Facebook data

1
Ordförande samt kassör förslag SSA
#4097 Ordförande samt kassör förslag SSA 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

jonasrockaway
graphgraph

Inga förslag har inkommit till mig eller Christer (valberedningen) angående förslag till vakanta poster. Förslag kan mailas till mig på jonas@rockawaybeach.se. Se till att föreslagen person är villig och TILLFRÅGAD. Obs valet är ett fyllnadsval och mandattiden bara ca 3 månader då ordinarie styrelse ska utses.

Med vänlig hälsning
Jonas

Logga in för att svara
#4161 Svar: Ordförande samt kassör förslag SSA 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

Gustaf
graphgraph

Tänkte just fråga om det fanns några kandidater till posterna?

Kommer inte kunna vara med på mötet men tänkte skicka in en fullmakt, men då vore det bra om man fick reda på några alternativ att rösta på. Alternativt, är det ok att skicka med en fullmakt med någon som man litar på som helt enkelt röstar åt mig på plats?

Någon som är sugen på en styrelsepost i SSA som ev vill ha min röst?

Klippt från svenskidrott.se:
Valberedningens uppgift är att förbereda inför medlemmarnas val i samband med årsmötet, genom att föreslå personer till föreningens olika förtroendeposter. I bästa fall har valberedningens arbete pågått under hela året. De har tagit reda på vilka som vill vara kvar i den sittande styrelsen och vilka som vill avgå. De har satt sig in i styrelsens arbete och planer för framtiden och utifrån det tillfrågat lämpliga personer.

Ju bättre koll valberedarna har på hur styrelsen jobbar och hur föreningen fungerar i stort, desto större är chansen att de föreslår rätt person till rätt plats!

Logga in för att svara
#4177 Svar: Ordförande samt kassör förslag SSA 18 år, 6 månader sen  

Adam Forslund

Trist att inga förslag kommit in. Men man kan väl även nominera folk på plats?

Inte för att jag ska nominera någon. Vore ju bara trist om stolarna står tomma i 3 månader till. Känns ju förvisso som att det finns intresserade i massor denna gång. Så var det ju inte senast.

Lättast är väl om de 2 suppleanterna röstas in (om de accepterar) Ants å Cagge asså! De verkar ju sugna och det kanske blir värsta flowet då - vem vet!

Gott mos

Adam

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!