Facebook data

1
Peru
#38339 Peru 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

slab
graphgraph

Driver å planlegger en tur til Lima med omegen og lurte rett og slett på om noen av dere bereiste svensker har noen tips å komme med. Har vel også tenkte meg en tur opp til Chicama ,har hatt lyst på den bølgen i mange år. Har prøvd å finne litt info og kommet frem til at den er ganske fickle. Noen med erfaringer?

Takk på forhånd

Logga in för att svara
#38350 Svar: Peru 16 år, 9 månader sen Stoke: 1

Extreme
graphgraph

Kolla in rullen "Peel: The Peru Project" om den inte redan gjort det. Ger förhoppningsvis lite inspiration/ideer.....

www.imdb.com/title/tt1059218/

Logga in för att svara
#38364 Svar: Peru 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

Michael
graphgraph

chicama kräver ganska mkt swell. var i pacasmayo (grannby) under mars för några år sedan. den vågen är minst lika lång, men alltid större. det var surfbart under hela månaden, med 2-3 mkt fina swell, även fast det inte var högsäsong. trevligare ställe än chicama, som bara är 1.5 timme bort med taxi. peru är genialt.

Logga in för att svara
#38380 Svar: Peru 16 år, 9 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Punta Hermosa strax söder om Lima har bra surf och det var tipset jag fick innan jag åkte dit. Bo på Maritas House (mlvillar@hotmail.com). Hon är super trevlig och kan engelska om du nu inte kan spanska. Men skulle jag åka igen så skulle jag skippat Lima. Smutsigt vatten och skräpig miljö.

Logga in för att svara
#38648 Svar: Peru 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

Kristhian
graphgraph

Kolla...
www.peruecosurf.com/

Kristhian

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!