Jag vill rösta på nåt surfigt. Är det inte dax för en ny områstning på surfsveriges framsida? Jag kan tänka mig rösta om vilken helg jag tror första sm-tävlingen hålls, eller nästa person som blir bannad från forumet, eller hur många WCT-tävlingar kelly tar i år.
eller... äsch de förslagen var rätt dåliga... men rösta vill jag!
Vissa saker klarar dock inte folket av att rösta fram, sådana saker fattar Gudfadern ett enhälligt beslut i därför. Exempelvis så är Varberg Sveriges surfcity nr 1.
Se hur det gick i melodifestivalen när inte en jury som kan musik röstar utan det dumma folket.
Demokrati är överskattat.
En Gudfader och en domstol är det enda som behövs. Vissa mindre viktiga saker kan man däremot överlåta åt folket så de känner sig nöjda.
Jag vill också rösta!
1 Att få lite fler smileys
2 oj måste fixa en grej kommer sen..
sverre skrev: Vissa saker klarar dock inte folket av att rösta fram, sådana saker fattar Gudfadern ett enhälligt beslut i därför. Exempelvis så är Varberg Sveriges surfcity nr 1.
Se hur det gick i melodifestivalen när inte en jury som kan musik röstar utan det dumma folket.
Demokrati är överskattat.
En Gudfader och en domstol är det enda som behövs. Vissa mindre viktiga saker kan man däremot överlåta åt folket så de känner sig nöjda.
Jag vill också rösta!
1 Att få lite fler smileys
2 oj måste fixa en grej kommer sen..
agreed, most people aren't informed enough to vote correctly, just look at Melodi Festivalen, the fact that most people even watch that crap is a testament to that.
jag skulle påstå att en omröstning om huruvida sverre jag eller **** skapar mest skräptrådar skulle uppnå stort deltagande och förhoopningsvis en avstängnig för någon av kanditaderna?
Nominera flers spamamre nedan!
Varför säger norrlänningar ostkrokar om ostbågar och ekorrblöjja om snus?
1 Jag skapar inga skräptrådar. DU kan va en skräptråd.
2 Jag är ingen spamamre.
3 Jag är ingen spammare.
4 Det heter Kex med samma sch - uttal som i sked.
sverre skrev: 1 Jag skapar inga skräptrådar. DU kan va en skräptråd.
2 Jag är ingen spamamre.
3 Jag är ingen spammare.
4 Det heter Kex med samma sch - uttal som i sked.
Njaaa... Inte som i SKED, va??
Möjligen som i TJÄNA eller TJENA. (((( likaså TJOCKA TJEJER (ligger helst men inte ofta.))))
ja ängelholm är ju en riktig surfstad. precis som uppsala...not. jag skulle vilja lägga min röst på Steninge som ligger mellan halmstad och falkenberg. Skulle tippa på att att steninge har flest surfdagar om året eftersom det funkar på alla vindar med väst i. Har ju länge peppat på supersekret och skippers cabin men det verkar inte som om folk orkar/vågar surfa de ställena.. vi i FBG posse är ju för crowds och vill ha lite mer folk att sparra mot... bring it on..
sen hoppas jag ju fortfarande in i det sista att det här kan bli ett renodlat surforum. Att alla släpper lite sköna bilder och skippar allt snack om allt som inte hör till 10-15 sek/m.. och koncentrerar oss på vad vi alla gillar bäst.. surf surf surf... alla som varit på bali och "surfat" men som egentligen mest drack arak, köpte en 7,6 gun, kröp runt i skumbadet på bountys och hävdar att de surfat ulu´s varje dag håller sig långt långt borta... det är min största önskan just nu... precis efter en hyfsad prognos för östkusten nu när man för en gång skull hänger i sthlm och suktar efter sin första surf på östkusten.. stay tubed
jonis skrev: sen hoppas jag ju fortfarande in i det sista att det här kan bli ett renodlat surforum. Att alla släpper lite sköna bilder och skippar allt snack om allt som inte hör till 10-15 sek/m.. och koncentrerar oss på vad vi alla gillar bäst.. surf surf surf... alla som varit på bali och "surfat" men som egentligen mest drack arak, köpte en 7,6 gun, kröp runt i skumbadet på bountys och hävdar att de surfat ulu´s varje dag håller sig långt långt borta... det är min största önskan just nu... precis efter en hyfsad prognos för östkusten nu när man för en gång skull hänger i sthlm och suktar efter sin första surf på östkusten.. stay tubed
Här är en låt tillägnad dig och dina likar! På ren göteboska också!
Jävligt löjligt och konstigt svar av dig sverre måste jag säga. Speciellt konstigt då Jonis beskriver en typ av de två olika surf personligheterna du själv skrev om i senaste numret av surfing. Japp, jag läser dina artiklar!
Löjligt eftersom detta faktiskt var ett konstruktivt inlägg med lite stoke som du precis lyckades sabba....tråkigt!
Låten var råskön, men inte i detta sammanhanget. Ironi eller inte....
Ja då känner ju jag mig ganska lurad....haha
Men eftersom han har ett utdrag med det Jonis sa och kört låten utefter det så kan jag ju inte hålla med. Vad handlade de borttagna inläggen om då?
Luke Egen skrev: Ja då känner ju jag mig ganska lurad....haha
Men eftersom han har ett utdrag med det Jonis sa och kört låten utefter det så kan jag ju inte hålla med. Vad handlade de borttagna inläggen om då?
Peace
Han förklarade vad har tyckte om Jonis med ordval som kanske inte lämpar sig på ett forum med hållningsregler.
Haha.....ja det är det jag menar. Förstår inte riktigt vad som var fel på inlägget. Om du läst vad don sverre skrivit i "surfing" så kanske du förstått varför jag inte riktigt fattar sverres reaktion. Han snackar ju om samma skit men i andra ord.....kanske inte klarade av att någon annan hade samma tankar men uttryckte det på annat sätt?
Luke Egen skrev: Haha.....ja det är det jag menar. Förstår inte riktigt vad som var fel på inlägget. Om du läst vad don sverre skrivit i "surfing" så kanske du förstått varför jag inte riktigt fattar sverres reaktion. Han snackar ju om samma skit men i andra ord.....kanske inte klarade av att någon annan hade samma tankar men uttryckte det på annat sätt?
Jonis inlägg som det ser ut just nu tycker jag själv har en hel del substans. Innan det blev censurerat svarade jag ganska ursinnigt och även det blev censurerat. Jonis ursprungliga meddelande var jävligt drygt.
Eftersom jag tidigare hade gjort en jämförelse till melodifestivalen och Jonis menade att det var gay gay gay eller att man valt fel flickvän etc etc så valde jag att ta det personligt.
I sak håller jag med Jonis när det gäller badpoolssurfarna etc. Den stora skillnaden mellan Jonis och min åsikt är att jag inte tycker att folk inte får vara här!
" Det finns så många som inte får finnas "
Jonis verkar vara av den åsikten att ska man vara här så ska man bara skriva surf surf surf hela tiden. Det kanske är många som egentligen tycker att det borde vara så, säger dom. Det är då märkligt att trådar som " musik " " svenskans fulaste ord " etc blir långliggare..
Att det är surf som är det här forumets betonggrund tycker jag inte att det finns anledning att tvivla på..
Luke Egen skrev: Haha.....ja det är det jag menar. Förstår inte riktigt vad som var fel på inlägget. Om du läst vad don sverre skrivit i "surfing" så kanske du förstått varför jag inte riktigt fattar sverres reaktion. Han snackar ju om samma skit men i andra ord.....kanske inte klarade av att någon annan hade samma tankar men uttryckte det på annat sätt?
Inlägget från Jonis som Redax med rätta tog bort var sjukt drygt och med en översittarattityd av sällan skådat slag. Som tur var tog Mr Redax även bort mina och Sverres inlägg som var lite "over the edge". Förstår nu varför Sverre anställde Redax som rådgivare och sparkade mig...
Rösta - du som vågar - Ja eller Nej: Inlägg som enbart behandla ämnet "bos" "gudfadern" "sverre" är enligt Forum reglarna ej tillåtet. ("Det är ej tillåtet att "spamma" forumet med åtskilliga inlägg av samma eller liknande karaktär.") Typ adamskis senaste inlägg med noll innehåll om sverre är klart i strid med ovanstående regel.
Gazzer skrev: Rösta - du som vågar - Ja eller Nej: Inlägg som enbart behandla ämnet "bos" "gudfadern" "sverre" är enligt Forum reglarna ej tillåtet. ("Det är ej tillåtet att "spamma" forumet med åtskilliga inlägg av samma eller liknande karaktär.") Typ adamskis senaste inlägg med noll innehåll om sverre är klart i strid med ovanstående regel.
Gazzer skrev: Rösta - du som vågar - Ja eller Nej: Inlägg som enbart behandla ämnet "bos" "gudfadern" "sverre" är enligt Forum reglarna ej tillåtet. ("Det är ej tillåtet att "spamma" forumet med åtskilliga inlägg av samma eller liknande karaktär.") Typ adamskis senaste inlägg med noll innehåll om sverre är klart i strid med ovanstående regel.
HAHAHAHAHA. Gazzer spammar med en spamregel, haha. Snacka om att skjuta sig i foten, äta kakan och gräva gropen på samma gång.
Gazzer är urarketypen av en fet gubbe som blir upprörd och jagar en person och sen halkar på ett bananskal och faller på magen och ligger där o krälar som en valross.
Obs detta var bara en anekdot för att visa i bilder vad Gazzer har gjort genom sitt spammande om spammande