Wilm_one skrev:
Det här är verkligen inte mobbning. Om du nu sökte på mitt username så hittade du kanske lite andra namn för detta usernamet men jag har aldrig beefat med nån annan än Ants så säg inte att jag gör detta för skoj skull. "Brädsverige" ..... usch!!!!
Ants... Att du fortfarande inte vet jag vad vill är bara tragiskt, jag vill ha svar på min fråga det är allt. Jag respekterar dig som vilken annan skateboardåkare om du bara svarar på min fråga:
Kontaktade du Moderaterna eller kontaktade de dig om att annonsera på tacky.se?
Hoppas du kan svara ärligt och rakt, jag har inget emot dig bara så att du vet det utan jag är bara intresserad av ett svar, tack på förhand.
wilm_one
Om du trodde att vi skulle tycka sämre om Ants för att han sagt att han bara är en skatare är du ute och cyklar. Vi bryr oss inte. Vi placerar inte in folk i fack som du verkar göra. Vi surfar och har kul sen kan vi kalla oss vad vi vill.
Förstår heller inte varför du vill ha svar på din otroligt konstiga fråga angående om Ants kontaktat Moderaterna eller inte för annonsering på Tacky. Har han någon skyldighet att svara dig och varför tar du upp detta här?
Låter bara som du vill springa och skvallra för surfarna eftersom du tydligen inte når ut där er diskussion tog fart.