Facebook data

1
Gud vill inte!
#38738 Gud vill inte! 16 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Har försökt att kopiera en bild på vår kära Sverrre men det funkar inte. Ska försökta ändå!

Logga in för att svara
#38739 Svar: Gud vill inte! 16 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Nej, nu hotade han mig, skit i samma...

Logga in för att svara
#38740 Svar: Gud vill inte! 16 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Jävla TV folk!

Logga in för att svara
#38741 Svar: Gud vill inte! 16 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

spela roll om du blir påkommen Sverre!

Logga in för att svara
#38745 Svar: Gud vill inte! 16 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

§ Det är ej tillåtet att "spamma" forumet med åtskilliga inlägg av samma eller liknande karaktär.

Logga in för att svara
#38752 Svar: Gud vill inte! 16 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Gazzer skrev:
§ Det är ej tillåtet att "spamma" forumet med åtskilliga inlägg av samma eller liknande karaktär.

DU kan va en spammer! Fast håller med om att det var en helt meningslös tråd. Full som ett ägg igår och kommer faktiskt inte ihåg så mycket, mer än att jag tänkte lägga ut en bild på Sverre. Som tur var var jag för full för att förstå de mest banala saker så det blev inget med det. Fan va tråkig du blivit föresten Gazzer, vad har hänt? Du brukade ju ha humor men nu så är du sjukt gubbig?

Inga mer inlägg på denna tråd! Vill att den faller i glömska likt glömskan igår på fyllan, hehe. Sorry surfsverige

Logga in för att svara
#38755 Svar: Gud vill inte! 16 år, 9 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

adamski skrev:
Gazzer skrev:

DU kan va en spammer! Fast håller med om att det var en helt meningslös tråd. Full som ett ägg igår och kommer faktiskt inte ihåg så mycket, mer än att jag tänkte lägga ut en bild på Sverre. Som tur var var jag för full för att förstå de mest banala saker så det blev inget med det. Fan va tråkig du blivit föresten Gazzer, vad har hänt? Du brukade ju ha humor men nu så är du sjukt gubbig?

Nu gör jag precis som du inte vill Adam-skidan och råkar hålla denna tråd levande. hehehe

Men det är lite intressant med Gazzer faktiskt. Han var värsta rebellen tidigare. Undrar om det inte var han som var först med att bli bannad här på forumet. Kanske tom så att Gazzer suttit av sin tid som forum-rebell och nu sett nackdelarna med att stå på the dark-side vilket föranlett en uppenbarelse och en livsomvändning i form av forumpolis.

Logga in för att svara
#38756 Svar: Gud vill inte! 16 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

That's what's know as a cheap shot Willy. Like I didn't anticipate being accused of being forumpolis? - BTW, it wasn't this forum - kallsupen blev jag bannde på. So far only bos members have been banned and their posts censored/removed. Which says volumes about their activities in itself.

I can enforce rules and claim about as much forum territory as anyone else - which is a grand total of nada.

I also wonder why we see such vast deviations from our behaviour here in the forum as opposed to what we experiance in the water?

Logga in för att svara
#38759 Svar: Gud vill inte! 16 år, 9 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Gazzer skrev:

§ Det är ej tillåtet att "spamma" forumet med åtskilliga inlägg av samma eller liknande karaktär

because...you've written several times

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!