Facebook data

1
Perfekta surfboendet, surfa med Rob Machado
#39322 Perfekta surfboendet, surfa med Rob Machado 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

dsluys
graphgraph

Hej jag skriver för att berätta om mitt stoke på en lya jag tänkte hyra i Californien. Den ligger i Norra San Diego County i en stadsdel som heter Cardiff by the Sea där bland annat Rob Machado är uppväxt. Huset ligger framme vid havet - det finns inget som skymmer utsikten, drick ditt morgonkaffe och spana in surfen på Swamis, Pipe och Cardiff reef! Iallafall jag bor i San Diego sedan ett par år tillbaka, pluggar där.. Det här huset är en gäststuga hos en f.d. snowboardfotograf för Transworld snowboard, Torey Piro som han heter har också gjort en del snowboard rullar.. Hur som helst hans gäststuga rymmer tre rum och kök, dvs det finns hjärterum! Så jag undrar om det är några som ville komma på surfsemester i södra Kalifornien? isåfall kan ni få bo hos mig hur länge ni vill i utbyte mot hjälp med hyran... Så om det är nån som är på genomresa som vill bo framför några av San Diegos bästa vågor med havsutsikt, så kontakta mej! Jag kan också tänk mig hyra ut ena rummet långsiktigt! Stället är lite för dyrt för mej att bo ensam men läget är för bra för att missa.. Så jag hoppas nån nappar! ni kan mejla mej på dsluys@gmail.com

Logga in för att svara
#39323 Svar: Perfekta surfboendet, surfa med Rob Machado 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

dsluys
graphgraph

Logga in för att svara
#39327 Svar: Perfekta surfboendet, surfa med Rob Mac 16 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Surfmarknad / Boende / Uthyres
Lägg upp en annons!

Logga in för att svara
#39328 Svar: Perfekta surfboendet, surfa med Rob Machado 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

dsluys
graphgraph

Ska bli, ny här på forumet, hade missat annons möjligheten, tackar!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!