Facebook data

1
Vart kan man lära sig surfa?
#38698 Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

LinaHassel
graphgraph

Hej, Jag heter Lina och vill jätte gärna lära mig surfa. Vart kan jag få tag på en bra lärare och hyra en surfing bräda?

Logga in för att svara
#38731 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Jag skulle vilja säga i havet

Det finns många SurfCamps om du vill åka på det. Finns flera ställen i Svennelandet oxå. SurfersParadise, BackDoor, Surfakademin, NordSurf. Finns i mängder. Bara att Googla.

Det beror ju trots allt på vart du bor. Det finns ju även SurfCamps utomlands.

Logga in för att svara
#38732 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Feddan skrev:

Det finns många SurfCamps om du vill åka på det. Finns flera ställen i Svennelandet oxå. SurfersParadise, BackDoor, Surfakademin, NordSurf. Finns i mängder. Bara att Googla.

Hos DIN mamma!

Logga in för att svara
#38734 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

LinaHassel
graphgraph

till vem?

Logga in för att svara
#38735 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

LinaHassel
graphgraph

adamski skrev:
Feddan skrev:

Hos DIN mamma!

Till vem?

Logga in för att svara
#38763 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

LinaHassel skrev:
adamski skrev:
Feddan skrev:

Hos DIN mamma!

Till vem?

Vemdå?

Logga in för att svara
#38764 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

LinaHassel
graphgraph

sverre skrev:
LinaHassel skrev:
adamski skrev:
Feddan skrev:

Hos DIN mamma!

Till vem?

Vemdå?

Jag vet inte riktigt vilket spår jag hamnat på det enda jag söker är att lära mig surfa inte en massa oseriösa folk som skriver din mamma!

Logga in för att svara
#38790 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gudfadern varnar:

Efter en konversation på chatten samt lite inlägg på profilerna har jag insett att LinaHassel förmodligen är samma jävla sucker som tidigare gått under namnen Aisha, Ladylove, Nofreelunch o fan o hans moster.
Helt klart är iallafall att personen inte är den den ger sig ut för att vara samt inte ens är intresserad av att lära sig surfa.

Förhoppningen för LinaHassel var förmodligen att få fler idiotsvar och på så sätt kunna dra igång ett jävla liv, men icke!

Logga in för att svara
#38815 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

hahahahahahaha.....jesus dios mio...hahahahah....

Logga in för att svara
#38842 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

surfet i närke ska ju vara rät't bra hört att dom har asfalterat ny väg på orust:laugh: så sjukt

Logga in för att svara
#38849 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

LinaHassel
graphgraph

young surfer skrev:
surfet i närke ska ju vara rät't bra hört att dom har asfalterat ny väg på orust:laugh: så sjukt

haha , okej Vet du om det finns utrustning att hyra där. För som du säkert redan förstått så är jag nybörjare och har ingen egen utrustningen

Logga in för att svara
#38850 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

LinaHassel
graphgraph

sverre skrev:
Gudfadern varnar:

Efter en konversation på chatten samt lite inlägg på profilerna har jag insett att LinaHassel förmodligen är samma jävla sucker som tidigare gått under namnen Aisha, Ladylove, Nofreelunch o fan o hans moster.
Helt klart är iallafall att personen inte är den den ger sig ut för att vara samt inte ens är intresserad av att lära sig surfa.

Förhoppningen för LinaHassel var förmodligen att få fler idiotsvar och på så sätt kunna dra igång ett jävla liv, men icke!

Ursäkta men vad snackar du för skit?!! Jag är beredd att ge allt för detta här det vet du inget om och bara för att det inte uppnådde din nivå PÅ DATORN på min surfprofil så är jag oseriös.. hm lite knepigt för du har ingen aning om vad jag gör och hur jävla hårt jag har jobbat för att få ihop stålar till detta här. Hur jävla pissigt hårt jag jobbar i skolan för att få en utbildning fixa pengar och lära mig surfa!!!

Logga in för att svara
#38851 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

LinaHassel
graphgraph

hh

Logga in för att svara
#38857 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

LinaHassel skrev:
sverre skrev:
Gudfadern varnar:

Ursäkta men vad snackar du för skit?!! Jag är beredd att ge allt för detta här det vet du inget om och bara för att det inte uppnådde din nivå PÅ DATORN på min surfprofil så är jag oseriös.. hm lite knepigt för du har ingen aning om vad jag gör och hur jävla hårt jag har jobbat för att få ihop stålar till detta här. Hur jävla pissigt hårt jag jobbar i skolan för att få en utbildning fixa pengar och lära mig surfa!!!

VET DU vad du gör?
det har kommit till min kännedom att vi kanske har en bluffmakare mitt i bland oss!
i vilket fall verkar det inte som du är av surfsverige kaliber....

du är välkommen att kontakta sverre för rådgivning om hur man beter sig här!!

NÅ, hur funkar det som ett idiotsvar?

Logga in för att svara
#38858 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

LinaHassel
graphgraph

ådén skrev:
LinaHassel skrev:
sverre skrev:
Gudfadern varnar:

Okej jag skulle aldrig skrivit så det var dumt jag vet men jag blir så arg när någon kallar att jag är bluff... jag har värkligen försökt att komma hit och så går det bara nerför. Jag är ledsen att jag skrev så det enda jag är ute efter är att lära mig surfa.

VET DU vad du gör?
det har kommit till min kännedom att vi kanske har en bluffmakare mitt i bland oss!
i vilket fall verkar det inte som du är av surfsverige kaliber....

du är välkommen att kontakta sverre för rådgivning om hur man beter sig här!!

NÅ, hur funkar det som ett idiotsvar?

Logga in för att svara
#38859 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

LinaHassel
graphgraph

Okej jag skulle aldrig skrivit så det var dumt jag vet men jag blir så arg när någon kallar att jag är bluff... jag har värkligen försökt att komma hit och så går det bara nerför. Jag är ledsen att jag skrev så det enda jag är ute efter är att lära mig surfa och är tacksam för all hjälp jag kan få.

Logga in för att svara
#38873 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

som sagt, dra på surfcamp som 90% av sveriges befolkning eller om du bor när havet, köp en gammal bic och en inpissad 5/4 med separat huva, sen är du igång!

om du nu som jag är under 18 så har du som uppgift att övertyga eventuella föräldrar om att du ska bada året runt!

Logga in för att svara
#38938 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Hej tjejen!

Ta chansen när du är utomlands och lär dig surfa. Tror det blir billigare om du reser på egen hand och alltså inte med något svenskt företag som anordnar surftrips. För det blir säkert lite överpris då, eftersom man mjölkar så mkt man kan ur denna hype som råder kring surf idag här på hemmaplan.

Närmast ligger väl Fuerte Ventura, om du ska ta dig nånstans någorlunda billigt och där du slipper kylan. Sverige kan vara lite kallt att lära sig i, men du kanske inte är någon fryslort som jag

Have fun!

L

Logga in för att svara
#38947 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

LinaHassel
graphgraph

Liinus skrev:
Hej tjejen!

Ta chansen när du är utomlands och lär dig surfa. Tror det blir billigare om du reser på egen hand och alltså inte med något svenskt företag som anordnar surftrips. För det blir säkert lite överpris då, eftersom man mjölkar så mkt man kan ur denna hype som råder kring surf idag här på hemmaplan.

Närmast ligger väl Fuerte Ventura, om du ska ta dig nånstans någorlunda billigt och där du slipper kylan. Sverige kan vara lite kallt att lära sig i, men du kanske inte är någon fryslort som jag

Have fun!
L

Hej! Tack för ditt svar. Jo jag har funderat en del på att åka utomlands och lära mig surfa jag håller nämligen på att spara till en resa till Biarritz. (om jag får ihop så mycket dvs) . Men en sakt till jag har faktist övertalat min snackars far hehe att åka ner till Varberg på Nikita days. Jag hoppas det är en bra börja på min surf kariärr
Kram/Lina

Logga in för att svara
#39029 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Kollade in det där med Nikita days, hade inte hört om det. Verkar apbra sätt att testa surfa! So u go grrrl!

Liina

Logga in för att svara
#39046 Svar: Vart kan man lära sig surfa? 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

hey, SÅ svårt är det inte!

lär dig lite om var det kan bli schyssta vågor, (snoka runt lite, kolla kartor), fixa skjuts/ åk till ställena när det blåser, kolla in vågorna och folket, lär känna folket, bli polare, köp våtdräkt, låna nåns bräda och testa en gång, gillar du det så köper du en, sen ser du bara till att lära känna kul folk du kan surfa med/ lära dig av!

man lär ju sig bäst av att bara ligga i vattnet och få in vanan i allt! till en början iaf! kolla på lite surfrullar med det är schysst! fan turkost vatten, palmer och sol gör behövs inte för att lära sig stå på en bräda! att det är lite kyligt får man tåla, men nu slippar man ju tom. dräkt

good luck!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!