Facebook data

1
Rapport Träslövsläge 14/8
#39825 Rapport Träslövsläge 14/8 16 år, 8 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Tack för lite surf på Träslövsläge Varberg idag mellan kl 12-15 för min del. Prognosen lovade 25m/s, men det blåste knappast ens 18 m/s. Antar det var för mycket pålandsvind och därför en del stök. Fick några fina drops och små repor utan att riktigt få fart på 6.4:an. Ska skaffa longboard för såna dagar!

Logga in för att svara
#39826 Svar: Rapport Träslövsläge 14/8 16 år, 8 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Ja du Ants... Det var inte mycket mer för mig i T-Löv heller trots min 7´10":a. Måste säga att det var nästan likadant överallt mellan T-Löv och Kungsbacka. Åsa var en riktig överaskning, det var sämre än igår. Jag måste säga att jag är förvånad över den dåliga kvaliteten på vågorna idag här på västkusten. Må det vara så att vattennivån är för hög??

Det ända som var bra idag var att middagen var färdig när jag kom hem!

Logga in för att svara
#39836 Svar: Rapport Träslövsläge 14/8 16 år, 8 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Körde "T-Löv" mellan 06:30 och 08:00 i morse. Mycket högt vatten, med mycket dubbelvågor som följd. Storleken gjorde dock att man kunde ta av (i a f med longboard) på utsidan, pumpa sig över "klacken" och se´n få rätt hyggliga rides. Ingen bra T-Löv"-dag trots bra storlek på windswellet. Men, med longboard har man alltid kul!

Logga in för att svara
#39837 Svar: Rapport Träslövsläge 14/8 16 år, 8 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Ja, nästa gång åker jag nog på min 9:a.

nekons skrev:
Körde "T-Löv" mellan 06:30 och 08:00 i morse. Mycket högt vatten, med mycket dubbelvågor som följd. Storleken gjorde dock att man kunde ta av (i a f med longboard) på utsidan, pumpa sig över "klacken" och se´n få rätt hyggliga rides. Ingen bra T-Löv"-dag trots bra storlek på windswellet. Men, med longboard har man alltid kul!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!