Facebook data

1
Sällen hänt
#40728 Sällen hänt 16 år, 8 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Andrew och jag fick en skit fin kvällssurf igår kväll i 2-2½m tubar, offshore...sällen hänt..räknas i topp 3 surfs jag ha haft här i sverige..fick nåra fina tubar....mummmms
tog nåra bilder men de blev inte så bra..dålig kamera..ska bort i 3 dagar nu men kan lägga upp nåra bilder efter helgen.

Logga in för att svara
#40741 Svar: Sällen hänt 16 år, 8 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

RATMAN skrev:
Andrew och jag fick en skit fin kvällssurf igår kväll i 2-2½m tubar, offshore...sällen hänt..räknas i topp 3 surfs jag ha haft här i sverige..fick nåra fina tubar....mummmms
tog nåra bilder men de blev inte så bra..dålig kamera..ska bort i 3 dagar nu men kan lägga upp nåra bilder efter helgen.

fan vilken tur du har

Logga in för att svara
#40746 Svar: Sällen hänt 16 år, 8 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Coolt. Fick du några kort på Sällarna oxå ??

Logga in för att svara
#40754 Svar: Sällen hänt 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

viktor m skrev:
RATMAN skrev:

fan vilken tur du har

Ja och det är konstigt, ju mer man tränar och ju skickligare en idrottare är, ju mer tur har han!

Logga in för att svara
#40768 Svar: Sällen hänt 16 år, 8 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

sverre skrev:
viktor m skrev:
RATMAN skrev:

fan vilken tur du har

Ja och det är konstigt, ju mer man tränar och ju skickligare en idrottare är, ju mer tur har han!

hahaha sverre, jag vet inte om att man bli idrottare men om man dricker lika mycket bärs bli man alkolist som mig hahahahahahahaha:P

Logga in för att svara
#40769 Svar: Sällen hänt 16 år, 8 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

jocke skrev:
Coolt. Fick du några kort på Sällarna oxå ??

inga säl igår men jag spanade efter de hela tiden!!

Logga in för att svara
#40836 Svar: Sällen hänt 16 år, 8 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Att surfa med sälar är alltid trevligt. I nord Norge, på det "andra stället" så dyker det alltid upp säl.Ibland så kör man nästan på dom.Ibland så är dom bara två meter bort i line uppen.Skit rolig,,,Dom blir som kompisar

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!