Facebook data

1
Forsta tuben
#38743 Forsta tuben 16 år, 9 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Jag hade mitt livs forsta tub haromdagen!! Sjalva vagen var lite over huvud-hog, och sa j***a snabb wow!! Jag satt nerhukad pa bradan de forsta sekunderna , sag ut som en surfande apa:laugh: (sag det pa film efterat!) medans vattnet sprayade ovanfor sen upp lite och sa ner igen med vagen hangandes over roven. Jag var inte helt tubad men det var sa nara sa nara och jag var helt odraglig ett dygn efter det, tills jag fick mitt livs andra tubB) , dagen efter, samma spot. Den var ocksa lite mer an huvudhog och hangde over roven pa mig. Jag fattade knappt att jag blev tubad, det gick bara sa himla snabbt och jag sag bara vaggen bli brantare och brantare och horde mina polare skrika och hojta Pa det spotet ar det flera sektioner sa efter tubsektionen blir det ganska fett och sen nar man kommer till insidan (hmm vad heter det pa svenska?) sa tubar det igen. Vid det laget ar man ganska trott i benen for da har man statt pa bradan i flera minuter kanns det som (aven om det bara handlar om runt 20 sekunder skulle jag tro, min tidsuppfattning ar inte den basta, det ar en jakla lang vag i alla fall). Det blev ingen tub pa insidan, min vag stangde, men det var definitivt mitt livs ak:woohoo:

Jag har lite mer forstaelse nu for de tubberoende, det ar tydligen nat man bara inte kan leva utan. Sa nu alla tubberoende surfare, fa hora om er livs forsta tub (om ni minns den, men det antar jag att de flesta gor)! Yeay!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!