Facebook data

1
Ants ? fucking joke
#3892 Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen  

Wilm_one

hoppas att alla surfare vet att Ants förklarade att han inte va något annat än skateboard åkare på defekt.se forumet för ett tag sen, sen raderade han alla sina egna "posts" för att han inte klarade av att diskutera längre.

Som någon sa i en annan tråd: Jag vill inte syssla med person anhopp här på internet...
... men jag måste iallafall få detta sagt eftersom jag tycker Ants skadar mer av surf/snow/skate sverige än vad han hjälper det.

Surf's up/skate or die på dig!

Logga in för att svara
#3894 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Jag förstår inte, hur skadar han surfsverige? För att han sagt på ett skateboardforum att han är skatare?
Vilket snick snack! Svedala skulle vara en betydligt torrare plats utan en Ants som satte sprätt på tillvaron. Utan Ants - ingen surfscen hehe.

Logga in för att svara
#3896 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

FUCK PEACE!!!!!

Logga in för att svara
#3898 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Ha ha, jag vet vem du är!
Wilm_one = Peter "Pastorn" Liedberg
www.stapelbaddsparken.se/art.asp?id=55

Jag undrar vad som är ditt problem?
Varför gömmer du dig bakom ett nick?
Vad fan vill du egentligen?
Varför röker du hasch när du inte pallar det?

Yeah fucking peace!

Logga in för att svara
#3899 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen  

Wilm_one

Grattis Ants! Det tog inte lång tid

Logga in för att svara
#3900 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

I have myself wondered a few times what Ants has been diagnosed for ....... Not that I'm any better mind you .....

Logga in för att svara
#3913 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Wilm_one skrev:
Grattis Ants! Det tog inte lång tid

Jag visste det över en månad sedan, fick höra av en sk "polare" till dig.

Vad vill du?

Logga in för att svara
#3918 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen  

Anonymf

Det vore bra om personliga "uppgörelser" kunde skötas på annat håll för SSAs ryktes skull!
Släpp era megaegon och jobba för svensk surf i stället! Vill ni tjafsa så finns det en massa lekparker i huvudstan.

Logga in för att svara
#3952 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen  

smurfer

Det jag tycker skadar brädsverige är såna killar som Wilm_one som har så dåligt självfötroende att dom måste hitta en hackkyckling som dom kan angripa istället för att ta itu med sina egna problem. Det finns inget värre än att gömma sig anonymt och slänga så mycket skit som Wilm_one verkar ha tvångstankar om att göra. Att killen har problem inser man snabbt när man söker på hans username på google och inser att han verkar ha det som standard att hela tiden få utbrott på folk på diverse forum.

Lägg ner dyngspridningen Wilm_one och sluta förstör brädscenen. Du har gjort tillräckligt mycket skada redan. Hoppas du inte förstörde scenen i Australien också. Mobbing är inte coolt på något sätt.

Logga in för att svara
#3957 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen  

Wilm_one

Det här är verkligen inte mobbning. Om du nu sökte på mitt username så hittade du kanske lite andra namn för detta usernamet men jag har aldrig beefat med nån annan än Ants så säg inte att jag gör detta för skoj skull. "Brädsverige" ..... usch!!!!

Ants... Att du fortfarande inte vet jag vad vill är bara tragiskt, jag vill ha svar på min fråga det är allt. Jag respekterar dig som vilken annan skateboardåkare om du bara svarar på min fråga:
Kontaktade du Moderaterna eller kontaktade de dig om att annonsera på tacky.se?

Hoppas du kan svara ärligt och rakt, jag har inget emot dig bara så att du vet det utan jag är bara intresserad av ett svar, tack på förhand.

wilm_one

Logga in för att svara
#3963 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Vaket att du noterade att Moderaterna annonserade, något problem med det eller?

Du får inte svar på din fråga genom att fråga mig över internet. Jag tänker inte ingå politiska diskussioner med dig här.

Logga in för att svara
#3964 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Gazzer skrev:
I have myself wondered a few times what Ants has been diagnosed for ....... Not that I'm any better mind you .....

Thanks

Logga in för att svara
#3968 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Wilm_one skrev:
Det här är verkligen inte mobbning. Om du nu sökte på mitt username så hittade du kanske lite andra namn för detta usernamet men jag har aldrig beefat med nån annan än Ants så säg inte att jag gör detta för skoj skull. "Brädsverige" ..... usch!!!!

Ants... Att du fortfarande inte vet jag vad vill är bara tragiskt, jag vill ha svar på min fråga det är allt. Jag respekterar dig som vilken annan skateboardåkare om du bara svarar på min fråga:
Kontaktade du Moderaterna eller kontaktade de dig om att annonsera på tacky.se?

Hoppas du kan svara ärligt och rakt, jag har inget emot dig bara så att du vet det utan jag är bara intresserad av ett svar, tack på förhand.

wilm_one

Om du trodde att vi skulle tycka sämre om Ants för att han sagt att han bara är en skatare är du ute och cyklar. Vi bryr oss inte. Vi placerar inte in folk i fack som du verkar göra. Vi surfar och har kul sen kan vi kalla oss vad vi vill.

Förstår heller inte varför du vill ha svar på din otroligt konstiga fråga angående om Ants kontaktat Moderaterna eller inte för annonsering på Tacky. Har han någon skyldighet att svara dig och varför tar du upp detta här?

Låter bara som du vill springa och skvallra för surfarna eftersom du tydligen inte når ut där er diskussion tog fart.

Logga in för att svara
#3981 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen  

Wilm_one

Redax: jag orkar inte förklara för dig för den här diskutionen har pågått ett tag på ett annat ämne.

Ants: Tack för svaret, där fick jag ju ett svar att du inte ville ingå i politiska diskutioner här på internet och det kan jag respektera. Tack

Alla glada och nöjda

Logga in för att svara
#3993 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Bra, skaka hand nu så tar vi en partyrepa nån gång alla tre!

Logga in för att svara
#3997 Svar: Ants ? fucking joke 18 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Wilm_one skrev:
Ants: Tack för svaret, där fick jag ju ett svar att du inte ville ingå i politiska diskutioner här på internet och det kan jag respektera. Tack

Jag sa "här" och inte på "internet". Ska vi fortsätta de politiska diskussionerna på flashback typ? Din jävla vänstervåganhägare!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!