Facebook data

1
New York surf?
#39881 New York surf? 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

doktorade
graphgraph

Någon som har tips på vart som ær bæst i området. Bor i Brooklyn nu. Har ju ingen bil så det blir kollektivtrafik før att ta sig till vågorna.
Någon som vet någon bra surfshop som man kan tjacka bræda på hær?

Chill!

Logga in för att svara
#39935 Svar: New York surf? 16 år, 10 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Long Island Rail Road till Long Beach ( endstationen på den linjen) tvärs över gatan ligger Long Beach Surf Shop, ett kvarter från stranden. Dom har ett stort urval av brädor och prylar, en riktig surfaffär helt enkelt. Jag köpte 2 st brädor där i påskas. Det går bra att ta brädor på tåget. Good luck & hälsa gärna att Firewire longboarden jag köpte känns kanon.

Logga in för att svara
#39939 Svar: New York surf? 16 år, 10 månader sen Stoke: 0

Gabbe1983
graphgraph

Kolla New Jersey trakten, senast jag var i NY träffade jag på en snubbe som tog mig runt en helg där för lite surf. Var på 3 olika beachbreaks. Tyvärr var det mycket litet den helgen men enligt honom blir det "ofta" hyfsat stort.
Tyvärr minns jag ej namnen men kan kanske försöka luska fram dom.. Hade dock bil..
Lycka till!

Logga in för att svara
#40005 Svar: New York surf? 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

doktorade
graphgraph

Longisland blir det! Tack før tipset.

Logga in för att svara
#40038 Svar: New York surf? 16 år, 9 månader sen Stoke: 1

Perieux
graphgraph

Om man gillar retrogrejjen så är det här ett fint ställe, ligger rätt hemligt men fråga någon som verkar se hemma ut i Williamsburg så ska du nog hitta tillslut. Varning för att Kent Ave är väldigt lång och kröker sig.

www.mollusksurfshopnyc.com/

Här är en blogg av en nyc-sufare med ett inlägg om Mollusk nyc's 1-årsjubileum endlessbummerny.blogspot.com/

Annars är kanske den bästa länken

newyorksurf.com/

eller

www.nynjsurf.com/

och missa inte

www.nysurffilm.com/

Logga in för att svara
#40057 Svar: New York surf? 16 år, 9 månader sen Stoke: 1

doktorade
graphgraph

Var på væg ditt ikvæll, men skall nog ta mig ditt i dagsljus....æven fast man ær fet hemma i Williamsburg...he he...

Tack før tipsen!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!