Facebook data

1
30 aug longboard street race...
#38500 30 aug longboard street race... 16 år, 9 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

www.arborjudgementday.com/

Skal till att aka till GOTET?!

Logga in för att svara
#38501 Svar: 30 aug longboard street race... 16 år, 9 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

10 papp till forsta plats!

"Efter att ha varit lite sena i starten växer longboard-scenen i Göteborg mer än någonsin. Och nu är tiden mogen för ett evenemang som sätter stan och dess longboard-åkare på kartan.

Därför är Arbor lite stolta att kunna bjuda in åkare från hela landet, och i alla åldrar till det första Judgement Day Longboard Street Race. Reglerna är enkla. Det gäller att ta sig från Götaplatsen till en annan plats (som hålls hemlig fram till start) i centrala Göteborg på det snabbaste sättet. Det kräver bra åkning, men framför allt gäller det att vara street smart

NÄR, VAR OCH HUR?
Årets race kommer köras lördagen den 30 augusti kl 14.00. Vi träffas en stund innan vid Stadsteatern på Götaplatsen där starten går. Varje deltagare betalar ynka 20:- i startavgift på plats.

Fina priser väntar. Vinnaren får, förutom ära och berömmelse, 10 000 kr, tvåan prylar för 5 000 kr och trean prylar för 3 000 kr Även om du inte vinner pengarna, lovar vi att du i alla fall kommer att bli en erfarenhet rikare.

EFTERFEST!
Efter tävlingen rullar vi vidare till Slottsskogen där vi tänder upp grillarna och DJ:arna står redo att starta festen. Här kan du också passa på att testa nya brädor från Arbors 2009-kollektion, kolla in schyssta prylar från Skullcandy, truckar från Kalahani och mycket mera.

Så vad väntar du på? Anmäl dig nu för antalet platser är begränsat.
Kom ihåg att fast Judgement Day är ett evenemang som körs på Göteborgs gator är det en underground-tävling och deltagandet sker på egen risk. Ha alltid hjälm."

Logga in för att svara
#38507 Svar: 30 aug longboard street race... 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Japp funderar på att vara med men när jag kickade lite i motlut igår kom jag på hur sjukt jobbigt det kommer att bli. Några andra här som ska vara med Fartboy? Daniel F? Sharkboy? Janosh? Kanske hela BOS kan vara med och göra stan farlig?

Logga in för att svara
#38511 Svar: 30 aug longboard street race... 16 år, 9 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Kommer def. inte att delta, men är jag i stan så kommer jag nog klart att vara åskådare. Äger juh inte ens en longboard, bara carveboard och carvestik.

Logga in för att svara
#38514 Svar: 30 aug longboard street race... 16 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det borde va ok Daniel. Själv funderar jag på att delta med rullskidor!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!