Facebook data

1
Funniest thing ever!
#39468 Funniest thing ever! 16 år, 9 månader sen Stoke: 8

Craig
graphgraph

This bloke hit the nail right on the head.

Logga in för att svara
#39474 Svar: Funniest thing ever! 16 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

That's the board I bought from Max and Tyresö Soul Surfer gives the water temp!! Ha ha ha

Logga in för att svara
#39476 Svar: Funniest thing ever! 16 år, 9 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

HAHAHAHHAAA!!

Logga in för att svara
#39484 Svar: Funniest thing ever! 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Hahaha, svensk surf i ett lökskal 9 ickegånger av 10.

Logga in för att svara
#39496 Svar: Funniest thing ever! 16 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

What the FUCK is he whinging about..jeeesus h christ it's fucken 10 degs in the water.........
FUCKEN LUXURY i reckon..
Get him out in a -3deg snowstorm in howling onshore 6ft chaos in +1.75 deg water and see if he can take it..fucken aussie girl....hahahahahahaaha..and i reckon it was pumping there..what's he complaining about...spoiled rotten..

Logga in för att svara
#39514 Svar: Funniest thing ever! 16 år, 9 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Klart han tycker det är kallt! Men RATMAN brukar börja våra vintersessions med att klä av sig. Sen surfar han naken. Bilden är tagen innan en session i -40 graders snöstorm och -18 i vattnet. 5 times over head.

Logga in för att svara
#39515 Svar: Funniest thing ever! 16 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Nu vet ni allihopa att denna lilla mannen bredvid mig i bilden är johan..alias kojak, och nyligen döpt till 'ROCKY' efter han hade blevit SPOLAD ORDENTLIGT ogenom stenarna på en av våra hemliga bryt....EFTER jag hade väligt tydligt förklarat att det INTE gick att hoppa ifrån denna stenen han skulle hoppa ifrån.....(P.S. jag skrattade så mycket när jagsåg att han rollade runt därinne att jag pissade i min dräkt...jag börjar iallafall att bli gammal).....iallafall..min kuk är större än Ron Jeremey's.....

Logga in för att svara
#39516 Svar: Funniest thing ever! 16 år, 9 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

RATMAN skrev:
Nu vet ni allihopa att denna lilla mannen bredvid mig i bilden är johan..alias kojak, och nyligen döpt till 'ROCKY' efter han hade blevit SPOLAD ORDENTLIGT ogenom stenarna på en av våra hemliga bryt....EFTER jag hade väligt tydligt förklarat att det INTE gick att hoppa ifrån denna stenen han skulle hoppa ifrån.....(P.S. jag skrattade så mycket när jagsåg att han rollade runt därinne att jag pissade i min dräkt...jag börjar iallafall att bli gammal).....iallafall..min kuk är större än Ron Jeremey's.....

hahahahaha, jag har hoppat från den stenen i 12 år. Men just i tisdags kände jag att jag mer ville bli ett med stenen.

Logga in för att svara
#39561 Svar: Funniest thing ever! 16 år, 9 månader sen Stoke: 8

Craig
graphgraph

Johan skrev:
Klart han tycker det är kallt! Men RATMAN brukar börja våra vintersessions med att klä av sig. Sen surfar han naken. Bilden är tagen innan en session i -40 graders snöstorm och -18 i vattnet. 5 times over head.

can i get a life size one of these?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!