|
#40574 |
drömtråden 16 år, 8 månader sen |
Stoke: -234 |
|
hösten är här tidigt i år. Kneget återstår.
Surfsverige går på slentrian. Det är inte lätt att vara människa.
Här komm därför lite surfdrömmar..

|
|
|
|
|
#40575 |
Svar: drömtråden 16 år, 8 månader sen |
|
|
|
|
|
#40576 |
|
|
|
|
|
#40577 |
|
|
|
|
|
#40578 |
|
|
|
|
|
#40579 |
|
|
|
|
|
#40580 |
|
|
|
|
|
#40585 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Vad heter det tricket?...

|
|
|
|
|
#40586 |
Esta
|
Vågar du droppa in på honom?...

|
|
|
|
|
#40587 |
|
FÖRSTÖR DU MIN DRÖMTRÅD MED ETT SKÄMT !!! ???
Trixet heter HUVUD AXLARKNÅ OCH TÅ KNÄ OCH TÅ
HUVUD AXLAR KNÄ OCH TÅ KNÄ OCH TÅ
|
|
|
|
|
#40588 |
Esta
|
|
|
|
|
#40589 |
Esta
|
|
|
|
|
#40594 |
Stoke: 6 |
|
soft att drömma tillbaks till frankrike ibland...
|
|
|
|
|
#40595 |
|
|
|
|
|
#40598 |
Esta
|
AHA! Skinn säljer bättre
Bättre såhär då Sverre?

|
|
|
|
|
#40601 |
|
|
|
|
|
#40603 |
Stoke: 11 |
Willy
|
Esta skrev:
Vågar du droppa in på honom?...
Varför har Darth Vader ett medeltidasvärd?
|
|
|
|
|
#40615 |
Stoke: -1 |
ådén
|
Esta skrev:
jag skulle nog snarare kalla detta en fullbordad poo-stance, med gran och allt..
|
|
|
|
|
#40626 |
Stoke: -13 |
|
från när man levde drömmen några veckor... 
|
|
|
|
|
#40628 |
Stoke: -13 |
|
|
|
|
|
#40635 |
Stoke: 8 |
|
Drar mitt strå till stacken...

|
|
|
|
|
#40647 |
|
|
|
|
|
#40662 |
Stoke: 2 |
|
Esta skrev:
Vettefan vad det heter...one handed rigor mortis grab kanske? sjukt stark iallafall som orkar hålla den andre i bara en arm!
|
|
|
|
|
#40669 |
|
Castorn skrev:
Esta skrev:

Vettefan vad det heter...one handed rigor mortis grab kanske? sjukt stark iallafall som orkar hålla den andre i bara en arm!
hahaha vet inte om du skojar men man ser ju att han står på en annan bräda och gör hangten så det e inte han som lyfter han med en arm! 
|
|
|
|
|
#40709 |
|
Bra sagt Viktor m!
Den där Castorn verkar inte riktigt med i matchen va!

|
|
|
|
|
#40718 |
Stoke: 143 |
|
Esta skrev:
AHA! Skinn säljer bättre
Bättre såhär då Sverre?
 Jag tror att dessa töser i "SWEDISH BIKINY TEAM" knappast pratar svenska:( Min gissning är att dom pratar amrekanska. Och förmodligen så är det nån fet jänkegubbe som vill tjäna en massa stålar på våra fina svenska kvinners lössläpphet ännu en gång 
|
|
|
|
|
#40724 |
|
Esta skrev:
AHA! Skinn säljer bättre
Bättre såhär då Sverre?
Som gudfader ser jag det som min uppgift att avkunna bakdom i denna skönhetstävling.
1 Tjejen längst till höger: en rund skapelse som är väl markerad mot svank och lår men trots detta följer en harmonisk symmetri mot dessa. Med denna form och symmetri är storleken en bonus!
2 baken näst längst till vänster. t.o.m. en större butt än tjejen längst till höger. Vid ett första ögonkast kan denna värka vackrare, och även om symmetrin är trevlig och övergår mot ländrygg och lår i mjuka linjer så baken inte lika väl avgränsad i sin egen rundhet. Baken går för mycket ihop med låren speciellt.
3 tjejen i mitten. en snärt liten stjärt som skulle ha behövt vara lite mer rund och avgränsad för att komma högre upp i tävlingen. En liten bak kräver tydligare markering. Vill dock vid en andra tanke påpeka att bilden här kan luras lite.. Men det är bilden jag bedömmer. Symmetrin är dock väl avvägd.
4 tjejen näst längst till höger. Det är framförallt symmetrin som brister lite här. Baken ser ut att hänga lite, trots att den är fast. Detta pga plattheten mot länden och den skarpa kurvan mot låren.
5 Även om det symmetriskt är lika både mot rygg och lår blir det tyvärr ett litet platt intryck.

|
|
|
|
|
#40725 |
Stoke: 33 |
|
|
|
|
|
#40739 |
|
|
|
|
|
#40755 |
|
sverre skrev:
Esta skrev:
AHA! Skinn säljer bättre
Bättre såhär då Sverre?

Som gudfader ser jag det som min uppgift att avkunna bakdom i denna skönhetstävling.
1 Tjejen längst till höger: en rund skapelse som är väl markerad mot svank och lår men trots detta följer en harmonisk symmetri mot dessa. Med denna form och symmetri är storleken en bonus!
2 baken näst längst till vänster. t.o.m. en större butt än tjejen längst till höger. Vid ett första ögonkast kan denna värka vackrare, och även om symmetrin är trevlig och övergår mot ländrygg och lår i mjuka linjer så baken inte lika väl avgränsad i sin egen rundhet. Baken går för mycket ihop med låren speciellt.
3 tjejen i mitten. en snärt liten stjärt som skulle ha behövt vara lite mer rund och avgränsad för att komma högre upp i tävlingen. En liten bak kräver tydligare markering. Vill dock vid en andra tanke påpeka att bilden här kan luras lite.. Men det är bilden jag bedömmer. Symmetrin är dock väl avvägd.
4 tjejen näst längst till höger. Det är framförallt symmetrin som brister lite här. Baken ser ut att hänga lite, trots att den är fast. Detta pga plattheten mot länden och den skarpa kurvan mot låren.
5 Även om det symmetriskt är lika både mot rygg och lår blir det tyvärr ett litet platt intryck.
åter till ämnet..
|
|
|
|
|
#40759 |
|
sverre skrev:
Esta skrev:
AHA! Skinn säljer bättre
Bättre såhär då Sverre?

Hmm. Instämmer Sverre.Om man fick provköra en av dom så tror jag att jag väljer 2:an för hennes rejäla bakvagn,,,eller så 3.an helt klart siliconrattar. Dom är alltid roliga att köra,,eller så,,,  Fan. man blir förvirrad av att dom har likadana blonda peruker hela skocken:silly: Undra om nån ens är blond:( Amrekanska affärsmän kan va riktigt luriga 
|
|
|
|
|
#40765 |
|
Jaha Jocke, du kollar rattarna också.
Men min etta då?
Sen tycker jag du harlite nedlåtande attityd till dessa fantastiska tjejer va!? Det är lite svenskt att raljera över snygga kvinns som om den egenskapen inte vore exempelvis lika mycket värd som inteligens.
Att vara född med en snygg häck exempelvis är en GÅVA. Det är något att vara stolt över och visa upp. Inte gömma undan!

|
|
|
|
|
#40772 |
|
sverre skrev:
Jaha Jocke, du kollar rattarna också.
Men min etta då?
Sen tycker jag du harlite nedlåtande attityd till dessa fantastiska tjejer va!? Det är lite svenskt att raljera över snygga kvinns som om den egenskapen inte vore exempelvis lika mycket värd som inteligens.
Att vara född med en snygg häck exempelvis är en GÅVA. Det är något att vara stolt över och visa upp. Inte gömma undan!
 Nähädu. Nu du missförså,,,Att Klämma och gosa med en trevlig bakvagn är minst lika trevligt som att "ratta"  Men du ,Sverrebanan är mycket typisk Svenne som ragnordnar,bedömmer och avkunnar dom:woohoo: Om jag fick chansen så,,,,  så "testa" jag alla fem.Ps Din etta har små "pupper"  Kanske för att hon inte har hjälpt "naturen" med silicon;)
|
|
|
|
|
#40773 |
|
Jaha, rattarna igen ja.
Men jag bedömmer bara själva bakarna i denna tävling.
Nja, tjejerna ställer ju upp i en tävling och det skulle va orättfärdigt att inte ge dom utlåtanden!
För övrigt anser jag själv att imperfekta bakar med vissa defekter inte behöver betyda ett big no no!

|
|
|
|
|
#40787 |
Esta
|
viktor m skrev:

Är inte det här en bild från tsunamin 2004? Tror jag såg nån liknande från Sri Lanka...
|
|
|
|
|
#40788 |
|
|
|
|
|
#40790 |
|
sverre skrev:
Jaha, rattarna igen ja.
Men jag bedömmer bara själva bakarna i denna tävling.
Nja, tjejerna ställer ju upp i en tävling och det skulle va orättfärdigt att inte ge dom utlåtanden!
För övrigt anser jag själv att imperfekta bakar med vissa defekter inte behöver betyda ett big no no!
 Jasså du Sverrebanani du tordes,vågar samt grejjar bara att ge dig innpå bakdelarna.Är du en sån ,däringa rumpfetetich,,,  (garanterat felstavat) Jag minsann ,dyrkar hela kvinnan.En vacker kvinnokropp kan minsann vara lika vacker som en den bästa glassyvåg,,,  Fast det är klart dom former den "cylinder" jag och Ironman såg på "detandrastället" i norra Norge, en mars dag för nåt år sen,,,  Finns det ingen kvinnokropp som kan brejka,,  Sådeså.Därmed basta 
|
|
|
|
|
#41242 |
Svar: drömtråden 16 år, 7 månader sen |
Stoke: 6 |
|
|
|
|
|
#41245 |
Stoke: 8 |
Craig
|
|
|
|
|
#41248 |
Stoke: 63 |
ErikG
|
|
|
|
|
#41252 |
Stoke: 63 |
ErikG
|
Ok prövar igen..
|
|
|
|
|
#41474 |
Stoke: 5 |
|
på tal om drömmar osv.
hitta en gammal bok som jag skrev i för 20år sen för att vara ganska exakt
så skulle vi rita upp ens drömmar och fantasier om havet och som ung så fanns surfer redan där 
|
|
|
|
|
#41475 |
Stoke: 5 |
|
eftersom de blev mongo pröva igen 
|
|