HEJ ALLA!
Jag vet att ämnet är omskrivet redan, men jag hade tänkt att jag
skulle katigorisera det hela göra det enklare för alla att hitta likasinnade.
Så att alla kann hitta bra grymm musik som gynnar surfkänslan
Så vad jag menar är tex om jag skriver i rubriken pop eller reggae så tipsar man om musik
som hör till katigorien och om möjligt länkar till musikvideo på youtube eller liknande.
Ammen, va fan:sick: Salsa/latino kan väl för fan, inte ha nåt Surfigt i sig Nån, försöker lura nån ,APRILLO,,,, Och, eftersom en viss herre ,har lagt in en djävla massa innlägg ,på denna tråd. Så vet vi alla vem APRILLO skojjaren är,,,
jocke skrev: Ammen, va fan:sick: Salsa/latino kan väl för fan, inte ha nåt Surfigt i sig Nån, försöker lura nån ,APRILLO,,,, Och, eftersom en viss herre ,har lagt in en djävla massa innlägg ,på denna tråd. Så vet vi alla vem APRILLO skojjaren är,,,
WHAT !!!! ????? Igent surfigt över sig !!
Alla som har surfat i latinamerika och gått ut för att ta en öl har sett dessa tjejer, om inte sjunga, så dansa !!!!
aftersurf !!!
Som att du skulle säga att afterski inte hade någonting med skidor att göra
Men jag startade inte tråden så jag som aprillo faller redan på den grunden !!
adamski skrev: Till skillnad från Sverres suga pung låtar a´la "jagmåstedöljaattjagärbögpåallasättlåtar" så är denna artist och låt hyfsat bra.
OBS! Inga kvinnoförnedrande bilder!
Skitbra låt! MEN sen när blev det kvinnoförnedrande att att glädjas åt kvinnokroppen? Jo sen Jesus och hans jävla pack skapade efterströmmar som korståg o skit som sen blev mental skam och helvetes lågor i bögprästers Pederastkyrkor !!! Inte sant?
jocke skrev: adamski skrev: Till skillnad från Sverres suga pung låtar a´la "jagmåstedöljaattjagärbögpåallasättlåtar" så är denna artist och låt hyfsat bra.
Klockrent citat av adamski
VA fan Jocke !! ??
Du äter hellre en Frasses va, än dansar loss med 10 valfria brudar från låtarna i en pool i ääää Caribien, inte sant?
sverre skrev: jocke skrev: adamski skrev: Till skillnad från Sverres suga pung låtar a´la "jagmåstedöljaattjagärbögpåallasättlåtar" så är denna artist och låt hyfsat bra.
VA fan Jocke !! ??
Du äter hellre en Frasses va, än dansar loss med 10 valfria brudar från låtarna i en pool i ääää Caribien, inte sant? JAJJAMENSAN :evil:Hur faan visste du det ??? Föresten !!!! Men det måste va ett Skrovmål från Frasses Bara en Frasse burgare duger inte;)
jocke skrev: sverre skrev: jocke skrev: adamski skrev: Till skillnad från Sverres suga pung låtar a´la "jagmåstedöljaattjagärbögpåallasättlåtar" så är denna artist och låt hyfsat bra.
VA fan Jocke !! ??
Du äter hellre en Frasses va, än dansar loss med 10 valfria brudar från låtarna i en pool i ääää Caribien, inte sant? JAJJAMENSAN :evil:Hur faan visste du det ??? Föresten !!!! Men det måste va ett Skrovmål från Frasses Bara en Frasse burgare duger inte;) Men,om det är krubb från Mc Donalds så tar jag brudarna, såklart
sverre skrev: adamski skrev: Till skillnad från Sverres suga pung låtar a´la "jagmåstedöljaattjagärbögpåallasättlåtar" så är denna artist och låt hyfsat bra.
Skitbra låt! MEN sen när blev det kvinnoförnedrande att att glädjas åt kvinnokroppen? Jo sen Jesus och hans jävla pack skapade efterströmmar som korståg o skit som sen blev mental skam och helvetes lågor i bögprästers Pederastkyrkor !!! Inte sant?
Typiskt tomt prat av en bög!!!!!!!! Jag är fullständigt liberal vad gäller sexualitet vilket betyder att jag blir ledsen när du inte vågar komma ur garderoben! Visst ska man hylla kvinnokroppen, men man måste ju också se att kvinnor är mer än fitta, bröst och skönhet. Ehh.... eller är det allt de har att erbjuda... kvinnor hjälp mig!