|
#38454 |
Taigansurfers åker till Nordnorge 16 år, 9 månader sen |
Stoke: 143 |
|
Jajjamensan:)  Fin,fina våger ons,tor,fre och kanske på lör oxå.Därfer åker vi i kväll.Med på resan denna gång är. Lilla jag, Fredrik från Umeå,Joli från shtaan,samt Ironman från Byske.(Som för övrigt ,hitta ett nytt surf ställe , igår.Som verkar rocka riktigt djävla fett)  Vi åker däremot inte till Unstad, utan till "Det andra stället" Jag ska försöka fota lite bilder som ni få se sen. Okidoki:)
|
|
|
|
|
#38455 |
Svar: Taigansurfers åker till Nordnorge 16 år, 9 månader sen |
Stoke: 1 |
|
Kul! Hoppas ni får scora. Scorade detta ställe "ovanå" tillsammans med Fredrik Degerstedt + Flickvän igårkväll. Vilken potential det har! Fick några fina rides.
Själv får man surfa utan shorts, för första gången på fem år, om två veckor tillsammans med en annan från Taigan, Leif Marklund. Costa Rica är det som gäller...
Lycka till!
|
|
|
|
|
#38460 |
Stoke: 10 |
Qanik
|
Skysst! själv ska jag nog ta kanten samma swell på Stad, kommer nog inte få samma kvalitet som där uppe, men man får nöja sej med sämre spots när de ligger nära istället. Hade ju hellre tagit lofotens kvalitetsvågor. Vi hade en mini gathering med tre salu sooulsurfers i förra veckan på stad och fick en del bra surf.
Hoppas ni får skyssta tubes!
|
|
|
|
|
#38605 |
|
Skidåkarn skrev:
Kul! Hoppas ni får scora. Scorade detta ställe "ovanå" tillsammans med Fredrik Degerstedt + Flickvän igårkväll. Vilken potential det har! Fick några fina rides.
Själv får man surfa utan shorts, för första gången på fem år, om två veckor tillsammans med en annan från Taigan, Leif Marklund. Costa Rica är det som gäller...
Lycka till! Pajka,Pajka,Pajka Det nya stället heter inte "ovanför" Utan det heter "Åvanåv"  Costa rica om två veckor,,,På lördag ,så börjar jag med innertaket i Garaget.!!!Du får ställa inn,,,,, 
|
|
|
|
|
#38606 |
|
jocke skrev:
Skidåkarn skrev:
Lycka till! Pajka,Pajka,Pajka Det nya stället heter inte "ovanför" Utan det heter "Åvanåv" Costa rica om två veckor,,,På lördag ,så börjar jag med innertaket i Garaget.!!!Du får ställa inn,,,,,  Öh,, vänta nu,,,  Du skrev ju "ovanpå inte "ovanför" Heheheh. Nu dabba jag mig lite:blush:  Men det rätta enligt Legenden Ironman är "Åvanåv" Visst är mina Å konstiga nästan som Ä 
|
|
|
|
|
#38608 |
Qanik
|
Ni har inga bilder man kan få se? 
|
|
|
|
|
#38614 |
|
Dom kommer,dom kommer,,,Så fort jag laddat ned på datorn så,,,  Men,,,  Idag så är det Hjoggböles vatten festival.Med skoterkörning på vatten och Wake och surf efter båt och,,nja ni vet  Och imorgon är man "förmodligen" trött i huvet,,Nja ni vet 
|
|
|
|
|
#38617 |
|
Qanik skrev:
Skysst! själv ska jag nog ta kanten samma swell på Stad, kommer nog inte få samma kvalitet som där uppe, men man får nöja sej med sämre spots när de ligger nära istället. Hade ju hellre tagit lofotens kvalitetsvågor. Vi hade en mini gathering med tre salu sooulsurfers i förra veckan på stad och fick en del bra surf.
Hoppas ni får skyssta tubes! Qanik,Qanik ,vi va inte till Lofoten och surfa vi va till "Det andra stället" på Vesterålen:) Ps Jag gjorde samma misstag som jag alltid gör:sick: Paddla ut på ett stort Stonseal. Fan va smisk jag får på den:angry: Gick till Smeggan iställetB) Att man alldrig lär sig 
|
|
|
|
|
#38637 |
Qanik
|
Ok antog att de låg inom samma område. men ni lär ju fått bra vågor där me. Hade som sagt varit skoj med lite bilder....
|
|
|
|
|
#38691 |
|
Sorry.Det är tjall med överföringen från kamera till datorn.Det blir liksom inte kontakt, är det nån som har nått tipps om va felet kan va ??
|
|
|
|
|