) sen lite folkisar, grilla och en gura sen bara hänger vi. Det är inte vågorna som är viktigast, utan livsstilen.

Logga in för att svara
#38261 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
WoW ! Grattis mannen !!!

Ska vi dra å surfa nångång?

DU kan dra å surfa!

Logga in för att svara
#38271 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

ett lyckligt slut

Logga in för att svara
#38298 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

hehe swingen spot-on.

sen att annonsen var ett skämt är en annan sak (som inte har med swingen att göra!).

synd om dig pixie! (så länge man är nöjd med sig själv dock)

\evil

Logga in för att svara
#38301 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Vadå synd om Pixie..?

Han fick ju jobbet eller?

Logga in för att svara
#38323 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

rackarn skrev:
hehe swingen spot-on.

sen att annonsen var ett skämt är en annan sak (som inte har med swingen att göra!).

synd om dig pixie! (så länge man är nöjd med sig själv dock)

\evil

Haha ja jag gick på det som fan.
Trodde det var en faktiskt platsannons men med självdistans.
Garvade gott åt det hela dagen igår.

Logga in för att svara
#38324 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

VI OCKSÅ!

Logga in för att svara
#38325 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Logga in för att svara
#38332 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

stod ju inte ett knyst om vad man skulle göra tex.
aja ett lyckligt å roligt slut

Logga in för att svara
#38333 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

hmm hehe. var det ett skämt på riktigt? kul!

Logga in för att svara
#38334 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

sverre skrev:
så här...

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see〈=uk&code=c588bec6736de41eb2faf8ded09b1ac1

HAHAHAHAHAHAHAAAHAHAAAAA!!!!

Lätt det roligaste på sjukt länge! Grädden på moset är det där lustiga lilla rutan med en 2329 i länken. Mysko, måste vara FRA.

Logga in för att svara
#38361 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker personal!! 16 år, 10 månader sen Stoke: -1

pixie
graphgraph

haha så jävla snygg film!

Logga in för att svara
#38404 Svar: Drömjobb! Tidningen surfing söker perso 16 år, 10 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Redax skrev:
Vi söker dig, sköna surfare boendes i Sverige. Du ska vara glad i sprit och unga svenska surfcampsdeltagare. Du får gärna ha en längre tid med akademiska studier bakom dig och ett starkt självbekräftelsebehov.

Eftersom vi vill ge våra kunder den rätta känslan av "aloha-spirit" är det viktigt att du alltid är solbränd, lite skäggig, använder flip-flops och transporterar dig med longboard alt. beachcruiser-cykel.

I din lägenhet som är lagom bohemisk och späckad med hampamöbler finner vi gärna en gitarr slarvigt uppställd på väl synligt ställe, en låda rödvin på lut och hela din brädarsenal strategiskt utplacerad med "Hawaii-kransar" hängandes på nosarna.

Som vår medarbetare vill vi dessutom att du behärskar minst hälften av Jack Johnsons hitsinglar (sjunga och spela gitarr alt. munspel).

Då har jag en kille till er med rätt signalement, men tyvärr bor han på Fuerteventura sen många år tillbaka... hehehe!

Haha ja du det stämde ganska bra förutom att jag kan inte spela en ända Jack Johnson låt o jag bor absolut inte i Sverige... Dessutom så hatar jag skolan så någon akademiker lär jag aldrig bli!!!! Beach cruiser o longboard har jag inte heller..... Men skateboard

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!